طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه براونی با سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه براونی با سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه براونی با سرخ کن بدون روغن بسیار آسان است و شما می‌­توانید به­ راحتی این کار را انجام دهید. در طرز تهیه براونی با سرخ کن بدون روغن، ابتدا باید از قبل، سرخ کن خود را با دمای 170 درجه گرم کنید. انتهای قالب کیک که به شکل مربع یا گرد می­‌باشد را با استفاده از کاغذ روغنی به سمت بالا بکشید. یک کاسه کوچک بردارید تا بتوانید آن را در مایکروویو استفاده کنید. سپس کره و یک فنجان شکلات چیپسی را ذوب کنید و آنها را هم بزنید تا یک­دست شوند. صبر کنید تا کمی خنک شود. یک کاسه کوچک بردارید و با استفاده از همزن، تخم مرغ و شکر را هم بزنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با پختن براونی با سرخ کن بدون روغن به طور کامل آشنا شوید.

کیک براونی برش خورده

کیک براونی برش خورده

در مطالب دیگری به اینکه سرخ کن بدون روغن چیست؟، اگر فر داریم، سرخکن بدون روغن بخریم؟ و آیا سرخ کن بدون روغن اشعه دارد؟ پرداختیم. بعد از مطالعه و اطلاع از مفید بودن سرخکن بدون روغن می‌توانید با لذت و خیال راحت از استفاده آن لذت ببرید.

دستور پخت براونی با سرخ کن بدون روغن

در مرحله بعدی طرز تهیه براونی با سرخ کن بدون روغن، آب و عصاره وانیل را هم بزنید. سپس آرد، جوش شیرین و نمک را با هم ترکیب کنید و آن را به تدریج به مخلوط شکلات اضافه کنید. سپس با استفاده از خلال دندان، مرکز شکلات‌­ها را کمی سوراخ کنید. در مرحله بعدی، آنها را در ماهی­تابه سرخ­کن بریزید و بگذارید به مدت 40 تا 45 دقیقه پخته شوند تا خرده­‌های مرطوب شکلات از سوراخ‌­های ایجاد شده در آن، بیرون بیایند. اگر می­‌خواهید که شکلات شما بیش از اندازه قهوه­‌ای نشود، می‌توانید آنها را با فویل بپوشانید. بعد از اینکه شکلات­‌ها پخته شدند، می‌­توانید آنها را روی یک توری سیمی خنک کنید.

آماده کردن براونی

آماده کردن براونی

چگونه می‌­توانید روی براونی­‌ها را تزیین کنید؟

در طرز تهیه براونی با سرخ کن بدون روغن، شما می­‌توانید با استفاده از یک پوست کاغذی، براونی‌­ها را از ماهی­تابه سرخ­کن جدا کنید. سپس آنها را به شکل مربع برش دهید. شما همچنین می­‌توانید براونی‌­ها را در رامکین­‌(ظرف گرد چینی که کف صاف دارد) درست کنید. در این صورت، باید بگذارید تا براونی‌­ها تقریبا 20 دقیقه پخته شوند. رامکین‌­ها می­‌توانند جلوه زیباتری به براونی‌­های شما بدهند. اگر می‌­خواهید برای درست کردن براونی­‌ها از رامکین استفاده کنید، می­‌توانید دقیقا همان روشی که آنها در سرخ­کن بدون روغن تهیه می­‌شوند را به کار ببرید.

تهیه براونی

تهیه براونی

در طرز تهیه براونی با سرخ کن بدون روغن، زمانی­که براونی‌­ها را از سرخ­کن بیرون آورده‌­اید، می‌­توانید روی آنها را با خامه، شکلات و یا انواع بستنی تزیین کنید. شما حتی می‌­توانید روی براونی‌­ها را با پودر قهوه بپوشانید تا طعم جذاب‌تری به آنها بدهید. بسیار لذت­بخش است! باید خلاقیت داشته باشید. شما همچنین روی براونی‌­ها را با گردوی خرد شده، چیپس و یا تکه‌­های کارامل می­‌توانید تزیین کنید.

براونی در سرخ کن بدون روغن

براونی در سرخ کن بدون روغن

ارزش غذایی براونی

لازم به ذکر است که یک عدد براونی حاوی 315 گرم کالری، 16 گرم چربی، 59 میلی­‌گرم کلسترول، 174 میلی‌­گرم سدیم، 43 گرم کربوهیدرات و 4 گرم پروتئین می‌­باشد.

براونی

حالا شیرینی خود را نوش جان کنید

دستور پخت غذاهای مختلف با سرخ کن بدون روغن

شما بعد از تهیه سرخ کن بدون روغن به راحتی می‌توانید انواع غذاها را با این دستگاه تهیه نمایید. در بخش طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن می‌توانید این غذاها و کیک‌ها را مشاهده نمایید. از این دست مطالب می‌توان به دستور پخت میگو با طعم سیر، پختن کوکی جو دوسر و تهیه دونات با سرخ کن بدون روغن پرداختیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *