طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه میگو با طعم سیر توسط سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه میگو با طعم سیر توسط سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه میگو با طعم سیر توسط سرخ کن بدون روغن بسیار آسان است و شما می‌­توانید به راحتی این کار را انجام دهید. میگوی سرخ­ شده در سرخ­کن بدون روغن طعم بسیار خوبی دارد و تجربه خوبی برای شما و خانواده عزیزتان خواهد بود. اگر میگو را در سرخ­کن بدون روغن سرخ کنید، بسیار ترد و خوشمزه می­‌شود. شما می‌توانید به­ راحتی و تنها در 15 دقیقه، این غذای خوشمزه را تهیه کنید. شما می­‌توانید بدون هیچ دردسری، انواع غذاهای دریایی را با این روش فراهم کنید. مطمئن باشید عاشق این روش می­‌شوید و چندین بار در هفته این کار را انجام می‌دهید. زمانی­که میگوی سرخ ­شده در سرخ­کن بدون روغن را گاز می‌­زنید، بسیار نرم، لطیف، ترد و آبدار است. شما می­‌توانید طعم واقعی سیر و لیمو را در آن بچشید. در ادامه به طرز تهیه میگو با طعم سیر توسط سرخ کن بدون روغن می‌پردازیم.

پخت میگو در سرخ کن بدون روغن

پخت میگو در سرخکن بدون روغن

در مطالب راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن همچون سرخ کن بدون روغن چیست؟، آیا سرخکن بدون روغن اشعه دارد؟ و اگر فر داریم، سرخ کن بدون روغن بخریم؟ نشان دادیم که می‌توان با لذت و خیال راحت از استفاده از سرخکن رژیمی استفاده نمود. با استفاده از لوازم جانبی سرخ کن بدون روغن تجربه بهتری با طبخ دستگاه ایرفرایر خود خواهید داشت. با لمس یا کلیک بر روی هر محصول می‌توانید جزئیات بیشتر آنها را مشاهده نمایید.

روش پخت میگو با سرخ کن بدون روغن

در طرز تهیه میگو با طعم سیر توسط سرخ کن بدون روغن، باید برحسب اندازه میگو زمان پخت را تنظیم کنید. شما می‌­توانید میگو را همراه با سالاد، تاکو و یا هر چیزی که دوست دارید سرو کنید. زمانی ­که روز پرمشغله‌­ای دارید و خسته و گرسنه از سرکار به خانه برمی‌­گردید، می‌توانید سریع میگو را در سرخ­کن بدون روغن سرخ کنید و شام ایده‌­آلی داشته باشید. توصیه می­‌شود میگو را همراه با سالاد سرو کنید تا یک پروتئین سالم با سبزیجات دریافت کنید.

میگو در سرخکن بدون روغن

میگو در سرخکن بدون روغن

چگونه می‌­توانید میگوهای ترد و آبداری تهیه کنید؟

میگوی سرخ­شده در سرخ­کن بدون روغن از کربوهیدرات کمی برخوردار می­‌باشد و یک غذای سالم است. این غذا همچنین برای افرادی که دارای رژیم غذایی می­‌باشند نیز بسیار مناسب است. زیرا در طرز تهیه میگو با طعم سیر توسط سرخ کن بدون روغن از روغن زیادی استفاده نمی­‌شود. اگر می­‌خواهید میگوی شما ترد شود، می‌­توانید کمی روغن زیتون بر روی آن بریزید. سعی کنید میگو را زیاد سرخ نکنید زیرا در این صورت ممکن است میگوی شما خشک شود. اگر می­خواهید میگوهایتان آبدار باشند، می­‌توانید قبل از اینکه آنها را بپزید، روغن بیشتری بر روی آنها بپاشید. این کار به شما کمک می­‌کند تا بتوانید میگوهای آبدارتری تهیه کنید.

سرخ کردن میگو بدون روغن

سرخ کردن میگو بدون روغن

تهیه میگو با سرخکن بدون روغن

در طرز تهیه میگو با طعم سیر توسط سرخ کن بدون روغن، ابتدا باید میگو، پودر سیر، نمک و فلفل را در کاسه­‌ای بریزید. و همه را با هم مخلوط نمایید، تا تمام میگوها به صورت یکنواخت با مواد آغشته شوند. سپس میگوها را در سبد سرخ­کن قرار دهید. در مرحله بعدی، سرخ کن را در دمای 195 درجه فارنهایت تنظیم کنید و اجازه دهید به مدت 8 تا 14 دقیقه(با توجه به اندازه میگوها) پخته شوند. سپس آنها را به آرامی تکان دهید و پشت و رو کنید.

تهیه میگو در سرخ کن رژیمی

تهیه میگو در سرخ کن رژیمی

در مرحله آخر، میگوهای پخته شده را در کاسه‌­ای بریزید و روی آنها کمی آب لیمو بپاشید. می‌­توانید روی میگوهای خود را با جعفری و یا فلفل قرمز تزیین کنید. توصیه می‌­شود میگو را داغ سرو کنید تا طعم واقعی و خوشمزه آن را بچشید. که اگر سرخ­کن بدون روغن را برای ترد شده غذا از قبل گرم کردید، هنگام پختن میگوها، دمای آن را چند دقیقه کاهش دهید.

اضافه کردن چاشنی به میگو

اضافه کردن چاشنی به میگو

با استفاده از انواع اسپری روغن و کاغذ روغن قالبی به راحتی میگو را در ایرفرایر درست کنید.

دستور غذاهای مختلف با سرخ کن بدون روغن

امروزه تنوع گسترده‌ای از آماده کردن مواد خوراکی با سرخکن رژیمی وجود دارد. در بخش طرز تهیه غذا با سرخ کن بدوغن می‌توانید بخشی از این مطالب را مشاهده نمایید. بطور مثال مطالبی برای تهیه میگو با طعم سیر، پختن دونات، جوجه کباب با سرخ کن بدون روغن، بلال، پخت کوکی جو دوسر و کیک براونی با سرخ کن بدون روغن پرداختیم.

منبع: airfryerworld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *