طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

مرغ آمریکای جنوبی با سرخ کن بدون روغن

مرغ آمریکای جنوبی با سرخ کن بدون روغن

مرغ آمریکای جنوبی همان طور که از نامش پیداست، یکی از غذاهای منطقه آمریکای جنوبی است. در واقع طبخ مرغ با رسپی متفاوت است و چیزی شبیه مرغ بریان است. در ادامه به روش تهیه مرغ آمریکای جنوبی با سرخ کن بدون روغن می‌پردازیم.

مرغ آمریکای جنوبی تهیه شده در سرخ کن بدون روغن

مرغ آمریکای جنوبی تهیه شده در سرخ کن بدون روغن

ما در مطالب پیشبین مجله فروشگاه اینترنتی بدون روغن به موضوعاتی چون سرخ کن بدون روغن چیست؟، اگر فر داریم، آیا سرخ کن بدون روغن بخریم؟، ۱۰ نکته طلایی برای استفاده از سرخ کن بدون روغن، آیا پارس خزر سرخ کن بدون روغن دارد؟، ایرفرایر چیست، تمیز کردن سرخ کن بدون روغن، ایرفرایر چیست، طعم غذا در سرخ کن بدون روغن، معایب سرخ کن بدون روغن، استفاده فویل آلمینیومی در سرخکن بدون روغن و همینطور به آیا سرخ کن بدون روغن اشعه مضر دارد؟ پرداختیم.

طرز تهیه مرغ آمریکای جنوبی با سرخ کن بدون روغن

در طرز تهیه مرغ آمریکای جنوبی با سرخ کن بدون روغن، ابتدا باید سرخ­کن خود را از قبل در دمای 175 درجه تنظیم نمایید. سپس کاسه‌­ای بردارید که از عمق کمی برخوردار باشد و کراکر، جعفری، پودر سیر، پاپریکا، فلفل، زیره و مریم گلی را در آن با هم مخلوط کنید. کاسه کم­ عمق دیگری بردارید و تخم ­مرغ را در آن بشکنید و هم بزنید. سپس مرغ برش داده شده را در تخم­ مرغ زده شده قرار دهید و بعد آن را در مخلوط کراکر بگذارید تا به طور کامل، روی آن را بپوشاند.

تهیه مرغ آمریکای جنوبی

تهیه مرغ آمریکای جنوبی

در مرحله بعدی با استفاده از اسپری آشپزی، روی سینی سرخ ­کن خود را کمی چرب کنید و برش‌­های مرغ را در آن قرار دهید. بگذارید به مدت 10 دقیقه پخته شوند. سپس مرغ را پشت و رو کنید و آن را با استفاده از اسپری آشپزی، کمی چرب نمایید. اجازه دهید تا مرغ به مدت 10 تا 20 دقیقه دیگر بپزد، تا رنگ آن طلایی و آب آن شفاف شود.

مواد لازم در طرز تهیه مرغ امریکای جنوبی با سرخ کن بدون روغن

مواد لازم در طرز تهیه مرغ آمریکای جنوبی با سرخ کن بدون روغن شامل 2 فنجان کراکر ریتز خرد شده (نوعی بیسکوییت آمریکایی)، یک قاشق غذاخوری جعفری تازه خرد شده، یک قاشق چایخوری پودر سیر، یک قاشق چایخوری پاپریکا، یک تا دو قاشق چایخوری فلفل، یک تا چهار قاشق چایخوری زیره آسیاب شده، یک تا چهار قاشق چایخوری مریم گلی مالیده شده، یک عدد تخم ­مرغ بزرگ زده شده، یک عدد مرغ برش داده شده و یک عدد اسپری آشپزی می‌­باشند.

خواباندن مرغ در مواد

خواباندن مرغ در مواد

در طرز تهیه مرغ امریکای جنوبی با سرخ کن بدون روغن، چه مدت زمان لازم است تا مرغ در سرخ‌­کن بپزد؟

در طرز تهیه مرغ آمریکای جنوبی با سرخ کن بدون روغن، مدت زمان پخت مرغ به برند سرخ­‌کن شما و همچنین دستور پخت نیز بستگی دارد. سرخ­ کن‌­های بدون روغن از مدل‌­ها و برندهای مختلفی برخوردار می­‌باشند و مدت زمان پخت در آنها متفاوت است. زمانی ­که برای اولین بار مرغ را در سرخ­کن بدون روغن می‌­پزید، متوجه خواهید شد که به چه مدت زمان برای پخت آن نیاز دارید. اما بیشتر مرغ‌ها در دمای 73 درجه سانتی­گراد و در مدت زمان 20 تا 25 دقیقه در سرخ­کن بدون روغن می‌­پزند.

قرار دادن مرغها در سرخ کن بدون روغن

قرار دادن مرغها در سرخ کن بدون روغن

آیا مرغ پخته شده در سرخ­ کن بدون روغن، غذای سالمی است؟

در طرز تهیه مرغ آمریکای جنوبی با سرخ کن بدون روغن، این نکته را باید بدانید که سرخ­کن بدون روغن باعث کاهش کالری چربی می­‌شود. با استفاده از سرخ­کن بدون روغن، شما می­‌توانید در حالی­که غذایی بسیار خوشمزه و خوش­طعم را تجربه می­‌کنید، در کالری نیز صرفه­ جویی نمایید.

آیا شما می­‌توانید مرغ منجمد شده را در سرخ­ کن بدون روغن بپزید؟

در طرز تهیه مرغ آمریکای جنوبی با سرخ کن بدون روغن، شما می­‌توانید به راحتی مرغ منجمد شده را در سرخ­ کن بدون روغن بپزید. برای انجام این کار، شما باید سرخ­ کن خود را در دمای 180 درجه سانتی­گراد تنظیم نمایید. مرغ منجمد شده باید به مدت 20 تا 25 دقیقه و تا زمانی ­که درجه حرارت داخلی سرخ­کن به 73 درجه سانتی­‌گراد برسد، پخته شود.

مرغ آمریکای جنوبی در سرخ کن بدون روغن

مرغ آمریکای جنوبی در سرخکن بدون روغن

ارزش غذایی مرغ پخته شده

140 گرم مرغ پخته شده حاوی 410 کالری، 23 گرم چربی، 135 میلی­‌گرم کلسترول، 460 میلی­گرم سدیم، 13 گرم کربوهیدرات و 36 گرم پروتئین می­‌باشد.

طرز پخت انواع غذا با سرخ کن بدون روغن

همانطور که اطلاع دارید، انواع غذاهای مختلف را می‌توان با سرخکن بدون روغن پخت. در بخش دستور تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن می‌توانید نمونه‌های دیگر را نیز مشاهده نمایید. از نمونه مواد خوراکی که دستور تهیه آنها در مجله سایت اینترنتی بدون روغن وجود دارد، می‌توان به دستور تهیه براونی، پخت دونات با سرخکن بدون روغن، فیله ماهی، همبرگر، همبرگر یخ زده، مواد غذایی یخ زده، سبزیجات، میگو، نان سیر، راویولی، خیارشور سوخاری، تاکو گوشت، ساندویچ بوقلمون، چیپس سیب و کوکی جو دوپرک اشاره کرد.

منبع: tasteofhome

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *