طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

بلال با سرخ کن بدون روغن

بلال با سرخ کن بدون روغن

بلال با سرخ کن بدون روغن از ساده ترین پخت های دستگاه ایرفرایر است. مزه بلال یا همان ذرت با سرخکن بدون روغن بین آب پز و پختن است. درست است که اسم بلال با زغال همیشه همراه است، اما زحمت پختن بلال روی زغال از یک طرف و سوختن بلال روی آن و مشکلاتش برای معده از طرف دیگر ما را به استفاده از سرخ کن بدون روغن سوق می‌دهد. در ادامه به نحوه پخت بلال یا ذرت با سرخ کن بدون روغن خواهیم پرداخت.

بلال با دستگاه ایرفرایر

بلال با دستگاه ایرفرایر

تهیه بلال(ذرت) با دستگاه ایرفرایر

برای پخت بلال در دستگاه ایر فرایر لازم است که شما با چاقوی اره ای بلال هایتان را به 2 یا 3 قسمت تقسیم نمایید. دمای 185 درجه سانتیگراد و زمان 20 دقیقه برای ذرت آبدار و مکزیکی کافی است. اما با توجه به سلیقه خودتان می‌توانید زمان را تغییر دهید. حتما بعد از گذشت 10 دقیقه بلال ها را داخل سرخکن بچرخوانید تا تمام طرفین بلال یکنواخت بپزد.

ذرت با سرخ کن بدون روغن

ذرت با سرخ کن بدون روغن

می‌توانید چند دقیقه آخر روی بلال نمک، فلفل، آویشن، کره و روغن با اسپری روغن آشپزی یا قلموی سیلیکونی اضافه نمایید. همینطور می‌توانید مثل روش پخت ذرت روی زغال در آخر زغال ها را داخل آب نمک غوطه ور نمایید.

ما برای راحتی در شست و شوی سبد دستگاه ایرفرایر از کاغذ روغنی سرخ کن استفاده کردیم، که هیچ الزامی ندارد و شما به راحتی داخل سبد دستگاهتان می‌توانید ذرت ها را بچینید. در آخر می‌توانید بلال خوش مزه خود را با آب لیمو و سس نیز سرو نمایید. و از این میان وعده و وعده لذیذ و سالم خود لذت ببرید.

بلال در سرخ کن بدون روغن

بلال در سرخ کن بدون روغن

لوازم جانبی سرخ کن بدون روغن

با استفاده از لوازم جانبی دستگاه ایرفرایر می‌توانید تجربه بهتر و راحت‌تری از کار با دستگاه خود به ارمغان آورید. استفاده از کاغذ روغنی، اسپری روغن و ظرف سیلیکونی سرخ کن بسیار کاربردی هستند. در ادامه چندین محصول از این دست را مشاهده می‌نمایید که می‌توانید به راحتی از فروشگاه بدون روغن خریداری نمایید.

 

پخت انواع غذا با سرخ کن بدون روغن

در این بخش شما می‌توانید تهیه و پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با دستگاه ایرفرایر مشاهده نمایید. طرز تهیه غذاهایی چون میگو، چیپس سیب، چیپس خلالی سیب زمینی در ایرفرایر، کشمش در سرخکن بدون روغن و همبرگر با سرخ کن بدون روغن در این بخش قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *