راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه

خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه يك تير و دو نشان است. بندر گناوه از شهرهاي اقتصادي و توريستي جنوب ايران است. در مراكز خريد و بازارهاي آن انواع اجناس خارجي در دسترس است. در اين محتوا سعي شده است تا به معرفي برندهاي سرخ کن بدون روغن در گناوه، مزايا و معايب خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه پرداخته شده است. همچنين در ادامه به طور گذرا به معرفي بندر گناوه، مسير دسترسي به بندر گناوه، بهترين زمان براي خريد سرخ کن بدون روغن از گناوه و جاهاي ديدني بندر گناوه و اقامت در آن پرداخته شود. این مطلب بخش دیگری از راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن است.

خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه

خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه

در مطالب دیگری به راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن از بانه، راهنمای خرید ایرفرایر در امین حضور تهران و راهنمای خرید دستگاه ایر فرایر از قشم پرداختیم. با توجه به درخواست مخاطبین عزیز همین موضوع را در شهرها و مراکز خرید دیگر برای انتخاب صحیح و درست انجام خواهیم داد. 

برندهاي سرخ کن بدون روغن در گناوه

برندهاي سرخ کن‌هاي بدون روغن در گناوه، شارپ، كنوود، وگاترونيكس، تفال، ايوولي، تليونيكس، فيليپس، ماير، نينجا، دي اسي پي، گوسونيك، جي پاس، مباشي، دسيني، نوتويكوك، ناسا الكترونيك، مايديا، بيسمارك، سرخ كن چند كاره دلونگي، لكسوس، هوم، بلك اند دكر، مكسي، و غيره مي‌باشند.

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل af 300

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل af 300

همانطور كه مي‌بينيد تنوع برندهاي سرخ کن بدون روغن گناوه بسیار زیاد است. بنابراین قبل تصميم‌گيري براي خريد سرخ کن بدون روغن از گناوه اطلاعات لازم را در مورد اين دستگاه بدست آوريد تا سرخ كن مناسب خانواده‌تان را انتخاب نماييد.

اگر به دنبال خريد معروف‌ترين برند سرخ کن بدون روغن فيليپس هستيد، در فروشگاه اینترنتی بدون روغن انواع مدل‌هاي سرخ کن بدون روغن فيليپس و راهنماي خريد آنها ارائه شده است. مطالعه سايت بدون روغن شما را در انتخاب مدل مناسب كمك خواهد كرد. 

مزايا و معايب خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه

بزرگترين مزيت خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه، ارزان بودن آن در مقایسه با ساير شهرهاي ايران است. نزديك بودن بازارهاي گناوه به كشور کویت از دلايل ارزان بودن سرخ کن‌هاي بدون روغن است. از دلايل ديگر ارزان بودن سرخ کن‌هاي بدون روغن گناوه، عرضه آنها بدون گارانتی، ضمانت و پشتيباني است.

سرخ کن چرخشی بدون روغن تفال مدل FZ 7062

سرخ کن چرخشی بدون روغن تفال مدل FZ 7062

تنوع انواع برندهاي سرخ کن‌هاي بدون روغن و مدل‌هاي آنها از ديگر مزاياي خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه است. هرچند تنوع برند و انواع مدل‌هاي سرخ کن بدون روغن انتخاب را براي خريداران سخت مي‌كند. اما كسب اطلاعات بيشتر در مورد انواع برند و انواع مدل‌هاي سرخ کن بدون روغن، شما را در انتخاب مناسب سرخ كن‌تان ياري خواهد كرد. در سايت بدون روغن در مورد انواع برندها، مدل‌ها، راهنماي خريد و انتخاب سرخ كن بدون اطلاعاتي موجود است. در خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه، اصالت كالايتان را بررسي نماييد. گاها سرخ كن‌هاي تقلبي به خريداران فروخته مي‌شود.

خرید در گناوه

خرید در گناوه

از معايب ديگر خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه، بعد مسافت تا اين شهر مرزي ايران است. در صورتي كه مي‌خواهيد صرفا سرخ کن بدون روغن از گناوه بخريد، خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه مقرون به صرفه نيست. اما اگر سفر شما به قصد تفريح و گردشگري و خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه باشد، موضوع فرق مي‌كند.

سرخ کن‌هاي بدون روغن از در فروشگاه‌هاي گناوه، بدون ضمانت ‌نامه و گارانتی فروخته مي‌شوند. بنابراین در صورت معیوب بودن کالا، امکان استفاده از گارانتی و عودت سرخ كن وجود ندارد. خرید از سایت های معتبر امكان خريد كالاي اصل، با ضمانت و پشتيباني وجود دارد. از دیگر معایب گناوه می‌توان به امکانات کم شهر، شلوغی در ایام تعطیلات و نبود پاساژهای شیک و پیشرفته اشاره کرد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9285

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9285

گناوه كجاست؟

بندر گناوه يكي از شهرهاي مرزي و توريستي در شمال استان بوشهر است. گناوه بین دو بندر بوشهر و دیلم واقع شده است. این شهر به دلیل قرارگیری در کنار خلیج فارس یک بندر تجاری بحساب می‌آید.

خرید در گناوه

خرید در گناوه(عکاس میلاد بحرینی)

مسير دسترسي به بندر گناوه

نزديكترين فرودگاه به اين بندر، فرودگاه بوشهر مركز استان بوشهر است. از بوشهر تا گناوه تقريبا يك ساعت و نيم زمان لازم است. اين بندر ايستگاه راه آهن ندارد. نزديكترين ايستگاه راه آهن به اين شهر، بندر ماهشهر است. از ماهشهر تا گناوه تقريبا چهار ساعت طول مي‌كشد. با خودروسواري از هر جاي ايران مي‌توانيد به گناوه برسيد.

خوش آمد گویی به گناوه

خوش آمد گویی به گناوه

بهترين زمان براي خريد سرخ کن بدون روغن از گناوه

باتوجه به اقليم جنوب كشور، بهترين زمان براي خريد سرخ کن بدون روغن از گناوه، اواسط پاییز تا اوايل بهار است. در اين زمان از سال آب و هوا گرم نيست و خريد و گشتن در فروشگاه‌ها و بازارها براي مسافران اذيت كننده نيست.

جاهاي ديدني بندر گناوه  

هر چند بندر گناوه به عنوان شهر اقتصادي و تجاري شناخته مي‌شود اما در آن، جاهاي ديدني متعددي وجود دارد. از جاهاي ديدني بندر گناوه مي‌توان به سواحل زيباي گناوه، تپه‌های باستانی، تالاب حله و دهکده توریستی مال قائد اشاره كرد.

بندر گناوه

بندر گناوه

اقامت در گناوه

شهر گناوه از شهرهاي توريستي و تجاري است، بنابراين در اقامت در آن مشكلي وجود دارد. در شهر گناوه اقامتگاه‌هاي بومگردي، سوئیت‌ها، ويلا، خانه، آپارتمان و هتل براي رفاه مسافران، براي تمامي بودجه‌ها وجود دارد.

شلوغی خرید در بازار گناوه

شلوغی خرید در بازار گناوه

18 نظر در “راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن از گناوه

  1. افرا گفت:

    قیمت های گناوه واقعا بسیار مناسب هستند. ای کاش گارانتی و ضمانت هم داشتند که عالی میشد

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر سرکار خانم افرا
      بله، اما متاسفانه در حال حاضر گارانتی و پشتیبانی ندارند. و حتی دیده شده که خدمات خوبی ندارند. البته هرجا خوب و بد وجود دارند.
      ممنون از ثبت نظرتون

    2. فرح احمدي گفت:

      هيچ ارزوني بي حكمت نيست من از سايت باسلام از جوانرود سرخ كن گرفتم دست دو و بي كيفيت به نام برند هافمن برام فرستادند عكس فرستادم غرفه دار هيچ جور زير بار نرفت هنوز هم بعد ١٢ روز پولم رو ندادند بدتر از اون اينكه باسلام گفت شما سرخ كن رو خودت ببر پست كن هر وفت رسيد دست غرفه دار به ما زنگ بزن اطلاع بده ، پول بيشتر بديد از فروشگاه معنبر شهرتون خريد كنيد با گارانتي ، يكبار خريد كنيد ولي جنس با كيفيت و خوب تا لذت ببريد

      1. قهرمان گفت:

        کاملا موافقم من اصلا با به خرید از درگاه‌های اینترنتی وآنلاین مانند سلام ، ترب ، دیج کالا و…..اعتقادی ندارم سر آدم کلاه میزارن

      2. پژمان موری بختیاری گفت:

        سلام یک روز من هم در جوانرود یک فلش مموری به اسم ۲۰ گیگابایت به نصف قیمت خریدم اما وقتی از بسته پلمب خارج کردم ۱۰۰ مگابایت بود

    3. همین گفت:

      جنس های قاچاق گارانتی یا خدمات ندارند

  2. M گفت:

    با سلام خدمت دوستان:تجربه من در مورد خرید لوازم خانگی فقط وفقط از تمایندگی ها وخدمات پس ازفروش هستش.
    نداشتن گارانتی در لوازم برقی با هزینه های بالا وسرسام اور دردسر ساز هست.

  3. حمید گفت:

    باسلام بنده سرخ کن فیلیپس خریدم بسیار هم راضی هستم

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر جناب آقای حمید
      سرخ کن فیپلیس از بهترین های بازار هست، مبارکتون باشد

  4. مهدی احمدی گفت:

    سلام چون در ایران ضمانت خرید و اجرایی کمرنگ شده و فقط سود ملاک است بهتر که جنس را از فروشگاه تهران تحویل بگیرید با چند درصد بیشتر در حمل و نقل هم کسی دلش نسوخته

  5. ناظر گفت:

    سلام لطف کنید قیمت سرخ کن مارک کوسونیک ۸لیتری و بفرمایید

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر
      لطفا برای مشاهده قیمت، مشخصات و خرید سرخ کن بدون روغن روی این کلمه کلیک نمایید تا به بخش ایرفرایر در فروشگاه بدون روغن بروید. در این بخش بطور کامل می‌توانید مدل ها و مارک های مختلف برای سرخکن بدون روغن را مشاهده نمایید.
      باز امری بود در خدمتتون هستیم

  6. کاظمی گفت:

    من از ترب فروشگاه علی تخفیف بنام آقای موسوی خرید کردم حدود ۷۹ تومان هم هزینه پست براشون فرستادم پول که رفت هیچ با کد مرسوله می گن سرخ کن توقیف شده حالا نمی دونم به کی و کجا برای استرداد وجه شکایت کنیم لطفا اگر می دونید راهنمایی کنید

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر جناب کاظمی
      متاسف شدیم بابت این مشکل شما. ابتدا از همان سایت که خرید انجام دادید، پیگیری نمایید. در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید هم از طریق ترب از فروشگاه شکایت کنید و هم از طریق نماد. امیدواریم که مشکلتان به زودی حل شود

  7. کامران گفت:

    متاسفانه خرید لوازم خانگی از فروشگاه‌های اینترنتی(مثل دی جی کالا – با سلام و……)تو کشورمون اشتباه محضه. چون معمولا جنس کارکرده یا مرجوعی ویا مشکل دار ارسال میکنن. دردسر های مرجوه کردن رو هم که همه میدونن.

  8. bedoneroghan گفت:

    سلام. وقت بخیر جناب کامران عزیز
    البته که فروشنده های مختلف چه در بازار واقعی و چه اینترنتی با توجه به وجدان و اخلاق خود مشغول به فعالیت هستند. و یک حرف ثابت را برای همه زدن بدور از انصاف است.
    با این وجود در خدمت شما نیز هستیم، تا بتوانیم تجربه بد خرید آنلاینتون را اصلاح نماییم

  9. عبدالله گفت:

    درود. من استان بوشهری هستم قیمت گناوه دیلم یکی است .بندر دلوار ونخل تقی هم وسایل برقی خوب است . اجناس چون قاچاق وبعنوان ته لنجی وارد میشود گارانتی ندارند اما اگر مدل و بسته بندی اصلی باشد نگرانی ندارد. قبل خرید با یک نفر غیر فروشنده مشورت کنید من تلویزیون. جاروبرقی .سرخ کن. را از تاجر گناوه ای در چغادک خریدم همه اصل بدون گارانتی هستند

  10. مهدی گفت:

    سلام
    دوستان جهت راهنمایی عرض کنم خدمتتون که تو گناوه دنبال گارانتی نباشید ولی اگر قبل از خرید تحقیق کنید و بدونید دقیقا چه مارک و مدلی به دردتون میخوره، حتما خرید بهتری میتونید داشته باشید، اینم خاطرتون باشه اجناس کبی و فیک تو بازار زیاده، یعنی هر جنسی را خواستی بخری مطمئن باش فیکش و اصلی ش تو بازار هست، معمولا فروشگاه های معتبر میگن که جنسشون اصلی هست یا نه. در اخر اینم بگم که اکثر لوازم خانگی برقی ( یخچال و فریزر، لباسشویی، ظرفشویی ، همزن ، سرخکن، تلویزیون، ماکروویو، حتی لپ تاپ و …) خونه خودم را از گناوه بدون گارانتی خریدم و راضی هستم.
    شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *