راهنمای خرید مولتی کوکر, راهنمای طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن

لوازم خانگی فیلیپس اصل ساخت کجاست؟

لوازم خانگی فیلیپس اصل ساخت کجاست؟

فیلیپس یک شرکت هلندی چند ملیتی پیشرو در توليد وسايل الکترونیک (تجهیزات پزشکی، روشنایی و لوازم خانگی) است. اين شركت با شعار «بهتر کردن زندگی همیشه امکان‌پذیر است»، برندي پيشتاز در نوآوري و طراحي انحصاري انواع محصولات خانگي و سلامتي است. برند فیلیپس فقط به نفع و به فكر مشتریانش خودش نيست، بلکه به نفع دنیایی بهتر است. این اهداف به محیط زیست نيز مربوط می‌شود. در اين محتوا تلاش شده است تا به معرفي تاريخچه شركت فيليپس و محصولات آن، سازماندهی مجدد محصولات فيليپس، لوازم خانگی فیلیپس اصل ساخت کجاست؟ و معرفي كشور ساخت محصولات برند فيليپس پرداخته شده است.

لوازم خانگی برند فیلیپس اصل

لوازم خانگی برند فیلیپس اصل

این برند با داشتن محصولات متنوع در موضوع لوازم خانگی و لوازم الکتریکی یکی از مهمترین شرکت های این حوزه هاست. در فروشگاه بدون روغن شما از این برند می‌توانید محصولاتی چون سرخ کن بدون روغن، مولتی کوکر و بخارپز را مشاهده و خریداری نمایید. سرخ کن بدون روغن فیلیپس از بهترین های بازار ایرفرایر است.

تاريخچه شركت فيليپس

مانند بسیاری از برندهای بزرگ دنيا، تاریخچه فیلیپس به اندازه محصولات آن متنوع و فراز و نشيب دارد. نام کامل شرکت Koninklijke Philips N.V. مي‌باشد. البته اين نام کمتر شناخته شده است. بنيانگذاران اين برند جرارد و آنتون فیلیپس، دو برادر متولد شده در قرن نوزدهم در هلند هستند. نام شركت نيز از نام خانوادگي بنيانگذاران آن گرفته شده است.

لوگو-فیلیپس

لوگو-فیلیپس

 اولین کارخانه فيليپس در سال 1891 در آمستردام هلند تاسیس شده است. فعالیت اصلی اين كارخانه تولید لامپ‌های رشته‌ای کربنی بود. این شرکت در همان سال‌هاي نخست، به سرعت به یکی از بزرگترین تولید کنندگان اروپایی در زمینه تولیدات روشنایی عمومی و خانگی تبدیل شد. این دو برادر به دلیل موفقیت و پیشرفت و ظهور انقلاب صنعتی، یک آزمایشگاه تحقیقاتی در سال 1914 به نام “برج نور” در شهر آیندهوون هلند ساختند. این ساختمان با پنجره‌های بزرگ، یک پروژه معماری مدرن برای زمان خودش بود كه امروزه نيز به عنوان نمادی از شهر باقی مانده است.

در داخل برج نور، تیم‌هایی از محققان فیزیک و شیمی از شركت فیلیپس در حال توسعه فناوری‌های نوآورانه هستند. تحقیق و توسعه هنوز هم در بطن شركت فیلیپس ادامه دارد. اين شركت طی سال‌ها، ثبت اختراعات نوآورانه متعددی را به نام خودش ثبت نموده است و همچنان به توسعه‌ي ایده‌های نوآورانه خودش ادامه می‌دهد. شعار اين شركت “نوآوری و شما” است. هدف آن رسيدن همه به زندگي بهتر است. براي همين در زمينه تجهيزات پزشكي بودجه زیادی را صرف مي‌كند. علاوه بر تجهيزات پزشكي در زمينه محصولات آشپزخانه و آرايشي از جمله مو بسيار مشهور است.

لوازم خانگی فیلیپس اصل

لوازم خانگی فیلیپس اصل

تاريخچه محصولات فیلیپس

با تمرکز بر نوآوری، شرکت فیلیپس از سال 1918 شروع به تنوع بخشیدن به تجارت و محصولاتش نمود. با تولید دستگاه اشعه ایکس، اين برند به یک بازیگر اصلی در زمینه توليدات بهداشتي و پزشكي تبدیل شد.در دهه 1930، فیلیپس چندین کارخانه برای تولید دستگاه‌های پزشکی در ایالات متحده امريكا افتتاح نمود. حتی امروزه، اين شركت در زمينه توليد دستگاه‌های پزشکی سیار فعال است و بخش زیادی از بودجه تحقیق و توسعه‌اش را به نوآوری در بخش پزشکی اختصاص می‌دهد.

در دهه 1920، این شرکت برای اولین بار رادیوهای خودش را تولید کرد. سپس به تولید دستگاه‌های تلویزیونی رو آورد. در سال 1939، فیلیپس از نوآوری تاریخی‌اش يعني اولین ريش تراش‌ برقی پرده برداشت. این دستگاه که Philishave نام دارد كه با سرهای چرخان کار می‌کند. اين محصول حاصل دانش تیم‌های تحقیقاتی برج نور است. این نوآوری به طرز باورنکردنی موفقیت آمیز بود. به طوري كه 700 فیلیشاو در هر ساعت در سراسر سال در جهان فروخته شد. ريش تراش‌هاي‌ برقی برند فیلیپس هنوز هم برترين برند در زمينه اصلاح هستند.

لوازم خانگی فیلیپس اصل ساخت کجاست

لوازم خانگی فیلیپس اصل ساخت کجاست

در دهه 1950، فیلیپس شرکت ضبط Polydor را خرید و شركتي به نام Philips Records راه‌اندازی کرد. شركت فیلیپس با توجه به برند ضبط خودش، اولین دستگاه ضبط برقی و همچنین اولین گردان‌های 33 دور در دقیقه خود را روانه بازار نمود. در سال 1963، در همین راستا، فیلیپس اولین کاست صوتی خودش را تولید کرد. در اوایل دهه 1980 فیلیپس لوح فشرده یا به عبارت ساده‌تر “CD” روانه بازار کرد. و در سال 1995 فیلیپس DVD را اختراع کرد و سپس Blu-Ray را در سال 2006 اختراع کرد. و در سال 2000، این شركت جزو اولین گروه‌هایی بود که پخش کننده MP3 را تولید کرد. سپس در سال 2001 قهوه ساز Senseo را ایجاد کرد که یکی از اولین قهوه‌سازهای يكبار مصرف در جهان است.

لوازم خانگی فیلیپس اصل ساخت کجاست

در دهه 2010 شركت فیلیپس دست به سازماندهی مجدد محصولات خودش زد. سهم خودش را از بازار تلویزیون کاهش داد و فعالیت‌های خودش را در دو قطب اصلی سلامتي و روشنایی (سبك زندگي مدرن) متمركز ساخت. تا محصولات اين برند با تمام فناوری‌های به روز مطابقت داشته باشد. امروزه اين شركت در سه بازار بسيار پررنگ و پيشتاز است. محصولات نور درمانی فیلیپس از جمله در زیبایی زنانه، به ویژه حذف موهای به سبک پالسی نمونه‌اي از اين محصولات است. اين نوع محصولات زيبايي یادآور دانش فوق تخصصی تاریخی این شرکت در زمينه نور و نورپردازی است.

در مورد بخش “سبک زندگی”، محصولات روزمره و خانگي مانند قهوه‌سازهای و سرخ كن‌هاي بدون روغن فیلیپس را توليد مي‌كند، به ویژه قهوه‌سازهای برند Senseo بسيار معروف هستند. در محصولات لوازم خانگي و آشپزخانه اين برند همه جور دستگاه توليد مي‌كند. به طوري كه مي‌توانيد با دستگاه‌هاي فيليپس سیب زمینی سرخ کرده، پاستا درست کنيد، آبميوه تازه تهيه كنيد یا از مخلوط سازها لذت ببريد.

لوازم خانگی فیلیپس اصل

لوازم خانگی فیلیپس اصل

البته این برند همچنان در بخش هدفون‌های صوتی در بخش الکترونیک باقی مانده است و توليدات منحصر به فردي دارد. محصولات اين شركت در سراسر فروشگاه‌هاي جهان به فروش مي‌رسد و از مشهورترين برندهاي سراسر جهان است.

محصولات برند فیلیپس ساخت کجاست؟

فیلیپس یک شرکت داراي توليدات در زمينه‌هاي متنوع است که یکی تولیدات آن، محصولات لوازم خانگی کوچک است. مدیریت لوازم خانگی به یک شرکت جداگانهPhilips Consumer Lifestyle ، سپرده شده است. این شرکت در سال 2008 تاسیس شده است.

برخی از لوازم خانگی اين برند از جمله سرخ‌ كن‌هاي بدون روغن فیلیپس، مخلوط‌کن، آبمیوه‌گیری، توستر، کتری و قهوه‌ساز از طریق سرمایه‌گذاری مشترک، عمدتاً در چین، تولید می‌شوند. اين شركت، سفارش تولیدات لوازم خانگی را به تولیدکنندگان OEM و ODM که کالاهایی با برچسب فیلیپس تولید می‌کنند، ارائه می‌دهد. در لوازم خانگی اين برند مدل و ساخت چین، برگه اطلاعات بسیار کوتاه با حداقل اطلاعات ارائه مي‌شود و اطلاعات مربوط به محل تولید فاش نمی‌شود.

محصولات فیلیپس

محصولات فیلیپس

كشور چين مهمترين جايي است که شركت فیلیپس در آن، محصولات لوازم خانگی و آشپزخانه را تولید و سفارش می‌دهد. حدود سي شرکت مشترک در چین لوازم خانگی کوچک از جمله جاروبرقی، سرخ كن بدون روغن فیلیپس را توليد مي‌كنند. در اندونزی، اتوهای اين برند ساخته مي‌شوند. ساير كشورهاي توليد كننده محصولات فيليپس تايوان، هند و روماني هستند. در متن بالا به موضوع لوازم خانگی فیلیپس اصل ساخت کجاست؟ پرداختیم.

بر اساس لیست تامین کنندگان اصلی فیلیپس برای سال‌هاي 2016-2017، تامین کنندگان اصلی لوازم خانگی شرکت‌ها زير هستند:

  • Allan International Holdings Ltd گونگ کنگ، این هلدینگ در تولید OEM و ODM لوازم خانگی و آشپزخانه، مخلوط کن، آبمیوه گیری، انواع سرخ کن، سرخ كن بدون روغن فیلیپس و کتری مشغول است.
  • Guangdong Donlim Kitchen Group Co Ltdچین، این شرکت تولید کننده توستر و کتری است.
  • شرکت بین المللی الک-تک (H.K) با مسئولیت محدود در چین، شرکت تولید کننده توستر و دستگاه قهوه ساز است.
محصولات برند فیلیپس

محصولات برند فیلیپس

  • Kenford Group Holdings Limited در كشور چين، تولید کننده سشوار و سایر محصولات مراقبت از مو و آرايشي مو است
  • Ya Horng Electronic Co Ltd در كشور تایوان، تولید کننده لوازم آشپزخانه، سرخ کن و مخلوط کن است.

همانطور كه ذكر شده است، طراحي و ايده‌هاي مبتكرانه اين برند در برج نور هلند آزمايش و سپس ثبت مي‌شود اما انواع دستگاه‌هاي برند فيليپس در كشورهاي مختلف تحت ليسانس اين برند ساخته مي‌شود.

یک نظر در “لوازم خانگی فیلیپس اصل ساخت کجاست؟

  1. عبدالحمید شیبانی گفت:

    عاشق فلیپس هستم از سال ۱۳۵۶ تا به امروز یک دستگاه توستر دارم که تا به امروز از آن استفاده می کنم نام اوست مرتب با آن گرم می کنم به کسانی که قصد دارند لوازم خانه بخر مارک فلیپس اصل بخرند خیال خودشان رو راحت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *