راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن به انگلیسی

سرخ کن بدون روغن به انگلیسی

سرخ کن بدون روغن به انگلیسی Airfryer است. به همین خاطر به دستگاه ایرفرایر سرخ کن بدون روغن گفته می‌شود. البته در بازار ایران به این محصول هواپز و سرخ کن رژیمی گفته می‌شود. ایرفرایر به معنای سرخ کننده با هوا است. در واقع بهترین نامی که می‌توانست برای این دستگاه نامگذاری شود. به این خاطر که در ساختار این دستگاه با چرخش هوای گرم در زمان مواد غذایی با هوا سرخ می‌شوند. توزیع این گردش هوای گرم مهمترین بخش این دستگاه ایر فرایر است. در واقع علاوه بر کیفیت ساخت فیزیکی دستگاه، بورد الکترونیکی، برند و قابلیت ها قیمت محصول را مشخص می‌کنند، سیستم گردش هوای گرم تاثیر گذار در قیمت است. به همین خاطر است که سرخ کن بدون روغن فیلیپس و سرخ کن بدون روغن تفال بهترین و گرانترین مدل های بازار ایران و جهان هستند.

دستگاه ایرفرایر چیست؟

در مطلب ایرفرایر چیست؟ بطور کامل به معرفی آن پرداختیم. در این محتوا به معنا و اینکه سرخ کن بدوغن به انگلیسی چه می‌شود. پرداختیم.

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

اطلاعات مهمی که شما باید قبل از خرید دستگاه ایرفرایر مد نظر قرار دهید، به شرح روبرو است. ابتدا تعداد نفرات، هدف از خرید، بودجه و نحوه کارکرد با دستگاه است. شاید در کنار بودجه که همیشه از مهمترین رکن‌های تصمیم گیری است، موضوع تعداد نفرات بسیار مهم باشد. به این خاطر که زمان پخت عموما بالای 20 دقیقه است، اگر این موضوع را قبل از خرید، در نظر نگیرید، بعدا بسیار پشیمان خواهید شد.

4 نظر در “سرخ کن بدون روغن به انگلیسی

  1. پردیس رضایی گفت:

    خرید سرخ‌کن بدون روغن یک انتخاب هوشمندانه است. با استفاده از این دستگاه، میتوانید غذاهایی کاملاً سالم و خوشمزه بپزید، بدون نیاز به استفاده از روغن. سرخ کن بدون روغن از راهکارهایی است که بهترین طعم را از مواد غذایی بیرون می‌کند و به ما کمک میکند که یک زندگی سالم تر را تجربه کنیم.

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر سرکار خانم رضایی
      ممنون از ثبت نظرتون

  2. آدرینا حیاتی گفت:

    می دانستید خرید سرخ کن بدون روغن یک انتخاب مفید جهت یک راهنمای سالمتر در آشپزی است؟ این روش، کمترین چربی و روغن را در غذاهای شما استفاده می کند و انواع غذاهای لذیذ و فراوانی را می توانید به طرز سلیقه خود پخت کنید.

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر
      سرکار خانم حیاتی، لطفا لطف بفرمایید و زیر مطالب سایت ما تبلیغ سایت خودتان را نکنید، وگرنه مجبور به مسدود کردن آیپی شما را خواهیم شد.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *