طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه پاچینی مرغ همراه سس انگلیسی با سرخ کن بدون روغن

طرز تهیه پاچینی مرغ همراه سس انگلیسی با سرخ کن بدون روغن

در طرز تهیه پاچینی مرغ با سرخ کن بدون روغن، ابتدا باید سس را تهیه نمایید. برای تهیه سس، قابلمه‌­ای بزرگ بردارید و سس کچاپ، عسل، شکر قهوه‌­ای، پیاز، سس خردل، سیر، سس ورسسترشایر (نوعی سس انگلیسی) و سرکه سیب را در آن با هم مخلوط کنید. سپس بگذارید تا مواد با حرارت کم به مدت 15 تا 20 دقیقه جوشانده شوند تا طعم‌­ها با هم ترکیب شوند. در ادامه به مواد لازم در طرز تهیه پاچینی مرغ با سرخ کن بدون روغن، در طرز تهیه پاچینی مرغ با سرخ کن بدون روغن، چگونه می­توانید مرغ­های ترد و خوشمزه­ای تهیه کنید؟، پاچینی مرغ را همراه با چه غذاهایی می­توانید سرو کنید؟، چگونه می‌­توانید پاچینی مرغ را در یخچال نگهداری کنید؟، زمان پخت مرغ­ها در طرز تهیه پاچینی مرغ با سرخ کن بدون روغن به چه صورت است؟ و ارزش غذایی پاچینی مرغ می‌پردازیم.

تهیه پاچینی مرغ همراه سس انگلیسی با سرخ کن بدون روغن

تهیه پاچینی مرغ همراه سس انگلیسی با سرخ کن بدون روغن

در این مدت، اجازه دهید که مواد بدون درپوش جوشانده شوند و هر از گاهی مواد را هم بزنید. و در مرحله آخر، شعله را خاموش کنید و سس آماده شده را در دو فنجان برای سرو بریزید. و در طرز تهیه پاچینی مرغ با سرخ کن بدون روغن، سرخ­کن خود را از قبل تا دمای 175 درجه سانتیگراد تنظیم کنید تا گرم شود. سپس سینی سرخ­کن را کمی چرب کنید و مرغ‌­ها را در یک لایه روی آن قرار دهید. بگذارید مرغ‌­ها تا زمانی­که دمای سرخ­کن به 170-175 درجه برسد، پخته شوند. به مدت 15 تا 20 دقیقه زمان نیاز دارید تا مرغ­‌ها بپزند. در این فاصله، مرغ­‌ها را پشت و رو کنید و در 5 دقیقه آخر با استفاده از برس آشپزی، روی مرغ‌­ها را با سسی که تهیه کرده‌­اید بپوشانید. سپس آنها را با بقیه سس باقی­مانده سرو کنید.

مواد لازم در طرز تهیه پاچینی مرغ با سرخ کن بدون روغن

مواد لازم در طرز تهیه پاچینی مرغ با سرخ کن بدون روغن شامل 2 فنجان سس کچاپ، 2 تا 3 فنجان عسل، یک تا سه فنجان شکر قهوه‌­ای، 2 قاشق غذاخوری پیاز شیرین ریز خرد شده، 2 قاشق غذاخوری سس خردل، 4 حبه سیر خرد شده، یک قاشق غذاخوری سس ورسسترشایر، یک قاشق غذاخوری سرکه سیب و 16 عدد ران مرغ می­‌باشند. این رسپی در ادامه مقالات راهنمای پخت انواع غذا با سرخ کن بدون روغن است.

در طرز تهیه پاچینی مرغ با سرخ کن بدون روغن، چگونه می­توانید مرغ­های ترد و خوشمزه­ای تهیه کنید؟

در طرز تهیه پاچینی مرغ با سرخ کن بدون روغن، اگر می‌­خواهید که مرغ­های شما ترد شوند، باید آنها را در یک ردیف در سبد سرخ­کن خود قرار دهید. اگر روی سینی سرخ­کن شما بیش از حد شلوغ باشد، باعث می­‌شود تا مرغ‌­ها به طور غیر یکنواخت پخته شوند. قبل از اینکه مرغ­‌ها را در سرخ­کن بدون روغن بپزید، سرخ­کن خود را از قبل گرم کنید تا مرغ­های شما ترد و خوشمزه شوند.

پاچینی مرغ را همراه با چه غذاهایی می­توانید سرو کنید؟

در طرز تهیه پاچینی مرغ با سرخ کن بدون روغن، شما می­‌توانید در کنار مرغ‌­های خود از سبزیجات خوشمزه نیز استفاده نمایید. شما می­‌توانید پاچینی مرغ را با سالاد کلم، نان ذرت و یا حتی ماکارونی سرو کنید.

پاچینی مرغ سرخ کن بدون روغن

پاچینی مرغ سرخ کن بدون روغن

چگونه می‌­توانید پاچینی مرغ را در یخچال نگهداری کنید؟

شما می­‌توانید باقی­مانده پاچینی مرغ را در ظرفی در بسته قرار دهید و آن را در یخچال به مدت 3 تا 4 روز نگهداری کنید. زمانی­که می­‌خواهید دوباره آنها را سرو نمایید، می­‌توانید آنها را به راحتی در سرخ­کن بدون روغن گرم کنید. شما همچنین می­توانید پاچینی مرغ پخته شده را در کیسه‌­های فریزر قرار دهید و آنها را تا 4 ماه در فریزر نگهداری کنید. البته توجه داشته باشید که اگر می­‌خواهید مرغ­‌های پخته شده را منجمد کنید، نباید روی آنها سس بریزید. زمانی­که می­‌خواهید آنها را سرو کنید، می­توانید روی آنها سس بریزید.

زمان پخت مرغ­ها در طرز تهیه پاچینی مرغ با سرخ کن بدون روغن به چه صورت است؟

در طرز تهیه پاچینی مرغ با سرخ کن بدون روغن، باید توجه داشته باشید که مدت زمان پخت مرغ­‌ها به برند سرخ­کن شما نیز بستگی دارد. زمانی­که برای اولین بار مرغ‌­ها را در سرخ­کن بدون روغن خود سرخ می‌­کنید، متوجه خواهید شد که به چه مدت زمان برای پخت آنها نیاز دارید. در دستگاه های معمول و اندازه پاچینی معمول 25 دقیقه با دمای 175 درجه سانتیگراد مناسب است.

پاچینی مرغ در سرخ کن بدون روغن

پاچینی مرغ در سرخ کن بدون روغن

ارزش غذایی پاچینی مرغ

پاچینی مرغ غذایی بسیار ترد و خوشمزه است که با ران مرغ تهیه می­‌شود. این غذا از محبوبیت خاصی برخوردار می­‌باشد و امروزه در بیشتر رستوران­‌ها در سراسر دنیا سرو می­‌شود. شما می‌­توانید این غذا را در خانه خود با استفاده از سرخ­کن بدون روغن نیز تهیه کنید. دو عدد پاچینی مرغ با یک تا چهار فنجان سس حاوی 422 کالری، 12 گرم چربی، 95 میلی­گرم کلسترول، 909 میلی­گرم سدیم، 49 گرم کربوهیدرات و 29 گرم پروتئین می‌­باشند.

پخت انواع غذا با سرخ کن بدون روغن

در این قست مجله سایت بدون روغن شما می‌توانید تهیه و پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با دستگاه ایر فرایر ملاحظه کنید. طرز تهیه غذاهای میگو، چیپس سیب، چیپس خلالی سیب زمینی در ایرفرایر، کشمش در سرخکن بدون روغن، جوجه کباب با سرخ کن بدون روغن، بلال با سرخکن و همبرگر با سرخ کن بدون روغن در این بخش قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *