راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9200

مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9200

اگر به دنبال یک سرخ كن فیلیپس کوچک و مقرون به صرفه هستید؛ مدل 9200 بهترين گزينه است. سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9200، همان فرمت HD9252/90 را دارد. اما صفحه لمسی در اين سرخ كن به كليدهاي چرخشي تبديل شده است تا کار آشپزي برايتان شهودی‌تر باشد. با توجه به عدم پاسخگویی سريع کنترل‌های حساس لمسي در برخي از مدل‌ها، استفاده از این كليدهاي چرخشي کاربردی‌تر به نظر می‌رسند. درجه دما در آن 0-200 سانتي گراد و درجه تایمر آن 0-60 دقیقه است. با داشتن دو ولوم اين سرخ كن عملکرد گرم نگه داشتن غذا را ندارد اما تنظيم دما و زمان در اين مدل بسيار دقيق است. در ادامه بطور کامل به مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9200 پرداختیم.

معایب و مزایای سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل hd9200

از مزاياي بسيار عالي و مهم سرخ بدون روغن فیلیپس مدل HD 9200 گرم شدن سريع آن است. اين مدل فقط 2 دقیقه طول می‌کشد تا دماي درون مخزن آن به 200 درجه سانتیگراد برسد. مزاياي ديگر اين سرخ كن اين است كه صداي زيادي را توليد نمي‌كند. اگر دنبال سرخ كن كاملا بي‌صدا هستيد، بايستي بودجه بيشتري را براي خريد سرخ كن هاي مدل بالا در نظر بگيريد. اين سرخ كن جمع و جور، وزن آن 4.55 کیلوگرم و اندازه آن 360* 295* 264 است و به راحتي در كابينت آشپزخانه جا مي‌گيرد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

اما از معايب آن مانند همه‌ي سرخ كن هاي بدون روغن فیلیپس Air Fryer ، سيم كوتاه آن است. طول سيم هشتاد سانتي متر است. اگر خوش شانس باشيد و در پيشخوان آشپزخانه پريز برق باشد، مشکل حل است. وگرنه به سيم سيار نياز داريد. البته برخلاف ساير مدل‌هاي فیلیپس، محفظه جمع‌آوري سيم ندارد. رنگ سياه براق آن زيباي خاصي به آن داده است با اين وجود براي كساني كه مي‌خواهند شكل ظاهري سرخ كن هميشه برق بزند، بايستي بگويم گرد و غبار و اثر انگشت در آن به سرعت نمايان می‌شود. اما با يك دستمال نرم مرطوب، سريع تميز و دوباره براق مي‌شود.

سرخکن بدون روغن فیلیپس 9200

سرخکن بدون روغن فیلیپس 9200

مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9200

از معايب سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9200 مي‌توان به ظرفيت پخت آن اشاره كرد. این سرخ کن دارای مقاومت 1400 وات و مخزن 4.1 لیتری در طرح كشويي است و مناسب برای پخت غذاي يك الي سه نفر است. طبيعي است كه سبد كوچك آن، براي خانواده‌هاي كم جمعيت و كوچك طراحي شده است. سبد بدون توري است. بنابراین سبد از تکه فلز با تكنيك استار فيش (ستاره ماهي) تشکیل شده است که به خاطر نداشتن توري به راحتی تمیز می‌شود كه از مزاياي ديگر آن است.

عکس سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

عکس سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

اين سرخ كن برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده، تنقلات، سوسيس، گوشت، ماهی و ميني كيك مناسب است. امکان دانلود اپلیکیشن NutriU برای یافتن دستور العمل‌های تهیه در Essential Airfryer Compact HD9200 نیز وجود دارد. اما برخی از دستور العمل‌های تهیه غذا برای ظرفیت کم سبد اين سرخ كن مناسب نیستند. البته سبد كوچك آن باعث مي‌شود تا غذا سریع و یکنواخت پخته ‌شود و پخت سريع غذا از مزاياي مهم آن است. براي پخت غذاهاي ايراني نظير انواع دلمه (بادمجان، كدو و فلفل دلمه‌اي)، قارچ و بادمجان شكم پر و غيره مناسب است.

سرخ کن فیلیپس 9200

سرخ کن فیلیپس 9200

امكان اضافه كردن لوازم جانبی (قالب پخت و فنجان مافین) مدل HD9925/01 در سبد آن وجود دارد. مثل ساير مدل‌ها، سبد از نوع گردان نيست. اگر به دنبال یک ایرفریر فیلیپس مقرون به صرفه هستید که جمع و جور، قيمت مناسب، با عملکرد خوب پخت و كم صدا باشد، سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9200 بهترين گزينه است.

عکس سرخ کن فیلیپس 9200

عکس سرخ کن فیلیپس 9200

خرید سرخ کن بدون روغن

در این بخش شما می‌توانید انواع مدلها و برندهای مختلف ایرفرایر را مشاهده نمایید. همینطور با مراجعه به بخش راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن می‌توانید مقالات مهمی چون آیا سرخ کن بدون روغن اشعه دارد؟، ایرفرایر و غیره را مشاهده نمایید. تا بتوانید بهترین خرید را تجربه نمایید.

طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن

در این قسمت شما می‌توانید طرز تهیه انواع غذای ایرانی و فرنگی را با ایر فرایر ملاحظه نمایید. دستور پخت غذاهایی چون مرغ آمریکایی، ماهی، سیب زمینی سرخ کرده و نان سیر با سرخکن بدون روغن در این بخش وجود دارند.

2 نظر در “مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9200

  1. راضیه عزیزی گفت:

    اگرچه سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس راحت و سریع هستند، اما نکته‌ای که راجع به آنها باید راهنمایی کنم این است که اندازه‌ی آنها به صراحت محدود است، بنابراین برای خانواده‌های بزرگ یا جمعیت‌های بالا، حجم کاری کافی را پوشش نمی‌دهند. لذا قبل از خرید، نیازهای شما را به دقت بسنجید.

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر سرکار خانم عزیزی
      ممنون از ثبت نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *