طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن

همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن بسیار سریع پخته می‌­شود و شما می­‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. اگر به همبرگر علاقه ­مند هستید، می‌­توانید همبرگرهای منجمد شده را در کوتاه‌­ترین زمان ممکن با استفاده از سرخ­کن بدون روغن بپزید. در ادامه چندین همبرگر زن پلاستیکی و فلزی را نیز مشاهده خواهید کرد. همینطور لیست لوازم ضروری دستگاه ایرفرایر را ملاحظه می‌کنید.

همبرگر لذیذ

همبرگر لذیذ

در مطالب قبلی مجله فروشگاه اینترنتی بدون روغن به موضوعاتی چون سرخ کن بدون روغن چیست؟، اگر فر داریم، آیا سرخ کن بدون روغن بخریم؟، ۱۰ نکته طلایی برای استفاده از سرخ کن بدون روغن، آیا پارس خزر سرخ کن بدون روغن دارد؟، ایرفرایر چیست، تمیز کردن سرخ کن بدون روغن، ایرفرایر چیست، معایب سرخ کن بدون روغن، استفاده فویل آلمینیومی در سرخکن بدون روغن و همینطور به آیا سرخ کن بدون روغن اشعه مضر دارد؟ پرداختیم.

برای تهیه بهتر همبرگر می‌توانید از با استفاده از 2 قالب زیر و خرید آنها راحت‌تر همبرگر خود را طبخ نمایید. با کلیک یا لمس روی هر عکس می‌توانید اقدام به خرید هریک نمایید.

آیا شما می­‌توان همبرگرهای یخ­زده را با استفاده از سرخ­ کن بدون روغن تهیه کرد؟

بله، همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن به راحتی پخته می‌­شود. مطمئنا شما می‌­توانید همبرگر یخ زده را به آسانی در سرخ­کن بدون روغن بپزید و به نتایج شگفت‌­انگیزی دست پیدا کنید. هوای گرم گردشی در سرخ­کن بدون روغن باعث می­‌شود تا یخ‌­زدگی از بین برود و همبرگر شما ترد و خوشمزه شود. برای پخت همبرگر منجمد شده، شما نیازی به مدت زمان زیادی ندارید. شما می­‌توانید با هزینه­‌ای بسیار مقرون به صرفه و با استفاده از سرخ­کن بدون روغن، همبرگرهای خانگی تهیه نمایید و از خوردن آنها لذت ببرید.

همبرگر با سرخ کن بدون روغن

همبرگر با سرخ کن بدون روغن

در طرز تهیه همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن، آیا لازم است از قبل همبرگرهای منجمد را آب کنید؟

خیر، در طرز تهیه همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن، نیازی نیست که همبرگر را آب کنید. حتی لازم نیست که سرخ­کن خود را از قبل گرم نمایید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همبرگرهای منجمد شده را در سرخ­کن قرار دهید و آنها را سرخ کنید. بعد از اینکه برای اولین بار همبرگرهای منجمد شده را در سرخ­کن بدون روغن سرخ کرده‌­اید، متوجه خواهید شد که به چه مدت زمان برای پخت آنها نیاز دارید.

البته لازم به ذکر است که مدت زمان پخت همبرگرهای یخ‌­زده، به برند سرخ­کن شما نیز بستگی دارد. سرخ­کن­‌ها از انواع مختلفی برخوردار می‌­باشند و این همچنین بستگی به شما دارد که تا چه حد می­‌خواهید همبرگرهای شما بپزند. اما باید توجه داشته باشید که اگر همبرگرهای شما منجمد نباشند، به مدت زمان کمتری برای پخت آنها نیاز دارید. همبرگرهایی که آب شده هستند در مقایسه با همبرگرهای یخ­زده، سریع‌­تر پخته می‌­شوند.

همبرگر یخ زده در سرخکن بدون روغن

همبرگر یخ زده در سرخکن بدون روغن

نکاتی که باید در طرز تهیه همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن بدانید

  • در طرز تهیه همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن، نیازی نیست که سرخ­کن خود را از قبل گرم کنید. شما نباید همبرگرهای منجمد شده را در درجه حرارت بالایی بپزید. توجه داشته باشید که سطح همبرگرها، سریع­‌تر از قسمت وسط آن می‌­پزد.
  • ضخامت همبرگرهای شما نقش مهمی در مدت زمان پخت آنها دارد. شما باید مطابق با ضخامت همبرگرها، مدت زمان پخت آنها را تنظیم نمایید.
نوش جان کردن همبرگر

نوش جان کردن همبرگر

  • در طرز تهیه همبرگر یخ‌زده در سرخ کن بدون روغن، اگر می­‌خواهید همبرگرهای شما آبدار شوند، دو طرف آنها را با استفاده از اسپری روغن کمی چرب کنید.
  • همان­طور که قبلا اشاره کرده­‌ایم، اگر تنها یک بار همبرگرهای منجمد شده را در سرخ ­کن بدون روغن سرخ کنید، متوجه خواهید شد که به چه مدت زمان برای پخت آنها نیاز دارید.
  • مدت زمان پخت همبرگرهای یخ­زده در سرخ ­کن بدون روغن، به مدل و برند سرخ­کن شما نیز بستگی دارد.
  • در طرز تهیه همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن، نان‌­های همبرگر را تقریبا یک دقیقه در سرخ کن بدون روغن سرخ کنید. اگر نان‌­های همبرگر شما گرم باشند، منجر به ایجاد بافت متفاوتی می‌‌شوند.
  • با استفاده از یک ترمومتر دیجیتالی، اطمینان حاصل کنید که درجه حرارت برای پخت قسمت داخلی همبرگرها برای حالت مدیوم، 71 درجه سانتی­گراد می­‌باشد. برای پخت قسمت داخلی همبرگر، این دما پیشنهاد می­‌شود.

بهترین ایده‌­ها برای روی همبرگرها

  • در طرز تهیه همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن، شما می‌­توانید روی همبرگرها را با کاهو و انواع سبزیجات بپوشانید. اسفناج همچنین می­‌تواند انتخاب ایده‌­آلی باشد.
  • شما همچنین می­‌توانید در ساندویچ همبرگر خود از گوجه نیز استفاده نمایید.
  • پنیر چدار، سوئیسی و گودا نیز می‌­توانند طعم بسیار خوبی به همبرگر شما بدهند.
  • در طرز تهیه همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن، شما همچنین می­‌توانید همبرگر خود را همراه با سس باربیکیو و یا انواع سس تند سرو کنید.
همبرگر یخ زده یا سرخ کن بدون روغن

همبرگر یخ‌زده یا سرخ کن بدون روغن

  • شما با استفاده از سرخ­کن بدون روغن می­‌توانید همبرگرهای ترد و خوشمزه‌­ای تهیه کنید و از خوردن آنها نهایت لذت را ببرید.

مواد لازم در طرز تهیه همبرگر یخ­زده در سرخ ­کن بدون روغن

مواد لازم در طرز تهیه همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن شامل 4 عدد همبرگر گوشت، نمک (اختیاری)، فلفل سیاه و اسپری روغن می‌باشند.

طرز تهیه همبرگر با استفاده از سرخ­ کن بدون روغن

در طرز تهیه همبرگر یخ‌زده در سرخ کن بدون روغن، ابتدا باید با استفاده از اسپری روغن، دو طرف همبرگرها را کمی چرب کنید. اگر علاقه­ مند هستید، می‌­توانید به آنها کمی نمک و فلفل اضافه نمایید. سپس سبد سرخ ­کن بدون روغن خود را کمی چرب کنید و همبرگرها را به صورت یک لایه در آن قرار دهید. شما می‌­توانید همبرگرها را به طور دسته­‌ای نیز بپزید.

روغن زدن به همبرگر یخ زده

روغن زدن به همبرگر یخ زده

در طرز تهیه همبرگر یخ زده در سرخ کن بدون روغن برای 400 تا 1800 گرم همبرگر منجمد شده: آنها را در دمای 180 درجه سانتی­گراد و به مدت تقریبا 8 تا 12 دقیقه سرخ کنید. بعد از 6 دقیقه اول، همبرگرها را پشت و رو کنید و بگذارید به مدت 2 تا 6 دقیقه دیگر در دمای 180 درجه سانتی­گراد سرخ شوند تا زمانی­که به بافت دلخواه شما برسند. دمای داخلی باید 71 درجه سانتی­گراد باشد.

چیدن همبرگر در سبد سرخکن بدون روغن

چیدن همبرگر در سبد سرخکن بدون روغن

در طرز تهیه همبرگر یخ زده با سرخ کن بدون روغن، برای 400 گرم تا یک کیلوگرم همبرگر یخ­‌زده: آنها را در دمای 180 درجه سانتی­گراد و به مدت تقریبا 12 تا 16 دقیقه سرخ کنید. بعد از 10 دقیقه اول، همبرگرها را پشت و رو کنید و اجازه دهید به مدت 2 تا 6 دقیقه دیگر در دمای 180 درجه سانتی­گراد سرخ شوند تا به بافت دلخواه شما برسند. دمای داخلی باید 71 درجه سانتی­گراد باشد.

چیزبرگر در سرخ کن بدون روغن

پنیر را به اندازه دلخواه برش دهید و روی نان‌­های پخته شده بگذارید. سپس اجازه دهید تا پنیر به مدت 30 ثانیه تا یک دقیقه در دمای 180 درجه سانتی­گراد سرخ شود تا ذوب شود.

پنیر و همبرگر

پنیر و همبرگر

در مرحله بعدی، روی همبرگرها را بپوشانید و بگذارید به مدت 3 دقیقه استراحت کنند. سپس نان‌­ها را به مدت تقریبا 3 دقیقه در دمای 193 درجه سانتی­گراد گرم کنید. در مرحله آخر، همبرگرها را روی نان قرار دهید و روی آنها را با مواد دلخواه خود بپوشانید.

400 تا 1800 گرم همبرگر همراه با نان و مواد اختیاری برای سرو همبرگر می­‌توانند ارزش غذایی آنها را افزایش دهند. لازم به ذکر است که اگر سرخ­کن خود را از قبل گرم کرده‌­اید، باید مدت زمان پخت همبرگرها را چند دقیقه کاهش دهید.

وسایل ضروری سرخ کن بدون روغن

از لیست وسایل ضروری سرخ کن بدون روغن می‌توانیم به کاغذ روغنی، اسپری روغن و ظروف سرخ کن بدون روغن اشاره کنیم. در زیر تعدادی از محصولات کاربردی برای دستگاه ایرفرایر را می‌توانید اقدام به خرید نمایید.

طرز پخت انواع غذا با سرخ کن بدون روغن

همانطور که اطلاع دارید، انواع غذاهای مختلف را می‌توان با سرخکن بدون روغن پخت. در بخش دستور تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن می‌توانید نمونه‌های دیگر را نیز مشاهده نمایید. از نمونه مواد خوراکی که دستور تهیه آنها در مجله سایت اینترنتی بدون روغن وجود دارد، می‌توان به دستور تهیه براونی، پخت دونات با سرخکن بدون روغن، فیله ماهی، همبرگر، سبزیجات، میگو، نان سیر، راویولی، خیارشور سوخاری، تاکو گوشت، ساندویچ بوقلمون و کوکی جو دوپرک اشاره کرد.

منبع: airfryerworld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *