راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9216

مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9216

مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9216 به شما برای انتخاب و خرید آن کمک خواهد کرد. سرخ کن بدون روغن فیلیپس سری Daily Collection مدل HD9216سرخ كن همه كاره است. در سرخ كن هاي بدون روغن، مواد غذايي از همه سمت با گرماي همرفتي پخته می‌شود، در نتيجه نیازی به اضافه کردن روغن بیشتر براي سرخ كردن و پختن نیست. و در اين محتوا تلاش شده است تا به معرفي مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9216، مزايا و معايب، پخت انواع غذاها در سرخ كن، تميز كردن سرخ کن بدون روغن پرداخته شود.

در انتخاب سرخ كن‌ اگر دنبال اين موارد هستيد: براي چند نفر غذا مي‌پزد؟ بودجه آن چقدر است؟ در آن چه چيز مي‌توان پخت؟ صرفاً روش سالم‌تر و کارآمدتری برای پخت؟ پاسخ انتخاب مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9216 است.

اما اگر در جستجوي نمادها و کنترل‌های عملکرد بزرگ و واضح، صفحات لمسي براي كنترل دما و تايمر و یا نشانگر قابل شنیدن برای اتمام هر عملکرد در سرخ كن و طراحي مدرن هستيد، به مدل ديگري نياز داريد.

مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس سری Daily Collection مدل HD9216

  • ابعاد: سرخ كن عرض 287 میلی‌متر، عمق 384 میلی ‌متر و ارتفاع 315 میلی متر است.
  • رنگ: برخلاف ساير مدل‌ها، اين سرخ كن داراي رنگ‌هاي سفيد ستاره‌اي و خاكستري كشميري است.
  • کنترل دما: کنترل دما در اين سرخ تا 390 درجه  فارنهایت طراحي شده است. اين سرخ كن علاوه بر پخت و سرخ كردن جوجه و مرغ، براي پخت انواع گوشت نيز مناسب است.
  • توان برق مصرفي: 1425 وات بر ساعت است.
  • وزن:بيش از هفت كيلوگرم
  • طول سیم: 80 سانتي متر، داراي مخزن نگهداري سيم و به راحتي در آن قرار مي‌گيرد.
  • ظرفیت غذای سرخ کن : 0.8 کیلوگرم
  • بدنه و دسته: پلاستيك و قابل بازيافت
  • ظرفیت غذای سرخ کن : 0.8 کیلوگرم
  • تنظيم زمان: تنظيم تایمر تا 30 دقیقه است. نشان دهنده پخت سريع غذا در دماي بالا در اين سرخ كن است.
عکس سرخ کن بدون روغن فیلیپس سری Daily Collection مدل HD9216

عکس سرخ کن بدون روغن فیلیپس سری Daily Collection مدل HD9216

ساير مشخصات سرخکن بدون روغن فیلیپس مدل 9216

در اين سرخ كن موتور در بالا و سبد و مخزن آن در پايين قرار دارد. يك كليد گردان براي تنظيم حرارت و كليد ديگر تايمر براي پخت مواد غذايي وجود دارد. در زير دستگاه پايه‌هاي ضد لغزش وجود دارد. كف سرخ كن با تكنولوژي ستاره دريايي طراحي شده، در نتيجه باعث چرخش گرما در مواد غذايي مي‌شود. همچنين داراي خاموش كننده‌ي خودکار است كه نگراني شما را بابت سوختن غذا راحت مي‌كند. عملکرد خاموش شدن خودکار شامل صدا است.

سرخ کن فیلیپس 9216 ساخت کجاست؟

اين مدل ساخت کشور چین تحت لیسانس هلند مي‌باشد. تمامي مدل‌هاي سرخ كن فیلیپس، ساخت کشور چین است، به جز يك مدل كه محصول كشور تركيه است.

سرخ کردن، پختن با سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9216

سرخ کردن، پختن با سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9216

مزاياي سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9216

  • نسبت به سرخ کن‌های ديگر، بوي كمتري در فضاي خانه مي‌پيچد.
  • مناسب براي خانواده‌هاي دو تا پنج نفره.
  • قابليت سرخ کردن بدون روغن را دارد.
  • رنگ روشن و ظاهر شيك.
  • قيمت مناسب
  • محل ذخیره کابل سيم

معايب سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9216

  • هيچ گونه قسمت شفاف يا پنجره برای کنترل روند پخت مواد غذايي وجود ندارد(البته این موضوع در تمامی مدل‌های فیلیپس برای هدر نرفتن انرژی وجود دارد).
  • صفحه تنظيم دما لمسي نمي‌باشد.
  • دكمه‌ي كنسل پخت غذا وجود ندارد. براي كنسل كردن پخت غذا، بايستي اين سرخ را از برق كشيد.
تنظیم دما و زمان در دستگاه سرخ کن رژیمی فیلیپس مدل 9216

تنظیم دما و زمان در دستگاه سرخ کن رژیمی فیلیپس مدل 9216

پختن انواع مواد غذایی در سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9216

در اين نوع سرخ كن مي‌توانيد انواع سبزيجات (انواع كدو، بادمجان، سيب زميني)، انواع گوشت و مرغ، بيسكويت و كيك، انواع ماهي و ميگو، شنیسل، سوسیس را بپزيد و از غذاهاي سالم لذت ببريد.

 سرخ کن مدل  HD9216/43، تا 90 درصد چربی کمتری براي پخت مصرف می‌کند. بنابراين اين سرخ كن مناسب افرادي است كه از چربي بالا، دچار بيماري قلبي و عروقي شده‌اند. چون كه پخت و پز در آن با اسپري كمي روغن صورت مي‌گيرد. همچنين اين مدل مناسب براي تمام افرادي است كه در جستجوي غذا و بدن سالم و حفظ اندام هستند.

در بخش طرز تهیه غذا با سرخ کن بدون روغن می‌توانید دستور پخت انواع غذاها را مشاهده نمایید. بطور مثال دستور پخت همبرگر، سیب زمینی خلالی سرخ کرده، نان سیر، ماهی، سبزیجات، مرغ، کیک براونی و دیگر دستورهای غذایی.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس سری Daily Collection HD9216

سرخ کن بدون روغن فیلیپس سری Daily Collection HD9216

تميز كردن سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9216

قطعات تفكيك اين سرخ كن قابليت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارند. در هنگام شستشوي دستي به هيچ وجه اسكاچ نبايستي استفاده شود.

خرید سرخ کن بدون روغن

در بخش راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن می‌توانید اطلاعات کلی، مشخصات، مزایا، معایب، تعاریف، تفاوت‌ها و مقایسه‌ها را در مورد انواع مدل و برندها را مطالعه نمایید.

10 نظر در “مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9216

  1. رها محمدی گفت:

    دوست عزیز، خرید سرخ کن فیلیپس یک انتخاب عالی برای تهیه غذاهای سالم و لذیذ است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی هوای داغ نیاز به روغن حداقل را دارد و غذا را با حفظ مزه و مواد مغذی آن سرخ می‌کند. البته بهتر است قبل از خرید، مشخصات فنی و نیازهای خود را بررسی کنید.

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر سرکار خانم محمدی
      با تشکر از ثبت نظر و اطلاعاتتون

  2. سپیده عزیزی گفت:

    حقیقتا خرید سرخ کن فیلیپس یک انتخاب بسیار خوب است! این دستگاه همچنین باعث کاهش چربی‌های اضافی از غذاها می‌شود و طعم و غنای غذا را حفظ می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید از گوشت، سیب زمینی و حتی سبزیجات سرخ شده سالم‌تر و خوش طعم لذت ببرید.

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر سرکار خانم عزیزی
      ممنون از ثبت نظرتون. بله در واقعیت سرخ کن بدون روغن فیلیپس در کنار سرخ کن بدون روغن نینجا و سرخ کن بدون روغن تفال از بهترین های بازار هستند.

  3. آدرینا حیاتی گفت:

    با خرید سرخ کن فیلیپس، به راحتی می‌توانید غذاهای سالم و خوشمزه بپزید. این دستگاه مجهز به فناوری هوای سرخ است که کمترین میزان چربی را در غذاها به‌کار می‌برد. معمولاً دستگاه‌های سرخ کن تمامی طبخ‌ها را به دست‌های حرفه‌ای تبدیل می‌کنند. اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید، این دستگاه را تجربه کنید!

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر جناب حیاتی
      متاسفانه به این خاطر که پیام شما دارای تبلیغات نامرتبط داشت، مجبور به حذف بخش تبلیغاتی آن شدیم، لطفا از گذاشتن پیام های تبلیغاتی در فروشگاه اینترنتی بدون روغن خودداری نمایید
      با تشکر و احترام

  4. آدرینا حیاتی گفت:

    خرید سرخ کن فیلیپس می‌تواند یک انتخاب عالی برای تهیه غذاهای خوشمزه در منزل باشد. با استفاده از تکنولوژی هوادهی گرم، فیلیپس موجب ایجاد سرخی و تردی مناسب در غذا می‌شود. همچنین، برخلاف روش‌های سنتی، کمتر روغن برای پخت نیاز است که به سلامتی شما نیز کمک می‌کند. راهی سریع و آسان برای تهیه غذاهای خوشمزه.

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر سرکار خانم حیاتی
      لطف بفرمایید و از گذاشتن پیام های تبلیغاتی مرتبط با فروشگاه خود در زیر متن های ما خودداری نمایید، در صورت ادامه مجبور به حذف و بلاک کردن آی پی شما خواهیم شد.
      با تشکر از توجه و اخلاق شما!

  5. رها محمدی گفت:

    خرید سرخ کن فیلیپس می‌تواند یک انتخاب عالی برای آشپزی سالم و سریع باشد. سرخ کردن با این دستگاه کمک می‌کند تا غذاها کمتر روغن جذب کنند و بدون افتادن در کیفیت طعم عالیی داشته باشند.

    1. bedoneroghan گفت:

      سلام. وقت بخیر سرکار خانم محمدی
      لطف بفرمایید که تبلیغات خود را زیر مطالب سایت ما قرار ندهید
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *