راهنمای خرید وسایل خانه

خوشبو کننده هوای ایفل ساخت کجاست؟

خوشبو کننده هوای ایفل ساخت کجاست؟

اگرچه نام ایفل ذهن شما را به پاریس می‌برد اما خوشبو کننده هوای ایفل تولید كشور تركیه است. این برند یكی از محبوب‌ترین خوشبو کننده هوا است كه تنوع رایحه‌های آن متعدد است. در این محتوا تلاش شده است تا به معرفی برند ایفل، معرفی خوشبو کننده هوای ایفل، انواع خوشبو کننده‌های چوبی ایفل و انواع رایحه خوشبو كننده‌های چوبی بپردازیم.

انواع رایحه خوشبو کننده ایفل

انواع رایحه خوشبو کننده ایفل

در این باره در فروشگاه بدون روغن به موضوعات دیگری چون تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی و خوشبو کننده هوای چوبی چیست؟ نیز پرداختیم.

معرفی برند ایفل

برند ایفل در سال 2009 توسط شرکت ایفل کیمیا در استانبول ترکیه تاسیس شده است. این برند از زمان آن تاکنون به یکی از محبوب ترین برندهای خوشبو کننده هوا در ترکیه و سایر نقاط جهان تبدیل شده است.

خوشبو کننده هوا ایفل ساخت کشور ترکیه

خوشبو کننده هوا ایفل ساخت کشور ترکیه

خوشبو کننده‌های هوای ایفل در رایحه‌های مختلفی تولید می شوند و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند. به طوری كه محصولات این برند به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی صادر می‌شود. خوشبو کننده‌های هوای ایفل محصولات دیگری مانند شمع‌های معطر، اسانس‌های روغنی و دیفیوزرهای اسانس را نیز تولید می‌کند.

معرفی خوشبو کننده هوای ایفل

خوشبو کننده هوای ایفل در انواع مختلف به صورت اسپری، خوشبو کننده چوبی برای ماشین و منازل تولید می‌شوند. رایحه‌های خوشبو کننده هوای ایفل تنوع زیادی دارند و به صورت سفارشی نیز تهیه می‌شوند.

خوشبو کننده هوا ایفل 110 میل

خوشبو کننده هوا ایفل 110 میل

 انواع خوشبو كننده‌های چوبی در رایحه‌های مختلف میوه‌ها، گل‌ها، طبیعت، مواد غذایی و دارویی به بازار عرضه می‌شوند. تعداد رایحه خوشبو كننده‌های چوبی ایفل پنجاه و دو عدد می‌باشد. این برند از تولید رایحه جدید نمی‌ایستد و به مجموعه محصولاتش رایحه‌های جدید می‌افزاید.

برای استفاده از خوشبو کننده چوبی ایفل، به سادگی چوب‌ها را در بطری قرار داده و در مکانی مورد نظر خود قرار دهید. چوب‌ها به طور طبیعی رایحه را در هوا انتشار می‌کنند و تا چند هفته دوام می‌آورند.

خوشبو کننده‌های چوبی ایفل یک راه عالی برای ایجاد فضای آرامش بخش می‌باشند. همچنین خوشبو کننده هوای ایفل می‌توانند هدیه‌ی متفکرانه و دوستدار محیط زیست برای دوستان و خانواده‌تان باشند.

برند ایفل تولید کننده خوشبو کننده هوا ترکیه ای

برند ایفل تولید کننده خوشبو کننده هوا ترکیه ای

انواع خوشبو کننده‌های چوبی ایفل

  • بطری‌های نی:رایج‌ترین نوع خوشبو کننده چوبی ایفل می‌باشند. این نوع شامل یک بطری شیشه‌ای حاوی اسانس روغنی و تعدادی چوب نی هستند. چوب‌ها در بطری قرار داده می‌شود و روغن به طور تدریجی و طبیعی در هوا پخش می‌شود.
  • دیفیوزرهای چوبی: این دیفیوزرها از چوب متخلخل ساخته شده‌اند و با اسانس روغنی آغشته می‌شوند.
  • آویزهای چوبی: این آویزها با درب چوب متخلخل ساخته شده‌اند که دارای ظرف اسانس روغنی هستند. آنها را می‌توانید در کمد، ماشین یا هر مکانی که می‌خواهید بوی تازه داشته باشد، آویزان کنید. تعداد رایحه‌‌های خوشبو كننده آویزها چوبی سی و شش عدد است.
خوشبوکننده هوا ایفل رایحه کارامل 120 میل

خوشبوکننده هوا ایفل رایحه کارامل 120 میل

انواع رایحه خوشبو كننده‌های چوبی

  • رایحه میوه‌ها: بلوبری، آناناس، انبه، انجیر، نارگیل، طالبی، آلبالو، کیوی، لیمو، شفتالو، پرتقال، سیب سبز، موز و غیره
  • رایحه خوشبو كننده‌های چوبی گل‌ها: یاس، زنبق، رز، ارکیده، مریم گلی و غیره
  • رایحه مواد غذایی و دارویی: وانیل، قهوه، نعنا، چای سبز، زعفران، اسطوخودوس، رزماری، اکالیپتوس، دارچین، شکلات و غیره
  • رایحه خوشبو كننده‌های طبیعت: باران، بهار، چمن، اقیانوس
  • رایحه خوشبو كننده‌های چوبی از جنس چوب: چوب صندل، سدر، چوب ماهون، و غیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *