راهنمای خرید لوازم آشپزخانه

حل مشکل جمع شدن آب پشت سینک ظرفشویی

حل مشکل جمع شدن آب پشت سینک ظرفشویی

جمع شدن آب پشت سینک ظرفشویی یک کابوس واقعی برای صاحبان خانه است. پاشش آب به پشت سینک ظرفشویی به گذشت زمان یک تهدید مهم برای کابینت و دیوارها است. یک راه‌حل ساده‌تر، راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر برای رفع مشکل پاشش آب استفاده از محافظ پشت سینک ظرفشویی است. در این محتوا اطلاعاتی در مورد دلایل بازگشت آب به سینک ظرفشویی و نحوه حل مشکل و مهمتر از همه جلوگیری از آن ارائه شده است.

آبگیر پشت سینک آشپزخانه مدرن

آبگیر پشت سینک آشپزخانه مدرن

دلایل جمع شدن آب پشت سینک ظرفشویی

اغلب اوقات هنگام شستن ظروف، بقایای غذا و چربی در لوله‌های سینک جمع می شود. انباشته شدن این مواد مختلف باعث برگشت آب به پشت سینک ظرفشویی می‌شود. ضایعات مواد غذایی تنها دلیل جمع شدن آب پشت سینک ظرفشویی نیست. هنگام آماده‌سازی غذا، وقتی سبزیجات یا میوه‌ها را روی سینک می‌شوید و تمیز می‌كنید، تخلیه آب آنها نیز موجب جمع شدن آب پشت سینک ظرفشویی می‌شود.

پاشش آب پشت سینک ظرفشویی باعث خراب شدن درزبندی و دوغاب در امتداد درزهای میز، دیوار و اطراف پایه‌های سینک و دستگاه‌های زیر سینک می‌شود. همچنین اغلب منجر به آسیب دیدن کاشی‌های پشتی، کف‌پوش، کف‌های زیرین، تیرهای تکیه‌گاه کف، سقف اتاق‌های زیر، سیم‌کشی، وسایل روشنایی و سایر وسایل شخصی و حتی پایه‌های ساختمان می‌شود.

آبگیر پشت سینک ظرفشویی

آبگیر پشت سینک ظرفشویی

حل مشكل جمع شدن آب پشت سینک ظرفشویی

محافظ پشت سینک ظرفشویی برای جلوگیری از این سرریزها بهترین گزینه‌ها است. این محافظ ها به پخش شدن آب به سمت اطراف، دیوار و کابینت جلوگیری می‌كند. محافظ پشت سینک ظرفشویی اطراف شیر آب نصب می‌شود.

محافظ پشت سینک ظرفشویی با طراحی زاویه دار از خیس شدن کانتر جلوگیری می‌كند و آب را به سمت سبد سینک زهکشی می‌نماید. خرید و نصب محافظ پشت سینک ظرفشویی برای محافظت از دیوار به جلوگیری از آسیبهای خطرناک و پرهزینه کمک می‌کند. قبل از سفارش محافظ پشت سینک ظرفشویی، حتما سینک و سوراخ شیر آب را اندازه بگیرید و هنگام سفارش آن را با محافظ تطبیق دهید تا مطمئن شوید که تشک کاملاً مناسب است.

در بهترین محافظ پشت سینک ظرفشویی به دنبال چه چیزی باشیم؟

طیف گسترده‌ای از محافظ پشت سینک ظرفشویی با طراحی کاربردی، زیبا و ویژگیهای اضافه شده در بازار وجود دارند اما چند ویژگی اساسی وجود دارد که در بهترین محافظ پشت سینک ظرفشویی آشپزخانه در بازار مشترک است كه شامل:

آبگیر سینک سیلیکونی

آبگیر سینک سیلیکونی

سادگی طراحی

در محافظ پشت سینک ظرفشویی طراحی شیک و بدون پیچیدگی را انتخاب کنید تا آب قادر باشد به آرامی به داخل سینک برگردد، بدون اینکه در گوشه‌ها و شکاف‌های قالب‌گیری شده در محافظ رسوب، محبوس یا گیر كند. بدین ترتیب نگهداری و تمیز کردن محافظ پشت سینک ظرفشویی آسان باشد.

سهولت در تمیز کردن

محافظ های پشت سینک ظرفشویی با چندین سوراخ کوچک و یا الگوهای پیچیده، به زمان بیشتری برای تمیز کردن نیاز دارند.

ماندگاری

 مانند هر کالای دیگری برای خرید، احتمالاً آنچه که هزینه می‌كنید، ارزش آن را دریافت خواهید کرد. بنابراین برای گزینه‌های بادوام‌تر وماندگارتر را انتخاب کنید و هزینه آن را بپردازید یا مدلی با کیفیت بالاتری را انتخاب کنید.

انواع محافظ پشت سینک ظرفشویی

محافظ پشت سینک ظرفشویی سیلیکونی كه از تشک شیر شیب دار با رنگ مشکی است. این محافظ از مواد سیلیکونی خالص ساخته شده است و ایمنی غذایی برتر و دوام طولانی مدت را ارائه می‌دهد.

نوع چند منظوره سیلیکونی محافظ پشت سینک ظرفشویی با طرح اسپلش با فضای فراوان برای نصب لوازم جانبی سینک آشپزخانه نیز موجود است  این محافظ، فضای مفیدی برای اسكاچ خیس، اسفنج‌ها و غیره فراهم می‌کند.

خرید محافظ پشت سینک ظرفشویی و گارد ظرفشویی آشپزخانه

شما در فروشگاه اینترنتی بدون روغن انواع محافظ پشت سینک ظرفشویی و گارد سینک ظرفشویی آشپزخانه را می‌توانید خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *