راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن

بررسی نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن یکی از بهترین روشهای انتخاب این دستگاه‌ها است. در واقع كاربران با آشپزی با سرخ كن‌ها به طور كامل از مزایا و معایب آنها آشنایی دارند. این مطلب در ادامه مقالات راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن می‌باشد. در این محتوا تلاش شده است تا به نظرات در مورد ایر فرایر های معروف فیلیپس، تفال، سیلور کرست و برند ناشناخته گوسونیک پرداخته شود.

شما با استفاده از لوازم جانبی سرخ کن بدون روغن همچون اسپری روغن و کاغذ روغنی سرخکن آشپزی بهتر و باکیفیت‌تری را با ایرفرایر تجربه نمایید.

نظرات در مورد ایر فرایر

سرخ کن های بدون روغن در سالهای اخیر بسیار محبوب شده‌اند و برندها و طیف وسیعی از مدل‌ها در بازار وجود دارند که همه متنوع و متفاوت‌تر از یکدیگر هستند. با تنوع بیشتر آنها در بازار، انتخاب برای خریداران دشوارتر از حد انتظار است. بنابراین قبل از انتخاب مدل جذاب، تحقیقاتی در مورد کارایی و کیفیت آنها مورد نیاز است. نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن البته بدون ذی نفع و بی طرفانه می‌تواند برای خریداران سودمند باشد. در نظرات در مورد ایرفرایرها نحوه عملکرد، كارایی و ظرفیت این دستگاه‌ها بیشتر مورد بحث قرار گرفته است.

نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن سیلور کرست

سیلور کرست برندی معروف آلمانی است اما وجود سرخ كن‌های بدون روغن تقلبی سیلور کرست در بازار، نگرانی‌هایی در میان کاربران این برند ایجاد کرده است در نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن سیلور کرست، سرخ كردن سیب زمینی بی نتیجه و ناامید کننده ذكر شده است اما در مورد پخت سایر مواد غذایی نظیر مرغ، ماهی و گوشت این سرخ كن‌ به خوبی عمل می‌كند.

سرخ کن بدون روغن 2 سبده سیلور کرست

سرخ کن بدون روغن 2 سبده سیلور کرست

در نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن سیلور كرست، بوی سرخ كردن قوی غذا در محیط گزارش شده است. با این حال سرخ كن‌های بدون روغن سیلور کرست با قیمت بی نظیر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این سرخ كن‌ها، فناوریهای پیشرفته‌ای ندارند اما برای پختن غذاهای رژیمی بسیار مناسب هستند.

نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن فیلیپس

فیلیپس برند هلندی است كه یکتاز در تولید سرخ كن‌های بدون روغن است. این برند از به روز رسانی سرخ كن‌های بدون روغن‌ لحظه‌ای متوقف نمی‌شود.‌ سرخ كن‌های بدون روغن فیلیپس به سمت هوشمند شدن طبق فناوری‌های به روز دنیا در حال حرکت هستند. طبیعی است شركتی كه مداوم در فكر به روز رسانی سرخ كن‌ها است، به كیفیت پخت و دستگاه‌ها نیز در حد اعلا می‌اندیشد.

برنامه پخت ایرفرایر فیلیپس مدل 9880

برنامه پخت ایرفرایر فیلیپس مدل 9880

در نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن فیلیپس، قیمت بالای محصولات بیشتر مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر قیمت بالای سرخ كن‌ها، تهیه لوازم جانبی به صورت جداگانه و گران بودن آنها در نظرات كاربران نكات منفی برای این برند معرفی شده است.

در كل نظرات در مورد کیفیت پخت و كارايي سرخ كن بدون روغن فیلیپس، مثبت است. اكثر كاربران ظرفیت سبد سرخ كن‌های فیلیپس را مطابق با ادعای شركت نمی‌دانند. در بیشتر مواقع ظرفیت سبد سرخ كن‌های فیلیپس كمتر از عنوان شده توسط شركت فیلیپس می‌باشد. البته ظرفیت سبد در کشورهای مختلف به سبك رژیم غذایی (پیش غذا، غذای اصلی و دسر) نیز بستگی دارد.

همچنین در نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن فیلیپس، طراحی مدرن مورد توجه کاربران قرار گرفته است اما عدم وجود رنگهای مختلف و تقریبا تك رنگ مشكي، نكات منفی برای این برند در نظر گرفته شده است. به طور کلی در نظرات كاربران، سرخ كن بدون روغن فیلیپس قابل اعتماد، همه کاره، کارآمد، مدرن و زیبا ذكر شده است.

نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن تفال

تفال یک شرکت فرانسوی شناخته شده ظروف، لوازم جانبی و لوازم خانگی است. این برند معروف در سراسر جهان به فروش می‌رسد. همچنین برند تفال مخترع محصولات نچسب آشپزخانه است. این برند دارای چهار مدل سرخ کن رژیمی است که مطمئن یکی از آنها پاسخگوی نیاز خریداران خواهد بود.

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY701

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY701

 در نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن تفال مدل بازوی چرخشی (Tefal ActiFry)، آن طور كه در مورد کارایی آن اشاره شده است، نتوانسته است كاربران این مدل را راضی کند. عملا با كنار گذاشتن بازوی چرخشی دستگاه كار نمی‌كند، لذا برای مواد غذایی که نیاز به هم زدن نیست، مشکل ایجاد می‌كند. در نتیجه، به صورت اجباری بایستی از بازوی چرخشی استفاده نمود.

 سرخ كن‌های بدون روغن تفال با توجه به دو سطح پخت، درب شفاف و کیفیت مواد ساخته شده مورد تقدیر كاربران هستند. پلاستیک مورد استفاده در ساخت آنها بدون BPA است و نگرانی در مورد مواد مضر در ساخت آنها وجود ندارد.

در نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن تفال قیمت بالای آنها در مقابل كیفیت مورد بحث قرار گرفته است. با توجه به رسالت این دستگاه كه تهیه سیب زمینی سرخ کرده و مواد غذایی رژیمی است، سرخ كن‌های بدون روغن تفال بی نقص این كار را انجام می‌دهند. با توجه به برند محبوب و کیفیت محصول، قیمت بالایی نیز دارند.

نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن گوسونیک

سرخ كن‌های بدون روغن گوسونیک، مانند برندهای فوق، شناخته شده در بازارهای جهانی نیستند. گوسونیک برند ناشناخته‌ای است. شركت این برند پنجاه سال پیش در ترکیه تاسیس شده است اما سرخ كن‌ها این برند شبیه اكثر سرخ كن‌های بدون روغن در چین تولید می‌شوند. این سرخ كن‌ها در محدود خاص جغرافیایی نظیر خاورمیانه توزیع می‌شوند. بنابراین دسترسی به نظرات در مورد سرخ كن بدون روغن گوسونیک بسیار محدود است. سرخ كن‌های بدون روغن گوسونیک برخلاف سایر برندها، سبد پخت و پز شیشه‌ای دارند. در مورد کارایی آنها اطلاعاتی در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *