راهنمای خرید لوازم آشپزخانه

آیا کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن آتش می‌گیرد؟

آیا کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن آتش می_گیرد؟

آیا کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن آتش می‌گیرد؟ ترند این روزهای شبکه های مجازی یک کلیپ با این موضوع است. حال شما به عنوان یک فرد نگران و مسئولیت پذیر نگران این موضوع هستید و این طبیعی است. ما در فروشگاه اینترنتی بدون روغن تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در کمال صداقت و باور خودمان در کنار شما باشیم. درست است، که فروش هدف اصلی هر فروشگاه هست، اما ما فروش را فدای اخلاق و حقیقت نمیکنیم و نخواهیم کرد. به همین خاطر در تمام سوال ها و ترندها در کنار شما خواهیم بود. در ادامه به آیا کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن آتش می‌گیرد؟ کامل خواهیم پرداخت.

ابتدا باید این فیلم را مرور کنیم، در ابتدای ویدیو شما یک کاغذ روغنی آتش گرفته شده می‌ببینید. حال آنکه واقعا این کاغذ روغنی در ایرفرایر آتش گرفته است، یا خیر جای سوال دارد. به عنوان فردی که حداقل 2 سال است از ایرفرایر استفاده می‌کنم و از ابتدا از کاغذ روغنی ساده و بعد از کاغذ روغنی قالبی استفاده می‌کنم، همچین چیزی ندیدم. اما این دلیل نمی‌شود. پس باید بطور کامل به موضوع بپردازیم.

استفاده صحیح از کاغذ روغنی سرخ کن

استفاده صحیح از کاغذ روغنی سرخ کن

آیا کاغذ روغنی در ایرفرایر خطرناک است؟

برای بهتر باز شدن موضوع می‌بایست نحوه عملکرد دستگاه سرخ کن بدون روغن را توضیح دهیم. در تمام مدل ها بالای سبد شما المنت های گرمایشی وجود دارد. داخل دستگاه و بالای المنت ها هم یک فن وجود دارد. با چرخش هوای ایجاد شده توسط فن هوای گرم شده توسط المنت گردش می‌کند. حال اگر کاغذ روغنی به المنت بچسب و یا فاصله کمی داشته باشد، یا رها باشد، می‌تواند آسیب زا شود!

اگر کاغذ روغنی شما مواد غذایی داخلش نباشد، و بلند شود، اگر داخل فن رود، می‌تواند برای دستگاه شما مخرب باشد. و اگر فاصله کمی با المنت داشته باشد و به آن بچسبد، می‌سوزد. اما آتش نمی‌گیرد. البته کاغذ روغنی های قالبی با کیفیت و استاندارد هرکدام ارتفاع بین 3 تا 6 سانتیمتر دارند، که اصلا نزدیک المنت هم نمی‌شود.

استفاده غلط از کاغذ روغنی سرخکن

استفاده غلط از کاغذ روغنی سرخکن

پس دلیل ترند شدن ویدیوی آتش گرفتن کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن چیست؟

متاسفانه افراد مختلف به دلیل تب دیده شدن اقدام به جوسازی های مختلف می‌کنند. متاسفانه هم ما ایرانی‌ها قبل از اطمینان از صحت یک موضوع در نشر آن کمک می‌کنیم. همین موضوع در سرطان زا بودن سرخ کن بدون روغن چند وقت پیش هم ترند و خبرساز شده بود. در واقعیت این افراد یک موضوع که صحت دارد را با بزرگنمایی و ایجاد هیجان بیان می‌کنند. و این موضوع باعث بیشتر دیده شدنشان می‌شود.

خراب شدن کاغذ روغنی سرخکن

خراب شدن کاغذ روغنی سرخکن

خرید کاغذ روغنی سرخ کن بدون روغن

هرچند که ما در فروشگاه بدون روغن، ظرف سیلیکونی سرخ کن بدون روغن نیز داریم. اما واقعا استفاده از کاغذ روغنی استاندارد نه خطری دارد و حتی کیفیت و راحتی آشپزی را راحت‌تر می‌کند. در ادامه چندین محصول با کیفیت را مشاهده می‌کنید. برای هر دستگاهی شما باید یک کاغذ روغنی خریداری نمایید. پس حتما اگر نمی‌دانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. لوازم جانبی سرخ کن بدون روغن را نیز از ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *