راهنمای خرید سولاردام

کارایی سولاردام چیست؟

کارایی سولاردام چیست؟

کارایی سولاردام چیست؟ سوال خریداران لوازم پخت و پز است. هنگام خرید لوازم آشپزخانه یا لوازم خانگی دانستن کارایی هر دستگاه ما را برای انتخاب بهتر یاری می‌رساند. جواب سوال کارایی سولاردم چیست؟ در خرید سولاردام مفید است. سولاردام وسيله‌ آشپزي است که با آن مي‌توان انواع غذاهای خوشمزه را در مدت زمان کوتاهی با کمترین هزینه و با کیفیت بالا تهیه كرد. در اين محتوا از مجموعه مقالات راهنمای خرید سولاردام تلاش شده است تا به ريشه‌يابي نام solardom، کارایی و کاربرد سولاردوم، بهترین مارک سولاردام پرداخته شود.

سولاردم ال جی

سولاردم ال جی

کارایی سولاردم چیست؟

در مقاله های دیگری به موضوعاتی چون سولاردوم چیست؟، بهترین مارک سولاردام، تفاوت سولاردام و مایکروویو در چيست؟، آیا سولاردام خطرناک و سرطان زاست؟، سولاردام چه ماركي خوبه؟ و مزایا و معایب سولاردام بطور کامل پرداختیم. سولاردوم تا سه برابر سریع‌تر از اجاق‌های معمولی پخت می‌کند. سولاردام اولین اجاق موج سبک روی صفحه در جهان است که فناوری‌های معمولی اجاق گاز و مایکروویو را ترکیب کرده و عملکرد و طراحی عالی را دارد. سولاردوم نور فشرده از یک سیستم گرم کن مگا استفاده می‌کند که از امواج نور ایجاد شده توسط ترکیبی از انواع مختلف بخار هالوژن و سرامیک استفاده می‌کند. هر کدام با عمق حرارت متفاوتی منجر به پخت یکنواخت می‌شوند. نتیجه کیفیت پخت در اين دستگاه بالا است.

 در اين دستگاه طعم غنی یک اجاق معمولی با سرعت پخت یک مایکروویو معمولی بدست مي‌آيد. با کاهش زمان پخت و افزایش دما، رطوبت و مواد مغذی در غذا حفظ مي‌شود، در نتیجه مواد غذايي مغذی، لطیف و آبدار است.

کاربرد سولاردام چیست؟

در سولاردوم مي‌توانيد انواع غذاها را با روش ترکیبي از اجاق‌های مایکروویو، گریل و کانوکشن بپزيد. در واقع بزرگترين مزيت اين وسيله آشپزي همه كاره بودن آن است. پیتزا، پاستا، گوشت، مرغ، سبزيجات، کلوچه، بیسکویت، تارت میوه‌ای و كيك و غيره را در آن مي‌توان طبخ نمود. همچنين اين دستگاه‌ها علاوه بر پخت غذا، داراي ساير عملكردهاي نظير گرم کردن و یخ زدایی را دارند.

ريشه‌يابي نام solardom

در واقع نام دستگاه از نحوه كار و پخت غذا گرفته شده است. سولاردوم موج پزی است که در عملکرد آن علاوه بر امواج کوتاه، نور هالوژن و گرماساز (المنت) نیز دخالت دارند.

سولاردام دلمونتی

سولاردام دلمونتی

تفاوت سولاردام با مایکروویو

مهمترین تفاوت مایکروویو با سولاردوم در شيوه پخت آنها است. سولاردام ترکیبي از امواج مایکروویو و گرمایشی و المنت‌هاي نوري براي پخت غذا استفاده مي‌كند. تفاوت سرعت پخت، از تفاوت‌هاي اين دستگاه است. تفاوت توان مصرفي نيز يكي ديگر از تفاوت‌هاي اين دو دستگاه است. در سولاردوم مصرف انرژي بالاتر است، پس برق مصرفي بالايي نيز دارد.

مزايا و معايب سولاردوم

  • سرعت پخت بالايي دارد.
  • هر نوع ظرفی را نمی‌توان در اين دستگاه قرار داد.
  • قيمت دستگاه گران است.
  • مصرف برق در آن زياد است.
  • غذاهاي طبخ شده در اين دستگاه طعم بهتري دارند.

بهترین مارک سولاردام

شركت الي جي داراي ثبت اختراع فناوري دستگاه سولاردوم است. طبيعي است. بهترین مارک سولاردام به برند ال جي مي‌رسد. ساير مارك‌هاي توليد كننده اين دستگاه سامسونگ، کنوود، فلر، دلمونتي، پاناسونیک، آزور، بوش و دوو مي‌باشد.

سولاردام ال جی مدل 3دی

سولاردام ال جی مدل 3دی

2 نظر در “کارایی سولاردام چیست؟

  1. صنا گفت:

    درواقعیت یعنی سولاردام همان ماکروویو هست؟

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر سرکار خانم صنا
      نه متفاوت هستند، در آینده نزدیک مقاله مقایسه سولاردام و ماکروویو را منتشر خواهیم کرد. و خدمتتان همینجا لینک خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *