راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9260

مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9260

با سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9260 با بوی غذای سرخ شده و چربی آغشته به دیوارهای آشپزخانه که به سختی تمیز می شوند، خداحافظي كنيد. این مدل یک سرخ کن همه کاره است و برای بهبود کیفیت غذاي کاربران طراحی شده است. با ظرفیت و تکنولوژی بالاي سرخ كن مدل 9260 تهیه انواع غذاهای خوشمزه با حداقل روغن امكان ‌پذير است. سرخ کن بدون روغن HD9260 Airfryer نمایشگر دیجیتالی بسیار واضح و كاربردي دارد. در اين مدل با ولوم چرخشي مي‌توانيد دماي60 درجه تا 200 درجه سانتي‌گراد را انتخاب کنید و غذاي مورد علاقه‌تان را بپزيد. اين سرخ كن نیازی به گرم کردن پيش از پخت ندارد، بنابراين غذاها سریع‌تر آماده مي‌شوند. در ادامه به طور کامل به معرفی مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9260 می‌پردازیم.

معایب و مزایای سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل hd9260

از مزاياي سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9260 است كه می‌توانید تنظیمات غذاهای مورد علاقه‌تان را ذخیره کنید تا به راحتي دوباره از آنها استفاده كنيد. به عنوان مثال فوراً مي‌توانيد دمای و زمان مناسب را برای دلمه فلفل دلمه‌ای و يا بادمجان شكم پر راه‌اندازي كنيد. همچنين از طريق برنامه NutriU  مي‌توانيد صدها دستورالعمل غذا را در اين مدل امتحان كنيد. پنج برنامه از پیش تعیین شده، اعم از سرخ کردن، برشته کردن، پخت و پز سنتی و پخت شيريني در آن وجود دارد. اين برنامه‌ها با بسیاری از غذاها و روش های متعدد تهیه غذاها سازگار هستند.

امکانات سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9260

امکانات سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9260

صفحه بالای سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9260 دارای روکش مات است، بنابراين دیگر از شیارهایی که در آن انواع خرده‌ها، چربی و گرد و غبار جمع ‌شود، خبري نيست. تنها نقطه ضعف واقعی اين مدل سيم برق است که کوتاه است، اما این مشکل نیز با سیم سيار حل می‌شود. البته تمام مدل‌هاي سرخ كن بدون فيليپس اين ايراد را دارند.

ایرادات و نکات مثبت سرخکن بدون روغن فیلیپس 9260

سبد آن مجهز به Starfish است و گردش هوا در آن به خوبي جريان پيدا مي‌كند. سبد دارای توری با روکش است. توری قابل جدا شدن از سبد نیست، بنابراین تمیز کردن آن کمی دشوار است. ظرفیت سبد بزرگ است (ظرفیت آن 1.2 کیلوگرم). بنابراين آن برای سه تا شش نفر مناسب است كه از مزاياي مهم آن است.

طبخ انواع غذا با سرخ کن فیلیپس 9260

طبخ انواع غذا با سرخ کن فیلیپس 9260

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل hd9260 از نظر سايز بزرگ است و داراي ابعاد عرض 570 میلی‌ متر، عمق 580 میلی ‌متر و ارتفاع 680 میلی متر است. تقريبا جاگير است، لذا براي آشپزخانه‌هاي كوچك مناسب نيست. البته با توجه به همه كاره بودن آن دور از انتظار نيست. از معايب آن بدون لوازم جانبی است و لوازم جانبی آن هم گران است. از معايب ديگر سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9260 اين است كه كاملا بي‌صدا نيست اما كم بو يا بي‌بو است. بنابراين از جنبه‌هاي مثبت آن اين است كه خانه بوي غذاها را نمي‌گيرد. گران بودن آن از معايب ديگر آن است.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9260 از بهترین‌هاي مدل‌هاي اين شركت است. بيشتر خريداران و كاربران از اين مدل تقريبا صد درصد راضي هستند.

پخت انواع با سرخ کن بدون روغن

مطمئننا استفاده از یک دستگاه جدید چالش‌های خودش را دارد. اما نگران نباشید استفاده از سرخکن بدون روغن بسیار ساده است. با این حال ما در بخش راهنمای پخت دستور تهیه انواع غذا چون سیب زمینی، همبرگر،  مرغ آمریکایی، کیک براونی و نان سیر را با سرخکن بدون روغن آموزش داده ایم.

لذت کار با سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9260

لذت کار با سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9260

خرید سرخ کن بدون روغن

در بخش راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن شما می‌توانید مقالات متعددی برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ایرفرایر بدست بیاورید. در بخش خرید سرخ کن بدون روغن در سایت ما شما می‌توانید انواع ایرفرایر برندها و مدل‌های مختلف را خریداری نمایید. و در بخش بالا به مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9260 پرداختیم. با مقایسه انواع مختلف و راهنمایی با ما بهترین انتخاب را خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *