طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

چیپس خلالی با سرخ کن بدون روغن

چیپس خلالی با سرخ کن بدون روغن

چیپس خلالی با سرخ کن بدون روغن تجربه سالم و عالی خواهد بود. بنظرم شاید اگر فقط چیپس و مرغ سرخ کن بدون روغن رو بخوایم در نظر بگیریم، انگیزه خرید این دستگاه رو خواهیم داشت. مزه چیپس خلالی با سرخکن بدون روغن چیزی بین سیب زمینی ذغالی و سرخ شده خواهد بود. مزه آن شما رو حتما جذب خواهد کرد. پس با ماه همراه باشید تا در ادامه به دستور تهیه چیپس سیب زمینی خلالی با سرخ کن بدون روغن می‌پردازیم.

سیب زمینی سرخ شده با سرخ کن بدون روغن

سیب زمینی سرخ شده با سرخ کن بدون روغن

چیپس سیب زمینی خلالی با سرخ کن بدون روغن

دستور تهیه چیپس سیب‌زمینی خلالی توسط سرخ کن بدون روغن بسیار سادست. بعد از شستن سیب زمینی و پوست کندن به اندازه دلخواه سیب زمینی‌ها رو خلالی می‌کنیم. سیب زمینی‌ها رو آب می‌کشیم.

خورد کردن سیب زمینی

خورد کردن سیب زمینی

و اجازه می‌دهیم که خشک شوند. بنا به سلیقه خودتون که دوست دارید سیب زمینی ترد بشه یا نه زمان و دما رو هم مشخص می‌کنید. زمان 24 دقیقه و دمای 175 درجه سانتیگراد پخت عکس‌هایی هست که مشاهده می‌کنید. همینطور می‌توانید با استفاده از وسیله های زیر طبخ بهتری را در دستگاه ایرفرایر خود تجربه کنید. با لمس یا کلیک بر روی عکس هرکدام به سمت صفحه خرید و معرفی آنها خواهید رفت.

ریختن سیب زمینی ها داخل سرخ کن

ریختن سیب زمینی ها داخل سرخ کن

البته این نکته بسیار مهم است که شما با توجه به حجم سیب زمینی و سلیقه خودتون می‌تونید زمان رو تغییر بدید. بعد از چند بار درست کردن و کم و زیاد کردن زمان حالت ایده آل رو کسب خواهید کرد.

طبخ اولیه سیب زمینی در سرخکن بدون روغن

طبخ اولیه سیب‌زمینی در سرخکن بدون روغن

ما اول 12 دقیقه ست می‌کنیم و بعد از این زمان سیب زمینی‌ها رو هم می‌زنیم تا همه آنها حالت یکنواخت سرخ بشوند. دفعه بعد هم 11 دقیقه ست می‌کنیم و در دقیقه آخر چند بار با اسپری روغن زیتون(یا هر روغنی که میل خودتان است) سیب زمینی ها رو چرب کرده، نمک و فلفل و آویشن و ادویه‌های دلخواه رو به سیب زمینی اضافه کرده و مخلوط می‌کنیم. اگر هم اسپری روغن ندارید، با قاشق مقدار کمی پخش طور به سبد سیب زمینی اضافه می‌نماییم.

اسپری روغن زدن به سیب زمینی در سرخ کن بدون روغن

اسپری روغن زدن به سیب زمینی در سرخ کن بدون روغن

چیپس سیب زمینی خلالی با سرخ کن بدون روغن

همانطور که در بالا دیدید طرز تهیه چیپس سیب زمینی خلالی با سرخ کن بدون روغن بسیار ساده هست. حتی شما می‌توانید روغن و ادویه‌ها رو همان اول به خلال‌ها اضافه نمایید. و زمان و حرارت رو تنظیم کرده و بعد از 24 دقیقه تشریف بیارید. و از خوردن سیب زمینی لذت ببرید.حالت فوق طبق سلیقه ما بهترین حالت برای سیب زمینی سرخ کرده با این ابعاد برش خورده است. در مقالات مرتبط به موضوعات چیپس سیب با سرخ کن بدون روغن و مدت زمان پخت سیب زمینی در سرخ کن بدون روغن نیز پرداختیم.

آماده شدن سیب زمینی سرخ کرده در سرخکن بدون روغن

آماده شدن سیب زمینی سرخ کرده در سرخکن بدون روغن

طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

در این بخش شما پخت و طبخ انواع غذاهای متنوع، کیک و شیرینی را با سرخ کن بدون روغن فرا خواهید گرفت. طرز تهیه غذاهایی چون میگو، جوجه کباب با سرخ کن بدون روغن، بلال و همبرگر با سرخ کن بدون روغن در این بخش قابل مشاهده است.

سیب زمینی خلالی در سرخ کن بدون روغن

سیب زمینی خلالی در سرخ کن بدون روغن

خرید اسپری روغن

برای خرید انواع اسپری روغن می‌توانید به بخش اسپری روغن در لوازم آشپزخانه مراجعه فرمایید. همینطور در بخش زیر تعدادی از محصولات این دسته را ملاحظه می‌نمایید.

2 نظر در “چیپس خلالی با سرخ کن بدون روغن

  1. Ashk گفت:

    خودت فهمیدی چه موضوع جدیدی ارائه دادی ؟؟؟؟

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر
      متوجه منظورتون نشدم، لطفا واضح تر بفرمایید در خدمتتون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *