راهنمای خرید مولتی کوکر

بهترین مولتی کوکر خارجی

بهترين مولتي كوكر خارجي

سوال اكثر خريداران مولتي كوكر، بهترین مولتی کوکر خارجی كدام است. در اين محتوا چند مورد از بهترين مولتي كوكر خارجي با توجه به كيفيت آنها معرفي شده است. انتخاب بهترين مولتي كوكر خارجي با توجه به توزيع جغرافيايي و شناخته شدن برندها متفاوت است. با اين وجود در بررسي بهترين مولتي كوكرهاي خارجي، انواع مدل مولتي پزهاي نينجا هميشه در بين بهترين‌ها قرار دارد. ما در بخش راهنمای خرید مولتی کوکر برای یک خرید مولتی کوکر همراه شما هستیم.

خرید بهترین مولتی کوکر

خرید بهترین مولتی کوکر

مولتي كوكر برای ساده‌سازی انواع وسيله پخت و پز در خانه طراحی شده‌اند. این دستگاه‌ها عملکردهای مولتی‌پز، زودپز، بخارپز، سرخ کن عمیق و گریل را دارند. تولیدکنندگان اين دستگاه در تلاش هستند تا فرآیند پخت را خودکار کنند و به کاربران زمان آزاد بیشتری را بدهند. علاوه بر برنامه‌های معمول برای پخت گوشت، سبزیجات، ماهی، در مولتي كوكر مي‌توان پلو، مربا، پیتزا، ماست تهيه نمود. بنابراين بهترين مولتي كوكر به سبك زندگي و انتظارات از اين دستگاه بستگي دارد. اما چگونه می‌توان بهترين مولتي كوكر خارجي را از میان دستگاه‌های بی شمار موجود در بازار انتخاب کرد؟ در زير چند مورد از بهترين‌ مولتي كوكرهاي موجود در بازارهاي لوازم خانگي جهاني معرفي شده است.

در مقالات دیگری به موضوعات راهنمای استفاده از مولتی کوکر تفال، تفاوت مولتی کوکر و پلوپز، بهترین مارک مولتی کوکر، مولتي كوكر چه ماركي خوبه؟، مزايا و معايب مولتي كوكر، بهترین مولتی کوکر، تفاوت مولتي كوكر و هواپز چيست؟ و مولتی کوکر چیست؟ پرداختیم.

انواع مولتی کوکر خارجی

در زیر به تعدادی از برندهای معتبر مولتی کوکر خارجی می‌پردازیم. همراه ما باشید.

مولتی‌پز Moulinex

پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین مولتی‌پز برند مولینکس، از نظر مشخصات فنی است. صفحه نمایش لمسی همراه با اتصال Wi-Fiو طراحی زیبا، آن را که تقریباً بی عیب و نقص مي‌كند. در اين مولتي پز تعداد زیادی دستور العمل رایگان ارائه مي‌دهد. درجه حرارت پخت و پز رعایت شده در آن یکنواخت است. اين مولتي كوكر دارای 250 دستور پخت و 13 حالت پخت و پز است. مخزن آن 6 لیتری است. این مولتی پز عملکردهای “گرم نگه داشتن” و “شروع تاخیری” را نیز ارائه می‌دهد و لوازم جانبی آن به ویژه کاسه، درب و سبد بخار آن قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

مولتی پز Moulinex

مولتی پز Moulinex

از بهترين مولتي كوكر خارجي ديگر از برند مولينكس مولتی‌پز  CE700100 است. همه می‌توانند بدون دانش خاصی از مولتی‌پز CE700100  استفاده کنند. استفاده و تعمیر و نگهداری آن بسیار ساده است. در هنگام پیش گرم کردن و پخت و پز کاملا بی صدا است.

مولتي كوكرهاي تفال، بهترين مولتي كوكر خارجي

در بين بهترين مولتي كوكر خارجي، مولتي پزهاي تفال قرار دارند. مولتي كوكر 6 ليتري برند تفال دارای 25 برنامه پخت خودکار است. آن را می‌توان در صورت نیاز برای بهره‌مندی از نتایج شخصی تنظیم کرد. مخزن آن به اندازه‌ای بزرگ است که می‌توان غذا برای کل خانواده آماده كرد. لوازم جانبی آن برای سهولت در کار آشپزها کامل است. لوازم جانبی آن کفگیر، سه پایه، پیمانه اندازه‌گیری، کتاب 30 دستور پخت و غیره است. از همه مهمتر کیفیت بسیار خوبی دارد.

دكمه‌هاي مولتي پز تفال

دكمه‌هاي مولتي پز تفال

مولتي پز Ninja Foodi Max

مولتي پز نينجا حتما بايستي بخشی از لیست بهترين مولتي كوكر خارجي باشد. و مولتي كوكر 9 در 1 عملكردهاي متنوعي نظير سرخ کردن بدون روغن، زودپز، آرام پز، شیرینی پز، بخارپز، ماست و خشك كردن سبزيجات و ميوه را دارد. ظرفیت كاسه آن 7.5 لیتر است و قدرت 1760واتي دارد.

مولتي پز Instant Pot Duo Plus

از بين بهترين مولتي‌ كوكر خارجي، برند Instant Pot Duo Plus قرار دارد. اين مولتي پز دارای صفحه نمایش به روز شده بزرگتر و روشن تر است. در آن مي‌توان زمان پخت و پز و فشار را در هنگام استفاده از دستگاه تغيير كرد. این مولتي پز داراي برنامه 25 برنامه هوشمند قابل تنظیم با دستورالعمل‌های گام به گام، انتشار بخار آرام‌تر، گزینه‌ای برای ساکت کردن آلارم‌های آن است.

مولتی كوكر Cuisinart

مولتی كوكر Cuisinart داراي صفحه نمایش ال سی دی بزرگ، تنظیمات آسان برای برنامه‌ریزی، از جمله آزادسازی خودکار فشار بخار و يازده برنامه از پیش تنظیم پخت و پز است. قابلمه نچسب داخلی آن قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. جدا کردن، تمیز کردن و مونتاژ آن آسان است.

مولتي كوكر Breville

مولتی پز 6 لیتری برویل از جنس استنلس استیل در بهترين مولتي كوكر خارجي قرار دارد. مولتی پز دارای 11 برنامه از پیش تنظیم شده آشپزی، صفحه نمایش LCD شامل نشانگر فشار، تایمر شمارش معکوس و نشانگر انتشار بخار است.

مولتي كوكر فيليپس

در بين بهترين مولتي كوكر خارجي مولتي پز هوشمند HD4749 یکی از مدل‌های شاخص فیلیپس قرار دارد. اين مولتي كوكر دارای طراحی استثنایی، عملکرد بی عیب و نقص و سهولت در استفاده است. با استفاده از این مولتي پز اتوماتیک، حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند غذاهای لذیذی را به لطف 22 برنامه از پیش تعریف شده درست کنند. اين مولتي پز اتوماتیک مجهز به درب داخلی قابل جابجایی و همچنین سیستم قفل کودک بسیار کاربردی است. در متن بالا به پرسش سوال بهترین مولتی کوکر خارجی پرداختیم.

لذت آشپزی با مولتی کوکر

لذت آشپزی با مولتی کوکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *