راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن عبارتی است که بیشتر افراد با جستجوی آن به دنبال یافتن بهترین گزینه برای خرید ایر فرایر هستند. این افراد به غلط تصور می‌کنند مهمترین نکته در خرید ایرفرایر انتخاب یک برند معروف است. در حالی که بهترین مارک سرخکن بدون روغن ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشد. به عبارت ساده‌تر بهترین مارک ایرفرایر را می‌توان در سطوح کیفی مختلف یا در بازه‌های قیمتی مختلف انتخاب کرد. ما در این مطلب ابتدا در مورد اینکه آیا باید به دنبال بهترین مارک ایر فرایر باشیم یا خیر؟ بحث می‌کنیم. پس از آن بهترین مارک سرخ کن بدون روغن از لحاظ کارایی و از لحاظ دوام را معرفی می‌کنیم. سپس به بررسی مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس به عنوان برند برتر بازار لوازم خانگی ایران می‌پردازیم.

انتخاب بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

انتخاب بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

در نهایت این مطلب را با معرفی سرخکن بدون روغن فیلیپس، اکتی فرای تفال و سرخ کن بدون روغن نینجا، پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس و یک نتیجه‌گیری مختصر و مفید به پایان می‌بریم.

چرا به دنبال بهترین مارک سرخ کن بدون روغن نباشیم؟

افرادی که به دنبال بهترین مارک سرخ کن بدون روغن هستند بر اساس یک باور سنتی عمل می‌کنند. مطابق این باور سنتی، لوازم آشپزخانه باید از برندهای معروف و شناخته شده تهیه شود تا موتور قوی و عمر طولانی داشته باشد. این باور سنتی هنوز هم کاملاً صحیح است اما محصولاتی مانند ایرفرایر را می‌توان از این قاعده مستثنا کرد. زیرا بر خلاف بسیاری از لوازم خانگی مانند آبمیوه گیری یا غذاساز در ایرفرایر هیچ موتوری وجود ندارد. در واقع این دستگاه از تکنولوژی بسیار ساده‌ای برخوردار بوده و عباراتی مثل قدرت و عمر موتور در مورد این دستگاه کارایی ندارد. بنابراین حتی یک سرخ کن بدون روغن با کیفیت متوسط اما طراحی اصولی می‌تواند کارکرد مناسبی داشته باشد. ضمن اینکه سرخ کن بدون روغن از جمله لوازم آشپزخانه است که در اکثر خانواده‌ها به طور مداوم استفاده نمی‌شود. همین امر سبب می‌شود عمر مفید دستگاه افزایش یابد.

البته تمام این حرف‌ها نظر افرادی است که به برندهای ناشناس روی می‌آورند. نظر ما این است که با توجه به این که شما روزانه چند نوبت از دستگاه ایرفرایر خود استفاده می‌کنید. تاثیر مستقیمی بر روی سلامتی شما دارد، پس مدل و مارک این دستگاه برای شما بسیار با اهمیت است. در ابتدا ما در فروشگاه اینترنتی بدون روغن از این دست دستگاه ها موجود نداشتیم، اما متاسفانه این شک به وجود آمد که خدای نکرده ما به دلیل آنکه می‌خواهیم محصولات خود را بفروشیم، این طور می‌گوییم. اما به درخواست مشتریان محصولات بی کیفیتی مانند سرخ کن بدون روغن بوش با بهترین کیفیت موجود و قیمت موجود شده است. اما باز نظر ما همان است، ایرفرایر برای خانه شما با اهمیت است، پس یک محصول با کیفیت و دارای شناسنامه بخرید!

حال شاید بپرسید که دلیل مخالفت ما چیست؟ آیا مشکلی با برند بوش داریم؟ خیر اصلا اینطور نیست، بوش از بهترین برندهای لوازم الکترونیکی است. مشکل اینجاست که اصلا این محصولات ساخته برند بوش نیستند! درواقعیت یک محصول چینی بی نام و نشان است، که روی جعبه آن فقط نام بوش ثبت شده است. شما به سایت بوش بروید، اصلا این محصولات را نخواهید دید.

چرا به دنبال بهترین مارک سرخ کن بدون روغن باشیم؟

حقیقت این است که خرید بهترین مارک سرخ کن بدون روغن برای همه ضرورت ندارد. زمانی باید به دنبال بهترین مارک ایر فرایر باشیم که در مورد نیاز و بودجه خود به جمع‌بندی رسیده باشیم. اساساً خرید ایر فرایر تنها برای برخی افراد ضروری است و برای بیشتر افراد یک تجربه جدید و جالب است. لذا خرید بهترین مارک تنها به افراد زیر توصیه می‌شود:

  • افرادی که با عملکرد ایرفرایر به خوبی آشنا هستند.

یکی از نکاتی که هنگام خرید سرخ کن بدون روغن مورد غفلت قرار می‌گیرد بررسی عملکرد آن است. بسیاری از افراد تنها با تمرکز بر عنوان سرخکن تصور می‌کنند طبخ غذا در این دستگاه کاملاً مشابه سرخ کن است. در حالی که عبارت سرخ کن بدون روغن تنها به دلیل ایجاد ارتباط با کاربران انتخاب شده است. ترجمه لغوی “ایرفرایر” عنوان “هواپز” است. به این معنا که در این دستگاه مواد غذایی با گردش هوای داغ کامل و سریع پخته و سطح آنها برشته یا بریان می‌شود. در واقع این فرایند پخت بیش از آنکه شبیه فرایند پخت در سرخ کن باشد مشابه فرایند پخت در فر است. تفاوت در این است که این فرایند در این دستگاه بهینه شده و به همین دلیل طعم غذا در ایرفرایر مطلوب‌تر است.

بنابراین طعم غذا در سرخ کن بدون روغن طعم جدید اما مطلوبی است که می‌تواند جایگزین طعم غذاهای سوخاری شود. اما به هر حال بخشی از طعم محبوب غذاهای سوخاری، حاصل جذب روغن به مواد غذایی است. بر این اساس، افرادی که نسبت به این موضوع بی‌اطلاع باشند ممکن است خیلی زود از خرید ایرفرایر پشیمان شوند. انتخاب بهترین مارک ایر فرایر و پرداخت هزینه گزاف برای چنین افرادی یک اشتباه بزرگ است. اما برای کسانی که در مورد عملکرد دستگاه اطلاعات دقیق و کامل دارند و در استفاده از دستگاه تردید ندارند پرداخت هزینه بالای بهترین مارک سرخکن بدون روغن منطقی است.

  • افرادی که مصرف روغن کمتر در سبک زندگی آنها در اولویت است.

تنها گروهی که می‌توان بدون شک و تردید، خرید بهترین مارک سرخ کن بدون روغن را به آنها توصیه کرد افرادی هستند که مصرف روغن کمتر در سبک زندگی آنها در اولویت قرار دارد. برای چنین افرادی ایرفرایر، بهترین گزینه است. زیرا در مقایسه با سایر روشهای پخت غذای رژیمی و بدون روغن، غذای طبخ شده در ایرفرایر طعم بسیار مطلوبی دارد. در واقع استفاده از سرخ کن بدون روغن در مقایسه با سایر روشهای طبخ غذای رژیمی از قبیل بخارپز یا پخت غذا در فر هم آسان‌تر است و هم نتیجه بهتری دارد. در نتیجه چنین افرادی اولاً از خرید سرخ کن بدون روغن لذت می‌برند؛ ثانیاً به طور مداوم از دستگاه استفاده می‌کنند. خرید بهترین سرخ کن بدون روغن برای این افراد کاملاً ضروری و منطقی است.

  • افرادی که پرداخت هزینه برای خرید ایرفرایر برند برایشان دشوار نیست.

عنوان بهترین مارک سرخ کن بدون روغن قاعدتاً به سبب کیفیت بالای دستگاه، امکانات بیشتر، معروف بودن نام برند و یا تمامی این موارد در کنار هم به یک شرکت اعطا می‌شود. بدیهی است وجود این امتیازات سبب افزایش قیمت محصولات آن شرکت می‌شود. برای افرادی که به راحتی می‌توانند این هزینه را پرداخت کنند خرید بهترین مارک ایرفرایر توصیه می‌شود. اما افراد زیادی ممکن است پرداخت این هزینه برایشان دشوار باشد. این افراد اگر از جمله افرادی باشند که تنها به دنبال تجربه یک دستگاه جدید هستند یا به دلایل متعدد به طور مداوم از این دستگاه استفاده نکنند؛ لزومی ندارد برای پرداخت هزینه بالای بهترین مارک ایر فرایر خود را در مضیقه قرار دهند. یک سرخ کن بدون روغن ارزان با کیفیت متوسط اما کارایی مطلوب برای آنها کفایت می‌کند.

بهترین مارک سرخکن بدون روغن از لحاظ کارایی

از یک دیدگاه می‌توان بهترین مارک سرخ کن بدون روغن را از لحاظ کارایی انتخاب کرد. شاید تصور کنید یک ایرفرایر با کارایی مطلوب حتماً از برند معروفی است و قیمت بالایی دارد. در حالی که همانطور که گفتیم به خاطر تکنولوژی ساده این دستگاه حتی یک دستگاه با کیفیت متوسط، از یک برند نه چندان معروف و با قیمت مناسب نیز ممکن است کارایی مناسبی داشته باشد. لذا ما در ادامه بهترین مارک ایرفرایر در دو گروه ارزان و گران را معرفی می‌کنیم.

بهترین مارک ایر فرایر ارزان

بهترین مارک سرخکن بدون روغن ارزان که کارایی خوبی داشته باشد برند گوسونیک است. لازم به ذکر است که این انتخاب تنها بر اساس نظرات خریداران این محصول و فروش بالای آن صورت گرفته است. تفاوت قیمت محصولات این شرکت با محصولات برندهای معروفی چون فیلیپس و تفال بسیار زیاد است. بدیهی است کیفیت دستگاه نیز به تناسب قیمت آن است اما به هر حال فروش بالای این محصول می‌تواند بیانگر کارایی دستگاه در عین ارزانی آن باشد. گرچه در مورد دوام و ماندگاری محصولات گوسونیک نمی‌توان اظهارنظر کرد. اما به طور کلی دوام و کارایی چنین محصولاتی کاملاً متناسب با قیمت آنها است. پس انتظار عملکرد فوق‌العاده و عمر طولانی از این محصولات منطقی نیست.

بهترین مارک ایر فرایر گران

بهترین مارک سرخکن بدون روغن گران قیمت با کارایی تضمین شده بدون شک محصولات شرکت فیلیپس است. زیرا شرکت فیلیپس از اولین تولیدکنندگان این محصول بوده و ایرفرایر، محصول تخصصی این شرکت به شمار می‌رود. نکته قابل تأمل این است که تمام انواع سرخ کن بدون روغن فیلیپس طراحی مشابهی دارند. اینطور به نظر می‌رسد که متخصصان این شرکت به یک طراحی ایده‌آل با بالاترین کارایی رسیده و دلیلی بر تغییر آن نمی‌بینند. تنها تفاوت مدل‌های جدید در گنجایش سرخ‌کن و مشخصات ظاهری آن است.

به عنوان مثال با توجه به نیاز بازار، این شرکت سرخ کن بدون روغن سایز XXL را نیز برای خانواده‌های پرجمعیت به بازار عرضه کرده است. تأکید شرکت بر تضمین کیفیت و کارایی محصول خود مهمترین دلیل قیمت بالای محصولات فیلیپس است. البته به خاطر تنوع و تعدد مدلهای ایر فرایر فیلیپس محصولات این شرکت در چند رده قیمتی متفاوت عرضه می‌شوند. اما کوچکترین، ساده‌ترین و ارزان‌ترین ایر فرایر فیلیپس تقریباً هم‌قیمت با گران‌ترین ایر فرایر گوسونیک است.

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن از لحاظ دوام و ماندگاری

در مورد بهترین مارک سرخکن بدون روغن از لحاظ دوام و ماندگاری نمی‌توان به برندهای ناشناخته و ارزان قیمت اعتماد کرد. بسیاری از این برندها با یک ایده خلاقانه مدت کوتاهی در بازار حضور دارند و بعد رقیب تازه‌ای آنها را از رده خارج می‌کند. در واقع غالباً زمان کافی برای بررسی عمر محصولات کپی و دوام آنها وجود ندارد. اما برندهای معروف مانند تفال و فیلیپس سالهاست امتحان خود را پس داده‌اند. بنابراین تنها دوام و ماندگاری محصولات برند را می‌توان تضمین شده دانست. به قول معروف عمر این محصولات آن‌قدر زیاد است که مصرف کننده خسته شود. البته در مورد محصولات ارزان نیز نکته قابل تأملی وجود دارد. برخی محصولات به اصطلاح “High copy” نیز به تناسب قیمت خود از دوام و ماندگاری خوبی برخوردارند.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

شرکت هلندی فیلیپس مخترع دستگاه ایرفرایر است. در مقاله ایرفرایر چیست؟ بطور کامل به تعریف آن پرداختیم. با توجه به اینکه برند فیلیپس مخترع ایر فرایر است، طبیعتا یکی از شناخته شده ها و بهترین دستگاه های سرخ کن بدون روغن را دارد.

اکتی فرای تفال

برند شناخته شده آلمانی تفال بعد از فیلیپس با نام اکتی فرای شروع به تولید سرخ کن بدون روغن کرد. مطمئننا تفال نیز از بهترین های این بازار است.

سرخ کن بدون روغن نینجا

نینجا برند آمریکایی معتبر در زمینه لوازم خانگی با ساخت سرخ کن بدون روغن دو قلو واقعا این صنعت را تکان داد. وجود 2 سبد در سرخکن به شدت کاربردی و مفید خواهد بود.

مزایای سرخ کن بدون روغن فیلیپس

بنابر آنچه گفتیم و بنابر آمار فروش محصولات در بازار، بهترین مارک سرخ کن بدون روغن در بازار ایران مارک فیلیپس است. گرچه محصولات تفال نیز از لحاظ شهرت، دوام و کارایی هم‌سطح محصولات فیلیپس هستند اما ظاهراً در این مورد خاص، مشتریان، به محصولات فیلیپس اعتماد بیشتری دارند. دلیل اول اغلب خریداران، کارایی محصولات فیلیپس است. در میان نظرات خریداران فیلیپس یافتن نظری حاکی از نارضایتی از عملکرد دستگاه بسیار دشوار است. تقریباً تمام مشتریان از کارایی دستگاه خود رضایت دارند. کیفیت محصولات فیلیپس حتی از لحاظ ظاهری در مقایسه با محصولات متفرقه کاملاً مشهود است. به جز آن، سهولت استفاده از دستگاه و عدم وجود مشکلات جانبی مانند صدای زیاد دستگاه از جمله مزایای محصولات فیلیپس است.

معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس

یافتن معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس کار بسیار دشواری است. از دیدگاه مشتریان، شاید مهمترین عیب این محصولات قیمت بالای آنها باشد. در حالی که تا زمانی که تناسب قیمت و کیفیت وجود داشته باشد این مسئله را نمی‌توان به عنوان عیب یک محصول عنوان کرد. اما عدم وجود خلاقیت در طراحی محصولات فیلیپس را می‌توان یکی از معایب این شرکت دانست. در طول این سالها هیچ تغییر محسوسی در طراحی ظاهری محصولات این شرکت یا کارکرد آن صورت نگرفته است.

شاید به همین دلیل شرکت تفال به تغییر طراحی و تولید محصولاتی با کاربرد چندگانه روی آورده است. در حال حاضر گرچه در مورد عملکرد محصولات جدید مانند اکتی فرای تفال یا محصولات چند کاربردی تفال تردید وجود دارد اما حتی عنوان و ظاهر آنها بسیار وسوسه‌انگیز است.

معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس

معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس محصولی میان رده است. ایر فرایر فیلیپس مدل HD9270 با گنجایش 6 لیتر پرفروش‌ترین محصول این شرکت است. این محصول از لحاظ طراحی ظاهری، گنجایش، امکانات و قیمت در سطح متوسط قرار دارد. در واقع این مدل خاص از لحاظ گنجایش و کارایی برای اغلب خانواده‌ها مناسب است و قیمت مناسبی دارد. البته قیمت آن در مقایسه با سایر مدلهای ایر فرایر فیلیپس مناسب است وگرنه در مقایسه با محصولات متفرقه گران است. محصولات مشابه این مدل با اندکی تغییرات ظاهری یا امکانات جانبی نیز فروش خوبی دارند. در واقع می‌توان گفت سرخ کن بدون روغن 6 لیتری فیلیپس فارغ از مدل اختصاصی آن پرفروش‌ترین محصول این شرکت است.

نتیجه‌گیری

خرید بهترین مارک سرخ کن بدون روغن قطعاً برای افرادی که از لحاظ بودجه محدودیتی ندارند بهترین گزینه است. آنها می‌توانند با یک جستجوی ساده اینترنتی و بررسی پرفروش‌ترین ایر فرایر و محبوب‌ترین ایر فرایر، بهترین برند بازار را شناسایی کنند. برای خرید نیز می‌توانند جدیدترین مدل یا پرفروش‌ترین مدل آن برند را انتخاب کنند. قطعاً چنین افرادی حتی اگر از این دستگاه استفاده نکنند متضرر نمی‌شوند. اما برای افرادی که از لحاظ بودجه محدودیت دارند و باید میان نیازهای خود اولویت‌بندی داشته باشند خرید بهترین مارک ایر فرایر ضرورتی ندارد. به ویژه آنکه در مورد عملکرد دستگاه یا کارایی آن در سبک زندگی خود تردید داشته باشند.

خلاصه اینکه اگر به دنبال تجربه پخت غذا در ایرفرایر هستید یا فکر می‌کنید گاهی پخت غذای بدون روغن را تجربه کنید به دنبال بهترین مارک نباشید. زیرا به احتمال زیاد خیلی زود از پرداخت چنین هزینه‌ای پشیمان می‌شوید. بهتر است ابتدا به دنبال بهترین مارک سرخ کن بدون روغن ارزان باشید. اگر از عملکرد دستگاه و کاربرد آن در زندگی خود رضایت داشتید، می‌توانید برای خرید بهترین مارک هواپز برنامه‌ریزی کنید.

8 نظر در “بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

  1. یوسف میرمجیدی از گرگان گفت:

    سلام و عرض ادب و احترام
    این حقیر بیش از سی سال سابقه کارشناسی دارم و معمولا قبل از خرید هر وسیله ای تحقیقی میکنم چه در فضای واقعی یا راحتتر در فضای مجازی. هرچه فکر میکنم در چند سال اخیر بتوانم مقاله ای در زمینه خرید لوازم خانگی بیاد آورم که توانایی رقابت بامقاله موجود داشته باشد نیافتم. در باره این مطلب هرچه بگم کن است ساختار محکم و دقیق که مرا یاد مقالات علمی خارجی می اندازد. نوشتاری عالی ساده و روان که برای خواننده قابل فهم و در اینحال بسیار وزین بوده دارای تقسیمات بسیار کاربردی با نگاه ویژه نویسنده یا نویسندگان بر تمام ابعاد وجودی در یک خرید لوازم خانگی است که نشان از احاطه کامل آنها بر تمام ابعاد فنی و غیر فنی دخیل بر خرید یک هواپز میباشد تمام زاویه های یک خرید خوب به درستی تشریح شده و خرید را از نگاه خریداران دارای شرایط مختلف دیده است هواپزها را از ویژگی های مهم آن بررسی مقایسه کرده است
    همه اینها نشان از مهارت بالای نویسنده داشته که اینطور به نظر میرسه که اهل فنی است که دست به قلم شده بر خلاف دیگر مقالات این چنینی که نویسنده بیشتر روزنامه نگار است تا کارشناس اون مورد. به طور مثال در ماه گذشته برای خرید گوشی بهمنابع مختلفی در فضای مجازی مراجعه کردم ولی مقاله ای اینچنین وزین ندیدم حتی افراد نام آشنایی که احاطه خوبی بر گوشی‌های مختلف دارند ولی نمی‌توانند بین ویژگی مختلف محصول و قیمت آن با نیازهای مشتری ارتباط را شرح دهند و نهایتا راهنمای خوبی برای خرید پیشنهاد دهند
    از دوستان نویسنده و گروه وزین سایت بدون روغن که نمونه کاملی از گروه تخصصی و حرفه ای است که با نیچ کردن روی گروهی خاص از لوازم خانگی سعی بر کمک بهنردم سرزمینمان ایران دارید صمیمانه سپاسگزارم امیدوارم با کامنتی کوتاه ار نام تهیه کننده‌ای مقاله مطلع و در صورت نیاز مشورتی کوتاه و پیشنهادی خدمتشان ارائه نمایم ممنونم

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر جناب میرمجیدی
      با تشکر از ثبت نظر و انرژی مثبت شما
      این توجه و لطف شما به ما انرژی مضاعفی داد.
      انجام وظیفست، هر نکته ای هست بفرمایید در خدمتتان هستیم

  2. افرا گفت:

    با تشکر از مطلب کامل و جامعتون
    عالی بود

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر سرکار خانم افرا
      ممنون از ثبت نظر و انرژی مثبتتون

  3. رها محمدی گفت:

    بهترین مارک هواپز، بدون شک، امکاناتی بی‌نظیر و کیفیت بالایی دارد. هواپزهای با این مارک، غذاهایی عالی و سالم را در کمترین زمان ممکن پخته و پز می‌کنند. این دستگاه‌ها همچنین از طراحی زیبا و امکانات متنوعی برخوردارند که تجربه آشپزی را به لحاظ راحتی و لذت بخشی به اوج می‌رسانند.

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر
      ممنون از ثبت نظرتون سرکار خانم محمدی

  4. آرشیدا سپهری گفت:

    سرخ کن بدون روغن
    سرخ کن بدون روغن یا هواپز یک دستگاه پخت و پز برقی است که با ایجاد هوای گرم، مواد غذایی را بدون استفاده از روغن یا با مقدار اندکی از آن سرخ می‌کند. این دستگاه علاوه بر سرخ کردن، امکان پخت، سینی، گریل و تست نان هم دارد.

    مزایای سرخ کن بدون روغن:
    کم شدن چربی غذا: سرخ کن بدون روغن با بهره‌گیری از هوای گرم، چربی زائد مواد غذایی را جدا می‌کند و غذای تمیز‌تر و سبک‌تری را به شما می‌دهد. براساس تحقیقات، سرخ کن بدون روغن می‌تواند تا ۸۰ درصد چربی غذا را کم کند.
    سرعت و آسانی پخت: سرخ کن بدون روغن با دمای بالای هوای گرم، غذا را در زمان کمتر پخت می‌کند و نیاز به پیش‌گرم شدن ندارد. همچنین شست و شو و نظافت راحت دستگاه، دردسر شما را در آشپزخانه کم می‌کند.
    بو و دود کمتر: سرخ کن بدون روغن با استفاده از فیلتر هوا، بو و دود نامطبوع را در حین پخت کم می‌کند و محیط آشپزخانه را پاک و خوشبو نگه می‌دارد.
    نکات مهم قبل از خرید سرخ کن بدون روغن:
    ظرفیت: سرخ کن بدون روغن‌های مختلف، ظرفیت‌های متفاوتی دارند. بسته به تعداد افراد خانواده و نوع غذای مورد نظر، می‌توانید سرخ کن مناسب خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، سرخ کن فیلیپس مدل HD96502 با ظرفیت ۱.۴ لیتر، مناسب برای تهیه غذای حدود ۸ نفر است.
    قابلیت‌های اضافی: سرخ کن بدون روغن‌های مختلف، قابلیت‌های اضافی مختلفی دارند، مانند صفحه لمسی، تایمر، تکنولوژی قطع خودکار، تفکیک قطعات و … . با توجه به نیاز و بودجه خود، می‌توانید سرخ کن مناسب خود را از بین این قابلیت‌ها انتخاب کنید.
    برند: سرخ کن بدون روغن‌های مختلف، از برندهای مشهور و باکیفیت داخلی و خارجی در بازار موجود هستند. برخی از این برندهای پرطرفدار عبارتند از: فیلیپس، گوسونیک، سیلورکرست، تفال، پارس خزر، نینجا و وگاترونیکس.
    قیمت: قیمت سرخ کن بدون روغن‌ها به ظرفیت، قابلیت‌های اضافی، برند و گارانتی بستگی دارد.

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر
      لطفا بصورت تبلیغاتی در سایت ما نظر نگذارید، وگرنه مجبور به مسدود کردنتان خواهیم شد
      ممنون از بازدید و اعتماد به ما:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *