راهنمای خرید لوازم آشپزخانه

کاربرد بطری سر شانه ای

کاربرد بطری سر شانه ای

کاربرد بطری سر شانه ای در موضوعات مختلفی چون آشپزی، شیرینی پزی، مراقبت از مو و آرایشگاه بانوان استفاده دارد. مدل های مختلف با توجه به ساخت دارای مخزن و سر شانه های مختلف هستند. شاید در واقعیت کاربرد اصلی بطری شانه دار در صنعت زیبایی و مراقبت از مو است. به این خاطر که اسپری روغن در آشپزی کاربرد بهتر و بیشتری دارد. با این حال بطور کامل در این موضوع به کاربرد بطری سر شانه دار خواهیم پرداخت.

مخزن روغن و انواع محلول پلاستیکی شانه دار

مخزن روغن و انواع محلول پلاستیکی شانه دار

کاربرد بطری سر شانه دار

همان طور که در بالا ذکر کردیم، این محصولات در زمینه های مختلف کاربرد دارد. وجود اپلایکاتور باعث جاری شدن بهتر و پخش شدن بهتر محلول و روغن در سطح خواهد شد. این موضوع در آشپزی و شیرینی پزی خواهد شد. در غذاهای رشته ای که نیاز به پخش محلول و روغن خواهد داشت. اسپری روغن با این حال کاربرد بیشتر و بهتری دارد.

استفاده از بطری سر شانه دار

استفاده از بطری سر شانه دار

اما در زمینه نگهداری از مو و آرایشگاه ها این محصول کاربرد عالی‌تری خواهد داشت. برای نگهداری از مو، تقویت مو با محلول های مختلف و چرب کردن آن بطری شانه دار بسیار کاربردی است.

کارایی شانه بطری شانه ای

کارایی شانه بطری شانه ای

خرید بطری سر شانه ای

در ادامه دو مدل مختلف بطری سر شانه دار که در فروشگاه اینترنتی بدون روغن موجود هستند، را ملاحظه می‌فرمایید. با کلیک یا لمس بر روی هر محصول می‌توانید اقدام به خرید نمایید. هزینه ارسال برای خریدهای بالای 500 هزار تومان رایگان خواهد بود.

2 نظر در “کاربرد بطری سر شانه ای

  1. موسوی گفت:

    محصول به شدت کاربردی و مفید برای حفاظت از موهاست. من با داشتن موی بلند فقط با این جور محصولات میتونم مراقبت خوبی با انواع ویتامین ها داشته باشم، سپاس بابت موجود کردن و اطلاع دادنتون

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر سرکار خانم موسوی
      انجام وظیفست. ممنون از ثبت نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *