طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

تهیه کشمش در دستگاه ایرفرایر

تهیه کشمش در دستگاه ایرفرایر

کشمش در سرخ کن بدون روغن؟! بله درست شنیدید. شما می‌توانید در فصل تابستان با دستگاه ایرفرایر خود انواع میوه ها را خشک کنید. البته که طعم آن کمی با حالت سنتی متفاوت خواهد بود. در این مطلب به نحوه خشک کردن کشمش در دستگاه ایر فرایر می‌پردازیم. فصل تابستان معمولا شما با حجم بالای میوه ها مواجه هستید. از قدیم به خاطر حروم نشدن میوه ها و استفاده از آنها در طول سال میوه‌ها را خشک می‌کردند. متاسفانه امروزه به دلیل شهرنشینی و مشکلات فضا و آلودگی امکان خشک کردن سنتی کمتر وجود دارد. ولی با استفاده از میوه خشک کن و وسیله های موجود شما می‌توانید در منزل اقدام به این کار نمایید.

کشمش در دستگاه ایرفرایر

کشمش در دستگاه ایرفرایر

تهیه کشمش در سرخ کن بدون روغن

چندین نکته مهم شما را در تهیه کشمش در دستگاه سرخکن بدون روغن کمک خواهد کرد. اول اینکه انگورها را باید با فاصله کنار هم روی سبد دستگاه ایر فرایر خود قرار دهید. دمای دستگاه خود را روی 135 درجه سانتیگراد تنظیم نمایید. زمان پخت با توجه به سلیقه شما و اندازه انگور متفاوت خواهد بود.

انگور در سرخ کن بدون روغن

انگور در سرخ کن بدون روغن

بهترین حالت این است که بعد از گذشت 15 دقیقه، هر 5 دقیقه انگورهای خود را تست و ملاحظه بفرمایید. نحوه پخت تهیه کشمش در دستگاه ایر فرایر که در این مطلب مشاهده می‌کنید، دمای 135 درجه و زمان 30 دقیقه است. اگر مایل هستید که انگور رنگ سبز کم رنگ خود را از دست ندهد زمان 25 دقیقه برای انگور نسبتا درشت کافی است. البته کمی مزه آن شبیه انگور پته خواهد شد.

انگور در دستگاه ایر فرایر

انگور در دستگاه ایر فرایر

لوازم جانبی سرخ کن بدون روغن

با استفاده از لوازم جانبی دستگاه ایرفرایر همچون کاغذ روغنی سرخکن، قالب هواپز و اسپری روغن آشپزی شما تجربه آشپزی راحت‌تری خواهید داشت. در ادامه چندین محصول از این دست وسایل آشپزخانه را می‌توانید مشاهده و اقدام به خرید آنها در فروشگاه اینترنتی بدون روغن نمایید.

طرز تهیه انواع غذا با سرخ کن بدون روغن

در این بخش شما می‌توانید تهیه و پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با دستگاه ایرفرایر مشاهده نمایید. طرز تهیه غذاهایی چون میگو، چیپس سیب، بلال در سرخکن بدون روغن، جوجه کباب با سرخ کن بدون روغن، چیپس خلالی سیب زمینی در ایرفرایر و همبرگر با سرخ کن بدون روغن در این بخش قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *