طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه نان سیر با سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه نان سیر با سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه نان سیر با سرخ کن بدون روغن بسیار آسان می‌­باشد و شما می‌­توانید به ­راحتی این کار را انجام دهید. در ادامه به طرز تهیه نان سیر در سرخ کن بدون روغن، سوال‌های مرتبط چون استفاده از انواع نان، پنیر و دیگر موارد در این باره پرداختیم. با ما همراه باشید.

در مطالب قبلی مجله فروشگاه اینترنتی بدون روغن به مطالبی چون سرخ کن بدون روغن چیست؟، اگر فر داریم، آیا سرخ کن بدون روغن بخریم؟، 10 نکته طلایی برای استفاده از سرخ کن بدون روغن، تمیز کردن سرخ کن بدون روغن، ایرفرایر چیست، استفاده فویل آلمینیومی در سرخکن بدون روغن و آیا سرخ کن بدون روغن اشعه مضر دارد؟ پرداختیم. در ادامه آماده کردن نان سیر در سرخکن بدون روغن را آموزش می‌دهیم.

نان سیر در سرخ کن بدون روغن

نان سیر در سرخ کن بدون روغن

نان سیر در سرخ کن بدون روغن

برای تهیه نان سیر، ابتدا باید از قبل دمای سرخ­کن را تا 185 درجه تنظیم کنید و بگذارید داخل آن کمی گرم شود. سپس کاسه‌­ای کوچک بردارید و کره نرم ­شده، پنیر پارمزان رنده شده، سیر خرد شده و جعفری خشک شده را در آن با هم مخلوط کنید. در مرحله بعدی، مواد آماده شده را روی نان پخش کنید.

نان سیر در سبد سرخ کن بدون روغن

نان سیر در سبد سرخ کن بدون روغن

به همین صورت، مواد را روی بقیه نان­‌ها نیز بمالید و سپس آنها را به طور دسته‌­ای و یک لایه بر روی سینی در سبد سرخ کن بچینید. در مرحله بعدی، بگذارید تا نان­‌ها به مدت 2 تا 3 دقیقه پخته شوند و رنگ آنها قهوه‌­ای طلایی شود. اکنون نان سیر شما آماده است. سعی کنید آن را گرم سرو کنید تا نهایت لذت را از طعم خوشمزه آن ببرید.

مواد لازم در تهیه نان سیر با سرخ کن بدون روغن

در طرز تهیه نان سیر با سرخ کن بدون روغن، مواد لازم برای تهیه نان سیر شامل ¼ فنجان کره نرم ­شده، سه قاشق غذاخوری پنیر پارمزان رنده شده، دو حبه سیر خرد شده، دو قاشق چایخوری جعفری تازه خرد شده یا یک تا دو قاشق چایخوری جعفری خشک شده و 8 برش نان فرانسوی می‌­باشند.

نان سیر در سرخکن بدون روغن

نان سیر در سرخکن بدون روغن

در طرز تهیه نان سیر با سرخ کن بدون روغن، از چه نوع نان­‌هایی می­توانید استفاده کنید؟

برای تهیه نان سیر، شما می­‌توانید از هر نوع نان ترد شامل نان ایتالیایی، نان باگت و غیره استفاده کنید.

استفاده پنیر در نان سیر

در طرز تهیه نان سیر با سرخ کن بدون روغن، اگر علاقه دارید از پنیر بیشتری در نان سیر خود استفاده کنید، می‌­توانید به ­راحتی این کار را انجام دهید. در این صورت، توصیه می­‌شود یک قاشق غذاخوری پنیر پارمزان رنده شده یا یک تا دو فنجان پنیر موزارلای خرد شده را به مخلوط کره سیر خود بیفزایید. سپس آنها را روی نان خود بمالید به طوری که مواد، تمام قسمت­‌های نان را بپوشاند. توجه داشته باشید که حتما پنیر را با مخلوط کره سیر ترکیب کنید تا در هنگام پخت نان در سرخ ­کن بدون روغن، از هم نپاشد.

نان سیر

نان سیر

نان سیر را همراه با چه غذاهایی می­‌توانید سرو کنید؟

اگر می‌­خواهید وعده غذایی خوشمزه‌­ای داشته باشید، می­توانید نان سیر را همراه با لازانیا سرو نمایید. اگر می‌خواهید وعده غذایی سبک­‌تری داشته باشید، می­‌توانید نان سیر را همراه با سوپ گوجه­ فرنگی یا سالاد خرد شده ایتالیایی نیز میل کنید. شما می­‌توانید نان سیر را با هر غذایی که دوست دارید، سرو نمایید.

آیا می‌­توانید نان سیر را در فریزر نگهداری کنید؟

اگر نان سیر شما اضافه مانده است، می­‌توانید آن را در فریزر نگهداری کنید. برای انجام این کار، ابتدا باید برش­‌های نان را بر روی کاغذ روغنی بچینید. روی آن را با پوشش پلاستیکی بپوشانید و سپس در فریزر قرار دهید. بعد از اینکه نان سیر منجمد شد، آن را در نایلون فریزر و یا ظرفی که در بسته می­‌باشد، قرار دهید. با این روش، شما می‌­توانید نان سیر را تا 3 ماه در فریزر نگهداری کنید.

زمانی­که می­‌خواهید نان سیر منجمد شده را سرو کنید، دیگر نیازی نیست صبر کنید تا یخ آن آب شود. شما می­‌توانید مقدار برش مورد نیاز خود را بردارید و با همان روشی که در دستورالعمل بالا گفته شده است، نان سیر منجمد شده را در سرخ­کن بدون روغن قرار دهید و به آن یک تا دو دقیقه زمان بیشتری برای پخت بدهید.

در طرز تهیه نان سیر با سرخ کن بدون روغن، زمان پخت نان به چه چیزی بستگی دارد؟

لازم به ذکر است که مدت زمان پخت نان سیر، به برند سرخ­کن بدون روغن شما نیز بستگی دارد. هنگام پخت غذا، شما باید درجه حرارت سرخ­کن بدون روغن خود را برحسب برند آن تنظیم کنید. هنگامی ­که سرخ­کن خود را خریداری می­‌کنید، تمام این موارد در دفترچه راهنما ذکر شده است.

نان سیر لذیذ

نان سیر لذیذ

ارزش غذایی نان سیر بدون روغن

یک عدد نان سیر حاوی 122 کالری، 7 گرم چربی، 17 میلی­گرم کلسترول، 181 میلی­گرم سدیم، 14 گرم کربوهیدرات و 3 گرم پروتئین می­‌باشد.

طرز تهیه انواع غذا با سرخ کن بدون روغن

همانطور که مطلع هستید انواع غذاهای متنوع را می‌توان با سرخ کن بدون روغن طبخ نمود. در بخش دستور تهیه غذا با سرخکن بدون روغن می‌توانید نمونه‌های دیگر را نیز مشاهده نمایید. از نمونه مواد خوراکی که دستور تهیه آنها در مجله سایت اینترنتی بدون روغن وجود دارد، می‌توان به دستور تهیه براونی، پخت دونات با سرخکن بدون روغن، فیله ماهی، میگو و کوکی جو دوپرک اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *