راهنمای طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن

استفاده از کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن

استفاده از کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن

استفاده از کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن باعث راحتی و ابزاری برای پخت انواع کوکو در دستگاه ایرفرایر است. بدین صورت که شما می‌توانید با استفاده از کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن از شستشوی مکرر سبد و ظرف دستگاه خود جلوگیری کنید. به این خاطر که دیگر با دور انداختن کاغذ روغنی بدون شستن سبد روند پخت و پز شما به پایان می‌رسد. یا برای پخت و پز مواد آبکی مثل کوکو شما نمی‌توانید مواد غذایی را مستقیم روی سبد بگذارید، چون یا زیاد به سبد می‌چسبد و یا اینکه کامل در ظرف دستگاه ایر فرایر می‌ریزد. در این موقعیت هم کاغذ روغنی چاره کار است. در ادامه به معرفی، مزایا، معایب و جایگزین استفاده از کاغذ روغنی در دستگاه ایرفرایر می‌پردازیم.

تصویر استفاده از کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن

تصویر استفاده از کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن

خرید کاغذ روغنی سرخ کن بدون روغن

اگر مایل به خرید کاغذ روغنی سرخکن هستید، در بخش زیر چندین محصول در فروشگاه اینترنی بدون روغن را مشاهده می‌کنید. با کلیک یا لمس روی عکس هرکدام به صفحه خرید آنها خواهید رفت.

معایت استفاده از کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن

از معایب این راهکار می‌توانیم به چندین موارد مختلف اشاره کنیم. ابتدا اینکه شما با قرار دادن کاغذ روغنی، بخشی از روند کار دستگاه خود را از بین می‌برید. به این خاطر که همانطور که می‌دانید و در مقاله کارآیی سرخ کن بدون روغن گفتیم، این دستگاه با گردش هوای گرم غذای شما را ترد و خوش مزه می‌پزد. پس با اضافه کردن کاغذ روغنی شما بخشی از این پروسه را از بین خواهید برد. پس حواستان باشد که از حداقل مقدار کاغذ روغنی استفاده نمایید.

عکس استفاده از کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن

عکس استفاده از کاغذ روغنی در سرخکن بدون روغن

اگر از اندازه مناسب کاغذ روغنی استفاده نکنید و کاغذ روغنی تا بالای سبد برود، بعد از مدتی کاغذ نچسب شما می‌سوزد و طعم بدی به غذای شما خواهد داد. برای جلوگیری از این موضوع هم باید حواستان باشد که ارتفاع کاغذ روغنی از ارتفاع سبد بیشتر نباشد و بهتر است که یکی دو سانت حتی کمتر باشد.

مزایای استفاده از کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن

در بخش بالای معایب استفاده از کاغذ نچسب در دستگاه ایرفرایر را بیان کردیم. حال با بیان مزایای آن شما انتخاب و تصمیم بهتری می‌توانید بگیرید. با استفاده از کاغذ روغنی شما از شستشوی دستگاه و سبد خود بعد از هر بار استفاده رهایی خواهید یافت. بدین صورت که بعد از استفاده کاغذ روغنی را مانند دستمال کاغذی را دور ریخته و نهایت با استفاده از یک پارچه نمدار، به راحتی دستگاه ایرفرایر خودتان را تمیز خواهید کرد.

استفاده از کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن

استفاده از کاغذ روغنی در سرخ کن بدون روغن

با استفاده از کاغذ روغنی شما قادر به پخت انواع مواد غذایی چون کوکو در دستگاه ایر فرایر خواهید بود. همینطور اگر علاقه مند به آب دار بودن غذا هستید، استفاده از کاغذ روغنی راهکار خوبی خواهد بود.

لوازم جانبی سرخ کن بدون روغن

برای خرید لوازم سرخ کن بدون روغن می‌توانید به این بخش از فروشگاه بدون روغن بروید. ظرف سیلیکونی هواپز می‌تواند جایگزین دوستدار طبیعت برای سرخ کن بدون روغن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *