راهنمای خرید وسایل خانه

تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی

تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی

خوشبو کننده ‌های ایفل یکی از محبوب‌ترین خوشبو کننده‌های هوا در بازار ایران هستند. محبوبیت آنها باعث شده است تا خوشبو کننده‌ های تقلبی ایفل نیز به بازار عرضه شود که کیفیت پایین‌تری دارند. برند ایفل محصول كشور تركیه می‌باشد كه به كشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای آسیایی صادر می‌شود. خوشبو کننده ‌های ایفل اصل در رایحه‌‌های مختلفی نظیر گلها، میوه‌ها، شكلات، قهوه، وانیل و غیره تولید می‌شوند. در این محتوا تلاش كرده‌ایم تا به معرفی خوشبو كننده هوای چوبی، نحوه استفاده از خوشبو کننده ایفل، انواع رایحه خوشبو کننده های ایفل، نحوه تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی، قیمت خوشبو کننده ایفل اصل و خرید ایفل اصل بپردازیم.

رایحه خوشبو کننده های ایفل

رایحه خوشبو کننده های ایفل

در دیگر مطلب در این باره به موضوع خوشبو کننده هوای چوبی چیست؟ و خوشبو کننده هوای ایفل ساخت کجاست؟پرداختیم. همراه ما باشید.

خوشبو کننده هوای چوبی ایفل

محصولات خوشبو کننده های ایفل در مدل‌های اسپری، شمع‌های معطر، آویز، دیفیوزرهای چوبی و خوشبو کننده‌های چوبی تولید می‌شوند. خوشبو کننده‌ چوبی ایفل از چوب‌ها و یك بطری با اسانس‌های روغنی ساخته شده‌ است كه تنوع رایحه‌ها آنها بسیار زیاد است و برای هر سلیقه‌ای تولید می‌شوند. این خوشبو کننده‌ها ماندگاری بالایی دارند و به طور متوسط تا چهار ماه می‌توانند محیط زندگی شما را خوشبو نگه دارند.

نحوه استفاده از خوشبو کننده ایفل

نحوه استفاده از خوشبو کننده ایفل بسیار آسان و ایمن است. کافی است روغن اسانس را در بطری ریخته و باتوجه به اندازه مكان چند تا چوب در بطری قرار دهید. نحوه استفاده از خوشبو کننده ایفل برخلاف شمع‌های معطر به مراقبت نیاز ندارد، فقط کافی است خوشبو کننده هوای چوبی ایفل را دور از نور خورشید قرار دهید.

تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی کمی دشوار است.

تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی کمی دشوار است.

انواع رایحه خوشبو کننده های ایفل

برند ایفل به طور مرتب رایحه‌های جدیدی را معرفی می کند. در حال حاضر تنوع خوشبو کننده های هوای چوبی ایفل 52 عدد می‌باشد. انواع رایحه خوشبو کننده های ایفل شامل:

  • گل‌ها: رز، یاس، زنبق، مریم گلی و غیره.
  • میوه‌ها: سیب سبز، توت فرنگی، لیمو، بلوبری، آناناس، انجیر، نارگیل، طالبی، آلبالو، کیوی، پرتقال، انبه، انگور و غیره.
  • غذاها و ادویه: قهوه، وانیل، شکلات، چای سبز، رزماری، دارچین، نعناع و غیره.
  • طبیعت: جنگل، اقیانوس، باران، بهار، چمن و غیره.
  • عطرهای شرقی: عود، عنبر، صندل، مشک، سدر و غیره.

تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی کمی دشوار است.

نحوه تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی

تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی کمی دشوار است، اما با کمی دقت می‌توانید محصول اصل خریداری کنید. برای تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی راه‌هایی وجود دارد كه در زیر به آنها اشاره شده است:

بسته بندی جدید خوشبو کننده هوا ایفل

بسته بندی جدید خوشبو کننده هوا ایفل

  • بسته بندی محصول

خوشبو کننده های ایفل اصل در جعبه‌های مقوایی با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌شوند. روی جعبه، لوگوی ایفل و نام رایحه به وضوح چاپ شده است. اطلاعات مربوط به تولید کننده، نوع محصول، حجم، تاریخ تولید و تاریخ انقضا و بارکد نیز روی جعبه درج شده است. خوشبو کننده های تقلبی ایفل معمولاً در جعبه های مقوایی بی کیفیت قرار دارند. چاپ روی جعبه ممکن است تار یا کج باشد و محصولات تقلبی غالباً دارای غلط های املایی و نگارشی هستند. اطلاعات مربوط به تولید کننده، تاریخ تولید و تاریخ انقضا ممکن است درج نشده باشد یا ناقص باشد.

  • بطری خوشبو كننده

خوشبو کننده های ایفل اصل در بطریهای شیشه‌ای با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌شوند. لوگوی ایفل و نام رایحه نیز روی بطری چاپ شده است. در نوع تقلبی لوگوی ایفل ممکن است حک نشده باشد یا کج باشد. نام رایحه ممکن است چاپ نشده باشد یا تار باشد.

  • مایع

مایع خوشبو کننده های ایفل اصل شفاف و روشن است. نوع تقلبی ایفل مایعی کدر و تیره رنگ است.

خوشبو کننده ماشین ایفل

خوشبو کننده ماشین ایفل

  • بو

خوشبو کننده های ایفل اصل بوی قوی و ماندگاری دارند. نوع تقلبی ایفل بوی ضعیف یا زودگذری دارد. بوی خوشبو کننده های ایفل اصل طبیعی و دلپذیر است، در حالی که بوی محصولات تقلبی مصنوعی و زننده هستند.

  • اسکن بارکد

 بارکد روی بسته بندی محصول را با استفاده از یک برنامه بارکد اسکن کنید. اگر بارکد جعلی باشد، برنامه به شما اطلاع می‌دهد.

  • بررسی وب سایت برند

 به وب سایت برند ایفل مراجعه کنید و مشخصات محصول اصل را با محصولی که قصد خرید آن را دارید، مقایسه کنید.

قیمت خوشبو کننده ایفل اصل

  •  قیمت خوشبو کننده ایفل اصل معمولاً از محصولات تقلبی بیشتر است. با این وجود، همیشه قیمت بالا تضمینی برای اصالت محصول نیست. اگر در مورد اصالت خوشبو کننده ایفل خود مطمئن نیستید، بهتر است آن را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. قیمت خوشبو کننده ایفل اصل به نوع رایحه، حجم محصول و نوع خوشبو کننده (اسپری، آویز، چوبی، شمعی و غیره) بستگی دارد.
خوشبو کننده ایفل با رایحه هلو

خوشبو کننده ایفل با رایحه انبه

خرید خوشبو کننده هوا ایفل

متاسفانه امروزه محصولات متنوعی با کیفیت‌های مختلف از خوش بو کننده ایفل در سطح بازار وجود دارد. فروشگاه اینترنتی بدون روغن سعی بر تامین بهترین محصولات موجود را دارد. بر همین رو هرچند متاسفانه امروزه پیدا کردن کالاهای اصل امری غیر ممکن و سخت باشد. اما ما حتما قبل از فروش هر محصول آن را بررسی و امتحان می‌کنیم. شما می‌توانید خوشبو کننده هوا ایفل را از ما با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *