راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

طعم غذا در سرخ کن بدون روغن

طعم غذا در سرخ کن بدون روغن

طعم غذا در سرخ کن بدون روغن مسئله مهمی که افراد قبل از خرید سرخ کن بدون روغن به آن فکر می‌کنند. در واقعیت طعم غذا در سرخ کن بدون روغن چیزی بین سرخ کردن ساده و گریل کردن است. البته رعایت نکات مهم طبخ طعم غذا را بیشتر شبیه سرخ کردن در حجم بالای روغن می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم پخت را با هم مرور نماییم.

طعم غذای لذیذ در سرخ کن بدون روغن

طعم غذای لذیذ در سرخ کن بدون روغن

در مطالب پیشین مجله فروشگاه اینترنتی بدون روغن به موضوعاتی چون سرخ کن بدون روغن چیست؟، اگر فر داریم، آیا سرخ کن بدون روغن بخریم؟، 10 نکته طلایی برای استفاده از سرخ کن بدون روغن، آیا پارس خزر سرخ کن بدون روغن دارد؟، ایرفرایر چیست، تمیز کردن سرخ کن بدون روغن، ایرفرایر چیست، استفاده فویل آلمینیومی در سرخکن بدون روغن و همینطور به آیا سرخ کن بدون روغن اشعه مضر دارد؟ پرداختیم.

طعم غذا در سرخ کن بدون روغن کاملا مشابه سرخ کردن است؟

همانطور که در بالا گفتیم، اگر بخواهیم صادقانه جواب دهیم، باید بگیم خیر. اما با رعایت نکاتی این طعم خیلی شبیه به سرخ کردن معمولی خواهد شد. البته من به شخصه طعم سیب زمینی سرخ کرده را در سرخ کن بدون روغن بیشتر دوست دارم، تا طعم آن در غوطه ور سرخ شدن در روغن. این موضوع حتی برای مرغ، مخصوصا بال و ران مرغ هم صادق است. اما بطور مثال طعم بادمجان سرخ شده ساده با سرخ کن بدون روغن متفاوت است.

سیب زمینی سرخ کرده در سرخ کن بدون روغن

سیب زمینی سرخ کرده در سرخ کن بدون روغن

نکات مهم برای استفاده از سرخ کن بدون روغن

از نکات مهمی که برای استفاده از سرخ کن بدون روغن باید بگوییم، می‌توان به طور اختصار به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقسیم کردن زمان پخت به دو بخش، برای سرخ شدن بهتر
  • اسپری روغن در چند دقیقه آخر پخت
  • رعایت فاصله مواد غذایی در سبد سرخ کن بدون روغن
  • خیلی پر نکردن سبد سرخ کن بدون روغن
طبخ انواع غذا با سرخ کن بدون روغن

طبخ انواع غذا با سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه انواع غذا با سرخ کن بدون روغن

همانطور که مطلع هستید، انواع غذاهای مختلف را می‌توان با سرخ کن بدون روغن تهیه نمود. در بخش دستور تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن می‌توانید نمونه‌های دیگر را نیز مشاهده نمایید. از نمونه مواد خوراکی که دستور تهیه آنها در مجله سایت اینترنتی بدون روغن وجود دارد، می‌توان به دستور تهیه براونی، پخت دونات با سرخکن بدون روغن، فیله ماهی، همبرگر، سبزیجات، میگو، نان سیر، راویولی، خیارشور سوخاری، ساندویچ بوقلمون و کوکی جو دوپرک اشاره کرد.

2 نظر در “طعم غذا در سرخ کن بدون روغن

  1. سکینه گفت:

    سلام
    طعم بادمجان چطوری میشه؟
    میگید باید با فاصله باشن مواد، بادمجان ورقه ای رو بخواییم سرخ کنیم که سالها طول میکشه!
    من در دو راهی سخت خریدن نخریدنم و درگیر طعم مواد غذایی…

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر
      درواقع سوال سختی است و سلیقه به شدت درگیر این موضوع است. اما طعم به شدت با سلیقه متفاوت است. طعم مواد غذایی مختلف مثل سیب زمینی، مرغ و گوشت بنظرم عالی خواهند شد. اما بادمجان رو سرخ کردن در روغن طعم بهتری دارد. اینجا موضوع سلامتی و غذای سالم مطرح می‌شود. در مورد بادمجان ورقه‌ای هم نه اتفاقا شما با خرید یک دستگاه ایر فرایر بزرگ 5-6 نفره می‌توانید در هر بار استفاده بادمجان های زیادی را سرخ کنید. با این حال می‌توانید مشاوره بیشتری را بصورت تلفنی و غیر حضوری از فروشگاه اینترنتی بدون روغن بگیرید. نگران نباشید، ما همراهتون هستیم چه قبل از خرید و چه بعد از آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *