طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

مواد غذایی یخ زده در سرخ کن بدون روغن

مواد غذایی یخ زده در سرخ کن بدون روغن

مواد غذایی یخ زده در سرخ کن بدون روغن باید در مدت زمان و درجه حرارت مشخصی پخته شوند. ما در اینجا به شما کمک می­‌کنیم تا بتوانید مواد غذایی یخ­ زده را به راحتی در سرخ ­کن بدون روغن بپزید. مدت زمان پخت مواد غذایی یخ زده در سرخ کن بدون روغن به مدل، اندازه و قدرت سرخ کن شما نیز بستگی دارد. توصیه می­‌شود که اولین دسته از مواد غذایی یخ­ زده را در سرخ­ کن بدون روغن بپزید تا بدانید چه مدت زمان نیاز دارید تا به بافت دلخواه خود برسید.

 

در مطالب قبلی مجله فروشگاه اینترنتی بدون روغن به موضوعاتی چون سرخ کن بدون روغن چیست؟، اگر فر داریم، آیا سرخ کن بدون روغن بخریم؟، ۱۰ نکته طلایی برای استفاده از سرخ کن بدون روغن، آیا پارس خزر سرخ کن بدون روغن دارد؟، ایرفرایر چیست، تمیز کردن سرخ کن بدون روغن، ایرفرایر چیست، معایب سرخ کن بدون روغن، استفاده فویل آلمینیومی در سرخکن بدون روغن و همینطور به آیا سرخ کن بدون روغن اشعه مضر دارد؟ پرداختیم.

مواد غذایی منجمد شده را به آسانی در سرخ­ کن بدون روغن بپزید

مواد غذایی یخ زده در سرخ کن بدون روغن می‌­توانند با روش­‌های مختلفی پخته شوند. شما می­‌توانید هنگام پخت مواد غذایی یخ ­زده در سرخ­ کن بدون روغن، انواع مختلف ادویه­‌ها، چاشنی­‌ها و سس‌­ها را نیز به مواد خود اضافه کنید. شما حتی می‌­توانید به مواد خود، نمک و فلفل اضافی نیز بیفزایید. گردش هوای گرم در سرخ­کن بدون روغن از قدرت زیادی برخوردار است و می‌­تواند غذای شما را ترد و خوشمزه کند. اگر اندازه سرخ ­کن بدون روغن شما کوچک باشد، ممکن است غذای شما برای پخت به مدت زمان کمتری نیاز داشته باشد. زیرا غذا به عنصر گرما نزدیک­‌تر است.

طبخ بیف یخ زده با سرخ کن بدون روغن

طبخ بیف یخ زده با سرخ کن بدون روغن

با استفاده از وسایل زیر می‌توانید راحت‌تر مواد غذایی یخ زده را داخل دستگاه ایرفرایر خود استفاده و غذای خوش مزه مورد نظر خود را طبخ نمایید. با کلیک یا لمس برروی هر کدام می‌توانید به صفحه خرید آنها بروید.

چینش مواد غذایی یخ زده در سبد ایرفرایر

هنگام پخت مواد غذایی یخ زده در سرخ کن بدون روغن، اگر همراه با سینی­‌ها و یا قفسه­‌های مختلف از سرخ­کن بدون روغن خود استفاده می­‌کنید، باید بدانید که اگر غذای خود را در بالاترین قفسه قرار دهید که به المنت گرمایشی نزدیک­تر باشد، به مدت زمان پخت کمتری نیاز دارید. حتی ممکن است منجر به سوختن غذای شما شود. اگر غذای خود را در قفسه­‌های پایینی سرخ­کن قرار دهید، به زمان بیشتری برای پخت نیاز دارید و ممکن است غذای شما کمتر ترد شود.

مواد غذایی یخ زده با سرخ کن بدون روغن

مواد غذایی یخ زده با سرخ کن بدون روغن

بنابراین اگر نیاز است که غذای شما از قسمت وسط پخته شود، توصیه می­‌شود آن را در طبقه وسط و یا حتی در طبقه پایین قرار دهید تا پخته شود. اگر بخواهید در قفسه­‌های متعدد پخت و پز انجام دهید، باید قفسه‌­ها را از بالا به پایین بچرخانید تا به صورت یکنواخت، پخت و پز انجام شود. البته این موضوع برای بعضی از سرخ کن های بدون روغن برقرار است. در سرخ کن های جدید بهتر است مواد در مرکز سبد و با فاصله از هم چیده شوند.

 

غذاهای متنوع یخ زده که با سرخ کن بدون روغن تهیه میشوند

غذاهای متنوع یخ زده که با سرخ کن بدون روغن تهیه میشوند

پخت مواد غذایی یخ زده در سرخ کن بدون روغن بسیار آسان است و شما می­‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. شما می‌­توانید انواع مختلف غذاهای منجمد شده، از بال مرغ تا پنیر موزارلا را در سرخ­کن بدون روغن بپزید. شما می‌­توانید در کوتاه­‌ترین زمان ممکن، مواد غذایی منجمد شده را در سرخ­کن بدون روغن بپزید. غذاهایی که در سرخ­کن بدون روغن پخته می­‌شوند، در مقایسه با سرخ­‌کن­‌های معمولی، سالم‌­تر هستند زیرا از روغن و چربی کمتری برخوردار می­‌باشند.

ناگت یخ زده

ناگت یخ زده

طبخ غذاهای یخ زده با سرخ کن بدون روغن

طبخ غذاهای یخ زده با سرخ کن بدون روغن

طرز پخت انواع غذا با سرخ کن بدون روغن

همانطور که اطلاع دارید، انواع غذاهای مختلف را می‌توان با سرخکن بدون روغن پخت. در بخش دستور تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن می‌توانید نمونه‌های دیگر را نیز مشاهده نمایید. از نمونه مواد خوراکی که دستور تهیه آنها در مجله سایت اینترنتی بدون روغن وجود دارد، می‌توان به دستور تهیه براونی، پخت دونات با سرخکن بدون روغن، فیله ماهی، همبرگر، همبرگر یخ زده، سبزیجات، میگو، نان سیر، راویولی، خیارشور سوخاری، تاکو گوشت، ساندویچ بوقلمون و کوکی جو دوپرک اشاره کرد.

منبع : airfryerworld

2 نظر در “مواد غذایی یخ زده در سرخ کن بدون روغن

  1. مریم رازی گفت:

    ببخشید چجوری میشه خرید؟

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام وقت بخیر سرکار خانم راضی
      برای خرید سرخ کن بدون روغن به صفحه مختص به آن می‌توانید رجوع کنید(با کلیک روی خرید سرخکن) همینطور برای راهنمایی می‌توانید زیر هر محصول سوالتان را بپرسید. همینطور بصورت تلفنی در خدمتتون هستیم
      ممنون از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *