طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

چیپس سیب با سرخ کن بدون روغن

چیپس سیب با سرخ کن بدون روغن

تهیه چیپس سیب با سرخ کن بدون روغن بسیار آسان است و شما می‌­توانید به راحتی این کار را انجام دهید. چیپس سیب از طعم بسیار خوبی برخوردار است و بسیار مغذی می‌­باشد. چیپس سیب یک میان وعده سالم محسوب می­‌شود و شما می‌­توانید به جای چیپس سیب‌زمینی آن را سرو نمایید. پیشنهاد می‌شود حتما چیپس سیب را امتحان کنید تا از طعم آن نهایت لذت را ببرید. در طرز تهیه چیپس سیب، شما می­‌توانید از انواع مختلف چاشنی­‌ها به دلخواه خود استفاده کنید. پیشنهاد می­‌شود از دارچین استفاده کنید زیرا طعم خوبی به چیپس سیب شما می‌­دهد. چیپس سیب یک میان وعده بسیار مقرون به صرفه می‌­باشد و شیرینی آن طبیعی است. شما می‌­توانید فقط در مدت 15 دقیقه این چیپس خوشمزه را تهیه کنید و در هنگام بعد از ظهر به عنوان یک میان وعده سالم، آن را میل نمایید.

چیپس سیب و دارچین

چیپس سیب و دارچین

در مطالب قبلی مجله فروشگاه اینترنتی بدون روغن به موضوعاتی چون سرخ کن بدون روغن چیست؟، اگر فر داریم، آیا سرخ کن بدون روغن بخریم؟، ۱۰ نکته طلایی برای استفاده از سرخ کن بدون روغن، آیا پارس خزر سرخ کن بدون روغن دارد؟، ایرفرایر چیست، تمیز کردن سرخ کن بدون روغن، ایرفرایر چیست، معایب سرخ کن بدون روغن، استفاده فویل آلمینیومی در سرخکن بدون روغن و همینطور به آیا سرخ کن بدون روغن اشعه مضر دارد؟ پرداختیم.

چیپس سیب از چه ویژگی­‌هایی برخوردار می­‌باشد؟

در طرز تهیه چیپس سیب با سرخ کن بدون روغن، شما باید سیب‌­ها را در اندازه‌­های نازک برش دهید و سپس کمی پودر دارچین روی آن بریزید و بگذارید سرخ شوند. زمانی­که چیپس‌­ها کاملا سرخ شدند، ترد می­‌شوند. اگر چیپس سیب را در سرخ­کن بدون روغن سرخ کنید، نیاز به زمان کمتری در مقایسه با پخت آن در فر دارید.

اسلایس کردن سیب‌ها

اسلایس کردن سیب‌ها

طرز تهیه چیپس سیب با سرخ کن بدون روغن به چه صورت می‌­باشد؟

طرز تهیه چیپس سیب با سرخ کن بدون روغن بسیار آسان است و شما می­توانید آن را به راحتی تهیه کنید و از طعم آن لذت ببرید. اکنون بیایید با چند عدد سیب، یک میان وعده خوشمزه و لذت­بخش برای اعضای خانواده خود فراهم نمایید. سعی کنید از سیب­‌های تازه استفاده نمایید تا چیپس سیب شما ترد شود.

مواد لازم در تهیه چیپس سیب با سرخ کن بدون روغن

در تهیه چیپس سیب با سرخ کن بدون روغن، مواد لازم شامل سیب به اندازه دلخواه می‌باشد و اگر علاقه دارید می­‌توانید از دارچین نیز استفاده کنید.

برش سیب

برش سیب

مرحله اول برای تهیه چیپس سیب با سرخ کن بدون روغن: سیب‌­ها را آماده کنید

برای تهیه چیپس سیب، ابتدا باید سیب‌­ها را به خوبی بشویید و سپس آنها را در اندازه‌­های نازک برش دهید. برای انجام این کار، شما می‌توانید از یک چاقوی تیز و یا ماندولین (نوعی رنده مخصوص) استفاده کنید.

مرحله دوم: سیب­‌ها را در سینی سرخ­‌کن بچینید

سیب­‌های برش داده شده را به طور یک لایه در سبد سرخ­ کن بدون روغن بچینید و سپس روی آنها پودر دارچین بریزید. توصیه می‌­شود که روی برش­‌های سیب را با استفاده از یک قفسه فلزی بپوشانید تا در اطراف پخش نشوند.

مرحله سوم در طرز تهیه چیپس سیب با سرخ کن بدون روغن: سیب­‌ها را در سرخ­کن سرخ کنید

دمای سرخ ­کن بدون روغن خود را تا 185 درجه سانتیگراد تنظیم نمایید. و بگذارید سیب­‌های برش داده شده به مدت 15 دقیقه سرخ شوند و هر 5 دقیقه، آنها را پشت و رو کنید. لازم به ذکر است که زمان پخت چیپس سیب در انواع مختلف سرخ­‌کن‌­های بدون روغن، متفاوت می‌باشد و شما باید به نوع و برند سرخ‌­کن خود نیز توجه داشته باشید.

برش زدن سیب ها

برش زدن سیب ها

مرحله چهارم: چیپس سیب را سرو کنید و از طعم آن لذت ببرید

بعد از اینکه برش­‌های سیب کاملا سرخ شدند، آنها را از داخل سرخ­کن بردارید و بگذارید تا خنک شوند. زمانی­‌که چیپس سیب شما به دمای اتاق برسد، کاملا ترد می‌­شود. شما می‌­توانید باقی­مانده چیپس­‌های سیب را در ظرفی در بسته به مدت یک هفته در دمای اتاق نگهداری کنید. در مقالات مرتبط به موضوعات مدت زمان پخت سیب زمینی در سرخ کن بدون روغن و چیپس خلالی با سرخ کن بدون روغن نیز پرداختیم.

نکاتی که باید در هنگام تهیه چیپس سیب با سرخ کن بدون روغن بدانید

  • سعی کنید سبد سرخ­کن بدون روغن خود را بیش از اندازه، شلوغ نکنید. توصیه می‌­شود سیب­‌های برش داده شده را به طور دسته­‌ای در سبد سرخ‌­کن خود بچینید. این کار باعث می­‌شود تا چیپس­‌های سیب به صورت یکنواخت سرخ شوند.
  • لازم نیست که هسته سیب­‌ها را بردارید زیرا زمانی‌­که سیب‌­ها را سرخ می­‌کنید، دانه­‌های آنها هنگام پختن می‌­ریزند. همچنین اگر با استفاده از ماندولین سیب­‌ها را برش دهید، هسته آنها خارج می­‌شود.
  • اگر می‌­خواهید چیپس سیب را در فر بپزید، به 2 ساعت زمان برای انجام این کار نیاز دارید. فر را تا دمای 200 درجه فارنهایت تنظیم کنید.

طرز پخت انواع غذا با سرخ کن بدون روغن

همانطور که اطلاع دارید، انواع غذاهای مختلف را می‌توان با سرخکن بدون روغن پخت. در بخش دستور تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن می‌توانید نمونه‌های دیگر را نیز مشاهده نمایید. از نمونه مواد خوراکی که دستور تهیه آنها در مجله سایت اینترنتی بدون روغن وجود دارد، می‌توان به دستور تهیه براونی، پخت دونات با سرخکن بدون روغن، فیله ماهی، همبرگر، همبرگر یخ زده، مواد غذایی یخ زده، سبزیجات، میگو، نان سیر، جوجه کباب با سرخ کن بدون روغن، بلال، راویولی، خیارشور سوخاری، تاکو گوشت، ساندویچ بوقلمون و کوکی جو دوپرک اشاره کرد.

منبع: tasteofhome

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *