راهنمای طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن

اسپری روغن برای سرخ کن بدون روغن

اسپری روغن برای سرخ کن بدون روغن

اسپری روغن برای سرخ کن بدون روغن بسیار کاربردی است. شاید شما سوال بپرسید که هدف از استفاده از سرخ کن بدون روغن این هست که ما غذای خود را بدون روغن درست کنیم. اما در ادامه ما به شما اهمیت کاربرد اسپری روغن برای سرخ کن بدون روغن را نشان می‌دهیم. همینطور از انواع مختلف اسپری جای روغن را به شما معرفی خواهیم کرد. همینطور از دیگر لوازم کاربردی برای ایرفرایر نام خواهیم برد. پس همراه ما باشید. همینطور محصولات مختلف برای خرید اسپری روغن را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

کاربرد اسپری روغن برای سرخ کن بدون روغن

همانطور که بالا ذکر شد، اولین سوالی که شما در مواجه اسپری روغن در ذهنتان به وجود می‌آید، فلسفه استفاده نکردن از روغن برای ایرفرایر است. و سوال این است که: ما سرخ کن بدون روغن خریدیم تا از روغن استفاده نکنیم! پس چرا میگید که باید از اسپری روغن استفاده کرد؟ سوال در ظاهر درست و منطقی است. اما قابل اجرا نیست. به این خاطر که یک بخشی از طبخ غذا و خوردن غذا مزه آن است. در طبخ بعضی از غذاها استفاده نکردن از روغن باعث مزه ناخوش آیند آن می‌شود. اما شما با استفاده از اسپری و سرخ کن بدون روغن می‌توانید مصرف روغن را به شدت کاهش دهید. مثلا برای سیب زمینی سرخ کرده و کوکو این موضوع کاملا مشخص است. شما با اسپری و ایرفرایر تقریبا همان مزه را خواهید داشت، بدون خراب شدن طعم و مزه غذا و این خیلی نکته مثبتی است.

اسپری روغن زدن به سیب زمینی در سرخ کن بدون روغن

اسپری روغن زدن به سیب زمینی در سرخکن بدون روغن

البته شاید عده‌ای بگویند که مزه برای ما مهم نیست و فقط سلامتی و رژیم مهم است. که ما بهشون برای این عزم راسخ تبریک می‌گیم. اما بصورت کلی نمی‌توان این موضوع را در دراز مدت اجرایی کرد. به هر حال چه بخواهیم چه نخواهیم، لذت غذا خوردن و طعم خوب آن بخش مهمی از روزمره ما خواهد بود.

شما برای طبخ سیب زمینی سرخ کرده یا کوکو در ماهی تابه غذا را در روغن غوطه ور می‌کنید. اما با استفاده از ایر فرایر و اسپری روغن با مصرف کمی روغن مزه شبیه را تجربه خواهید کرد با مصرف بسیار کمتر روغن!

اسپری روغن شیشه ای

اسپری روغن شیشه ای

خرید اسپری روغن

در بخش های بالا 6 محصول مرتبط با اسپری روغن در طرح ها و اندازه های مختلف را به شما ارائه کردیم. باز می‌توانید با مراجعه به بخش آن محصولات بیشتری را ملاحظه بفرمایید.

لوازم جانبی سرخ کن بدون روغن

اسپری روغن از مهم‌ترین لوازم جانبی سرخ کن بدون روغن است. استفاده از قلموی روغن سیلیکونی، کاغذ روغنی و فویل نیز به شما برای طبخ غذا در سرخ کن بدون روغن کمک شایانی خواهند کرد.

خرید سرخ کن بدون روغن

شما در این بخش می‌توانید انواع مارک‌ها و مدل‌های سرخ کن بدون روغن را خریداری نمایید. همینطور با مطالعه بخش راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن می‌توانید مقالات مرتبط و به روز علمی در مورد خرید و استفاده از این دستگاه را مشاهده کنید.

6 نظر در “اسپری روغن برای سرخ کن بدون روغن

  1. سعیدی گفت:

    سلام. ممنون بابت راهنماییتون. سیب زمینی سرخ کرده با اسپری روغن خیلی خوب شد. با اینکه خیلی کم اسپری کردم

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر
      باعث افتخار است. باز میتونید اطلاعات بیشتر رو در بخش طبخ انواع غذا با سرخ کن بدون روغن مشاهده کنید.
      ممنون از ثبت نظرتون

  2. ستاره گفت:

    نمیشه با قاشق روغن ریخت داخل سرخ کن؟

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر سرکار خانم ستاره
      چرا میشه، اما هم مصرف روغن بیشتر میشه و هم یکنواخت نمیتونید روغن ها رو پخش کنید روی مواد غذایی. همینطور اضافه روغن داخل سبد باعث سوختگی آن خواهد شد.
      باز سوالی هست در خدمتتون هستیم

  3. باربد گفت:

    روغن اسپری نمیشه چون غلیظه تیز اسپری میشه ، چیکار کنیم که پودری اسپری بشه

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر
      اسپری های مختلف عملکرد گوناگونی دارند. اما بطور کلی حرف شما درست است و روغن نسبت به آب اسپری کمتری دارد. اما باز محصول به محصول مختلف است. بطور مثال در حال حاضر با توجه به محصولات موجود در سایت اسپری روغن شیشه ای و اسپری روغن خمره ای پاشش بهتری دارد. چند سال پیش محصولات بهتر و با کیفیت تری در بازار وجود داشت که متاسفانه این موضوع در تمام موضوعات وجود دارد.
      باز سوال یا ابهامی داشتید، چه اینجا، چه تلفنی در خدمتتون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *