راهنمای خرید وسایل خانه

قیمت اپلیکاتور روغن تراپی مو

قیمت اپلیکاتور روغن تراپی مو

قیمت اپلیکاتور روغن تراپی مو به پارامترهای گوناگونی وابسته است. اپلیکاتور روغن تراپی دستی مو، با طراحی عالی و کیفیت بالا، ابزاری است که به شما اجازه می‌دهد به طور حرفه‌ ای و دقیق روغن را در موها و پوست سرتان پخش کنید. شما می‌توانید این ابزار را به راحتی تهیه نمائید و زیبایی و بهداشت موهای‌تان را به خوبی حفظ کنید. در ادامه به معرفی، مشخصات، مزایای خرید، عوامل موثر بر قیمت، قیمت و خرید اپلیکاتور روغن درمانی مو می‌پردازیم.

اپلیکاتور روغن تراپی مو دستی

اپلیکاتور روغن تراپی مو دستی

معرفی اپلیکاتور روغن ریز روغن تراپی دستی

درواقع اپلیکاتور روغن ریز روغن تراپی دستی یک وسیله کوچک و قابل حمل است که برای رساندن روغن به پوست سر و موها طراحی شده است. این نوع اپیکاتور دارای طراحی منحصر به فردی است که امکان ریختن و پخش دقیق روغن را فراهم می‌کند و جنس آن سیلیکونی می باشد. استفاده از اپلیکاتور شانه ریشه ساده و راحت است. شما می ‌توانید با حرکات آرام و دقیق، روغن را به موها و پوست سر خود ماساژ دهید. این وسیله به شما اجازه می ‌دهد تا روغن را به طور مستقیم به نقاط مورد نیاز رسانده و از هدر رفتن آن جلوگیری کنید. وزن بطری روغن مو بسیار اندک است و هنگام استفاده برای دست خستگی ایجاد نمی کند. انعطاف پذیری این نوع بطری بسیار مطلوب می باشد و ابعاد استانداردی دارد.

خرید اپلیکاتور روغن درمانی مو

در فروشگاه اینترنتی بدون روغن شما می‌توانید انواع اپلیکاتور روغن درمانی مو دستی را تهیه نمایید. در بخش زیر عکس 2 مدل از این محصولات را مشاهده می‌نمایید. با کلیک یا لمس برروی هریک به صفحه خرید هرکدام خواهید رفت. درصورت هرگونه سوال یا ابهام کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مزایای خرید بطری روغن مو

با خرید بطری روغن مو می توانید به مزایای زیادی دست یابید. بطری روغن مو با داشتن اپلیکاتور شانه ‌ای خطی و مستقیم، استفاده آسانی را فراهم می‌کند. شما به راحتی می‌ توانید روغن را به کف سر خود انتقال و ماساژ دهید. بطری روغن مو دارای منافذ ریزی است که در زمان استفاده، روغن را به ‌طور یکنواخت و متناسب پخش می‌کند. این ویژگی باعث می‌ شود که روغن به طور مستقیم به کف سر برسد.

تصویر کاربرد اپلیکاتور روغن تراپی مو

تصویر کاربرد اپلیکاتور روغن تراپی مو

با خرید بطری روغن مو، شما قادر خواهید بود تا میزان استفاده مورد نیاز خود را تنظیم کنید. با استفاده از بطری سر شانه ‌ای، می ‌توانید مقدار دقیق روغن را کنترل نمائید و در مناطق مورد نیاز بر روی کف سر خود ماساژ دهید. بطری روغن مو با این مزایا، یک ابزار کاربردی و موثر در مراقبت از موها و کف سر است و به شما اجازه می ‌دهد تا به بهترین شکل ممکن از روغن مو استفاده کنید.

عوامل موثر بر قیمت اپلیکاتور روغن تراپی

قیمت اپلیکاتور روغن تراپی تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می گیرد. اپلیکاتور‌های روغن تراپی با کیفیت ساخت بالاتر معمولاً قیمت متفاوتی دارند. عواملی مانند جنس استفاده شده برای ساخت، قدرت و دوام می ‌توانند بر روی قیمت تأثیر بگذارند. اگر اپلیکاتور روغن تراپی ویژگی ‌ها و عملکرد خاصی داشته باشد، احتمالاً با قیمت متغیری عرضه می ‌شود.

تصویر کاربرد دیگر اپلیکاتور روغن درمانی دستی مو

تصویر کاربرد دیگر اپلیکاتور روغن درمانی دستی مو

قیمت اپلیکاتور روغن تراپی با توجه به بازار و منطقه جغرافیایی متفاوت می باشد. هزینه ‌های حمل و نقل، مالیات ‌ها، نرخ ارز و شرایط بازار محلی می ‌توانند بر روی قیمت تأثیر بگذارند. حجم بطری روغن مو نیز می‌ تواند بر روی قیمت تأثیر داشته باشد. بطری ‌های بزرگتر نسبت به بطری ‌های کوچکتر قیمت متغیری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *