راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

فویل در سرخ کن بدون روغن

فویل در سرخ کن بدون روغن را می­‌توانید به طور صحیح در سبد دستگاهتان قرار دهید. شما می­‌توانید به­ راحتی از سرخ­کن­ های بدون روغن استفاده و بدون هیچ مشکلی آنها را تمیز کنید. ما در اینجا به شما کمک می­‌کنیم تا کل فرآیند را تا جایی که ممکن است برای شما آسان کنیم. برای اینکه بتوانید سرخ­کن خود را سریع تمیز کنید، توصیه می­‌شود تا جایی که می‌­توانید از ورق فویل آلومینیومی در سبد سرخ کن استفاده نکنید. اکنون سوال این است که آیا می‌­توانید در بعضی از مواقع از فویل در سرخ کن بدون روغن استفاده کنید؟ آیا این روش از امنیت کافی برخوردار می‌­باشد؟ در ادامه به پاسخ این پرسش‌­ها می‌­پردازیم.

"<yoastmark

برای صرفه جویی و رعایت احتیاط محیط زیستی می‌توان از ظرف ها و قالب های ایرفرایر استفاده کرد. پیشنهاد ما به شما ظرف سرخ کن بدون روغن است. در زیر عکس های آن را مشاهده می‌کنید. می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بدون روغن بخش لوازم آشپزخانه این قالب را تهیه نمایید.

قالب-سیلیکونی-سرخ-کن-هواپز-سایز-بیست

قالب سیلیکونی سرخ کن بدون روغن

راهنمای استفاده فویل در سرخ کن بدون روغن

شما می‌­توانید در بعضی از مواقع، فویل در سرخ کن بدون روغن قرار دهید. آیا شما در مایکروویو خود از فویل‌های آلومینیومی استفاده نمی‌کنید؟ مطمئنا این کار را انجام می­‌دهید. اما نحوه عملکرد سرخ­کن­‌های بدون روغن، متفاوت می‌­باشد. در بخش زیر شما کاغذ روغنی که می‌تواند جایگزین فویل در سرخ کن بدون روغن باشد، را مشاهده می‌نمایید. همینطور با مشاهده بخش لوازم جانبی سرخ کن بدون روغن، در بخش لوازم آشپزخانه فروشگاه اینترنتی بدون روغن می‌توانید محصولات بیشتری را ملاحظه بفرمایید.

زمانی­‌که شما با استفاده از سرخ­کن بدون روغن آشپزی می­‌کنید، این دستگاه هوای گرم را توسط یک فن در اطراف پراکنده می­‌کند. و غذای شما بدون هیچ روغنی، ترد و قهوه‌­ای می­‌شود. فویل­‌های آلومینیومی در سرخ­کن شما هیچ جرقه‌­ای ایجاد نمی­‌کنند زیرا این نوع سرخ­کن‌­ها به ­جای تشعشع الکترومغناطیسی، از هوای گرم استفاده می‌­کنند.

استفاده از فویل در سرخ کن بدون روغن

استفاده از فویل در سرخکن بدون روغن

در مطالب گذشته به سرخ کن بدون روغن چیست؟، اگر فر داریم، آیا سرخ کن بدون روغن بخریم؟، 10 نکته طلایی برای استفاده از سرخ کن بدون روغن و آیا سرخ کن بدون روغن اشعه مضر دارد؟ پرداختیم. در این مطلب به نکات استفاده فویل آلمینیومی در سرخکن بدون روغن می‌پردازیم.

استفاده از فویل یا کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن

هنگام استفاده از فویل در سرخ کن بدون روغن، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید فویل آلومینیومی را محکم در سبد سرخ­کن خود قرار داده‌اید. فویل شما نباید شل باشد زیرا در این صورت می­‌تواند نگران­ کننده باشد. تا جایی که می­‌توانید فویل را محکم روی سبد سرخ­کن خود قرار دهید زیرا در غیر این صورت، ممکن است فویل شل شود و به سمت فن حرکت کند.

 

فن سرخ­کن شما دقیقا در قسمت پشت کویل حرارتی قرار دارد. تصور کنید زمانی­که دستگاه روشن است، فویل روی کویل قرار بگیرد. وحشتناک است! اگر می­‌خواهید هنگام استفاده از فویل در سرخ کن بدون روغن با مشکلی مواجه نشوید، توصیه می­‌شود که فویل را به سبد سرخ­کن خود قالب بزنید و آن را شکل دهید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی به آشپزی خود ادامه دهید.

پخت گوشت با فویل آلمینیوم در سرخ کن بدون روغن

پخت گوشت با فویل آلمینیوم در سرخ کن بدون روغن

در نتیجه، اگر می­‌خواهید سرخ­کن خود را سریع‌­تر تمیز کنید، می­‌توانید هنگام استفاده، فویل یا کاغذ روغنی را به­ کار ببرید. با این حال، توصیه می‌­شود از کاغذ روغنی به­ جای فویل استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که هرگز برای غذاهایی که دارای اسید می­‌باشند، نباید از فویل استفاده کنید. زیرا غذاهایی که از اسید بالا برخوردار می­‌باشند، مقابل به فویل واکنش نشان می­‌دهند. همچنین اسیدها می‌­توانند باعث تجزیه آلومینیوم شوند. بنابراین هنگام استفاده از فویل در سرخ کن بدون روغن، باید بسیار مراقب باشید!

پختن ماهی با فویل آلمینیومی در سرخ کن بدون روغن

پختن ماهی با فویل آلمینیومی در سرخکن بدون روغن

بطور خلاصه باید بگوییم که شما از سرخ کن بدون روغن برای سلامتی استفاده می‌کنید. پس بهتر است که تنبلی را کنار بگذارید و استفاده از فویل را حداقل بصورت روتین انجام ندهید. چون به هر حال فویل آلمینیوم به عنوان یک ماده خارجی است و امکان هر واکنش شیمیایی بین آن و مواد غذایی شما وجود دارد. اما با این حال استفاده از فویل در غذاهای آبدار مثل گوشت، مرغ و ماهی در فویل انجام می‌شود. این کار باعث خشک نشدن غذا و شبیه حالت پختن نیز است.

پختن غذا در سرخ کن بدون روغن با فویل آلمینیوم

پختن غذا در سرخکن بدون روغن با فویل آلمینیوم

طرز تهیه انواع غذا با سرخ کن بدون روغن

همانطور که اظلاع دارید انواع غذاهای مختلف را می‌توان با سرخ کن بدون روغن پخت. در بخش دستور تهیه غذا با سرخکن بدون روغن می‌توانید نمونه‌های مختلف را مشاهده کنید. از نمونه مواد خوراکی که دستور تهیه آنها در مجله سایت اینترنتی بدون روغن آماده می‌توان به دستور تهیه براونی، پخت دونات با سرخکن بدون روغن، میگو و کوکی جو دوپرک اشاره کرد.

منبع: tasteofhome

6 نظر در “فویل در سرخ کن بدون روغن

  1. آرام گفت:

    سلام آیا میشه چندبار پشت سر هم سرخ کن بدون روغن را روشن و استفاده کرد ؟ مثلا تعداد زیاد همبرگر در یک مرحله جا نمیشه و هر سری تا ۲۰ دقیقه پخت می بره مشکلی نیست ۳ یا ۴ بار روشن بشه چون داغ میشه برام سواله ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر
      نه مشکلی نیست، فقط بعد از هر 1 ساعت 10 دقیقه به دستگاه خودتون استراحت بدید

  2. . گفت:

    سلام وقت بخیر. مشکلی پیش میاد اگر داخل دستگاه ظرف یکبار مصرف فویلی بزاریم !؟

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر
      بله به این خاطر که این ظروف مشخص نیستند که تا چه دمایی تحمل دارند، به این خاطر نباید از آنها داخل سبد سرخ کن بدون روغن استفاده کرد. شما میتوانید کاغذ روغنی یا ظرف سیلیکونی مخصوص سرخکن بدون روغن استفاده نمایید

  3. الهه گفت:

    سلام از کاغذ روغنی شیرینی پزی میشه در سرخکن استفاده کرد؟

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر
      باید چک بفرمایید، که تا دمای بالای 220 درجه سانتیگراد تحمل دمایی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *