راهنمای طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن

کاربرد ظرف سیلیکونی سرخ کن بدون روغن

کاربرد ظرف سیلیکونی سرخ کن بدون روغن بسیار زیاد است. از مهمترین کاربردهای استفاده از ظرف سیلیکونی هواپز که اشتباه گفته می‌شود. می‌توان به شسشتشوی کمتر سبد دستگاه ایرفرایر، راحت گرم کردن غذا در سرخ کن و طبخ کیک و غذاهای غیر سفت در سرخکن بدون روغن اشاره کرد. در ادامه به مزایا و معایب استفاده از ظرف سیلیکونی سرخ کن بدون روغن و کاربرد آن اشاره می‌نماییم. پس همراه ما باشید.

تصویر ظرف سیلیکونی مخصوص سرخ کن بدون روغن مدل 14

تصویر ظرف سیلیکونی مخصوص سرخ کن بدون روغن مدل 14

لوازم جانبی سرخ کن بدون روغن

در بخش اکسسوری دستگاه ایرفرایر در فروشگاه اینترنتی بدون روغن شما می‌توانید ظروف سیلیکونی مختلف زیر را مشاهده نمایید. هر مدل دارای ابعاد مختلف و جنس متفاوتی است. شما با لمس یا کلیک بر روی عکس هر مدل می‌توانید به راحتی اقدام به خرید آنها نمایید. لازم به ذکر است که هزینه ارسال برای سفارشات بالای 1 میلیون تومان رایگان، هزینه ارسال با پست 50 هزار تومان و هزینه ارسال با پیک در شهر تهران 90 هزار تومان می‌باشد.

مزایا و معایب ظرف سیلیکونی سرخ کن بدون روغن

از مزایای مهم و قابل لمس این ظروف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راحتی در مصرف از دستگاه ایرفرایر و نیاز کمتر به شستشوی سبد سرخکن بدون روغن
  • سهولت در داغ کردن غذای مانده
  • استفاده مناسب برای خوراک، کیک، املت و کوکو
تصویر ظرف سیلیکونی سرخ کن بدون روغن مربعی

تصویر ظرف سیلیکونی سرخ کن بدون روغن مربعی

از معایب مهم ظرف سیلیکونی هواپز هم می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • بو گرفتن سیلیکون بعد از استفاده برای مواد با بوی زیاد برای افراد حساس، مانند سیر و ماهی
  • ایجاد اختلال در روند کار دستگاه سرخ کن بدون روغن

برای رفع معایب می‌توانیم راه حل های مختلفی را اعلام نماییم. بطور مثال برای حل مشکل بوی ظروف شما می‌توانید چندین ظرف تهیه نمایید تا برای استفاده از مواد خوراکی مختلف ظروف مختلفی را داشته باشید. و مشکل دوم یعنی اختلال در روند پخت ذکر 2 نکته حیاتی است. مدل هایی در اطراف دارای شیار هستند که این موضوع باعث گردش بهتر هوای داغ می‌شوند. و کوچکتر بودن ظرف سیلیکونی نسبت به سبد شما باعث طبخ بهتر غذای شما در دستگاه ایر فرایر خواهد شد. همینطور می‌توان از کاغذ روغنی استفاده نمود. کاغذ روغنی به دلیل یکبار مصرف بودن مشکل اول را ندارد و به دلیل نازکتر بودن نیز کمتر مشکل دوم را دارد. البته کاغذ روغنی هم دوستدار طبیعت نیست و باعث تولید زباله می‌کند. و همینطور هزینه را افزایش می‌دهد. با این حال در ادامه کاغذ روغنی قالبی مخصوص سرخکن را در فروشگاه بدون روغن مشاهده می‌نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *